Proxecto dinamización

VI Concurso de Fotografía

VI Concurso de Fotografía do EDL O Equipo de Dinamización da Lingua Galega do IES de Valga convoca o VI Concurso de Fotografía. O tema nesta edición será libre. Poderán participar alumnado, profesorado e persoal non docente do IES de Valga. A data límite de entrega será o 15 de decembro.

Celebrando o Samaín no IES Valga

samaín 208   Samaín 2018 "Historias de defuntos e outros asuntos" é o título do espectáculo que nos trouxo hoxe ao IES de Valga Brais das Hortas,actor da compañía Tropa de trapo. Un espectáculo moi axeitado para este Día de Samaín no que recrea lendas e contos tradicionais arredor do tema da morte. A esta actividade, organizada polo Equipo de Dinamización Lingüística, asistiu alumnado de 3º ESO e 1º Bacharelato.

QUE DURMADES BEN ESTA NOITE!!!

Se queredes saber máis sobre esta tradición celta que se está a recuperar en Galicia ledeaquí :

Alumnado de 3º ESO realizou a saída: COÑECENDO GALICIA - ROTEIRO CURROSIANO

Alumnado de 3º ESO en Celanova O 5 de marzo o Equipo de Dinamización da Lingua Galega realizou unha nova viaxe dentro do seu proxecto COÑECENDO GALICIA. Nesta ocasión o alumnado de 3º ESO desprazouse ata Celanova para realizar un roteiro literario e artístico organizado pola Fundación Curros Enríquez.

Conmemoración do 181 aniversario do nacemento de Rosalía de Castro no IES Valga

Homenaxe a Rosalía de Castro 2018 Homenaxe a Rosalía de Castro 2018 Un ano máis, conmemoramos o aniversario do nacemento de Rosalía de Castro. Para este 181 aniversario, o alumnado de 3º ESO leu textos en prosa e en verso de distintas obras da grande autora do Rexurdimento Galego. Os participantes no acto foron agasallados, coma non podía ser doutro xeito, cunha flor de camelia.

Convocado o Concurso de Chíos de Amor "Dillo en galego"

"Dillo en galego" 2018  Concurso "Dillo en galego" 2018 O Departamento de Dinamización Lingüística do IES Valga convoca o Concurso de "Chíos de Amor. Dillo en galego", do que adxuntamos o cartel e que está aberto a toda a comunidade educativa. Na primeira imaxe desta nova están as instrucións de participación do concurso. Data límite de entrega de cartas: 28 de febreiro.