Proxecto dinamización

Gañadores da IX Carreira pola Lingua

Os participantes da IX edición de "Bota unha Carreira pola Lingua", con saída dende o IES, correu por diferentes espazos do concello coma a Avenida Bella Otero, A Bouza, Outeiro, Senín, Sisto, O Carballiño, Baño e regreso ao punto de partida. Establecéronse dous percorridos, un máis curto para os rapaces de Primaria, e outro de case sete quilómetros para os maiores. Os primeiros clasificados nesta carreira foron: na categoría de alumnado de Primaria do CEIP de Baño e o CEP Xesús Ferro Couselo, a alumna Nerea Novo Romero e o alumno Roberto Pérez Cicón. Na categoría de alumnado do IES, resultaron vencedores Aroa García García e Adrián Touceda García. Por último, na categoría de maiores de 18 anos gañaron Mar Tejero e Daniel Loureiro. Parabéns aos gañadores e gañadoras pero tamén a tódolos que participaron nesta inciativa en defensa e reivindicación da nosa lingua.

2º clasificados IX Carreira pola Lingua

3º clasificados IX Carreira pola Lingua

Celebramos a IX edición da Carreira pola Lingua

IX Bota unha Carreira pola Lingua

O día 16 de maio celebramos a IX edición de “Bota unha Carreira pola Lingua” na que participaron tódolos centros educativos do concello de Valga. Foi un día moi especial no que ademais da carreira fixémoslle unha homenaxe a Antonio Fraguas, o autor ao que se lle adica este ano o Día das Letras Galegas. Ademais da carreira, tivemos diversas actuacións por parte de Isabel Catoira, Soralla e Carmen Varela, Zelani Blanco e contamos tamén cun artista invitado A Banda de Balbina que contribuíu a que este día fose ademais de reivindicativo moi divertido. O acto foi presentado  pola alumna de 1º Bacharelato , Valeria Gómez. Agradecemos ao Concello de Valga e tamén  á Policía Municipal, voluntarios de Protección Civil e o GES a súa colaboración.

Música e Premios da IX Bota unha Carreira pola Lingua

A Banda de Balbina na IX Carreira pola Lingua

IX Carreira pola Lingua

O xoves 16 de maio, a partir das 10:30 horas, celebraremos unha nova edición da "Carreira pola Lingua". Será a IX edición desta actividade, organizada polo Equipo de Dinamización da Lingua Galega, e que se enmarca dentro das programadas na Semana das Letras Galegas. Participarán profesorado e alumnado do CEIP de Baño, do CEP Ferro Couselo e do noso Centro.

Teatro por un mundo sen fronteiras para o alumnado do 1º Ciclo da ESO

Alumnado do 1º Ciclo da ESO no teatro    O mércores 5 de decembro o alumnado de 1º ciclo de ESO acudiu ao Auditorio de Valga para  asistir a un espectáculo baseado na obra teatral "O Valo" de Carlos Labraña, gañadora  do IX premio Manuel María de Literatura Dramática Infantil. A obra, que foi representada pola compañía Xoré Teatro, é unha homenaxe aos máis de cinco millóns de persoas que tiveron que aboandonar o seu fogar a causa da guerra de Siria e buscar refuxio noutros lugares. A actividade foi organizada polo Equipo de Dinamización da Lingua Galega.

Alumnado do 2º Ciclo da ESO e 1º Bacharelato na obra de teatro "Pementeiras"

Alumnado do IES Valga na obra de teatro "Pementeiras"   O día 23 de novembro o alumnado de 3º, 4º ESO e 1º Bacharelato acudiu ao Auditorio de Valga para ver a obra de teatro "PEMENTEIRAS" da compañía XORÉ TEATRO. Con esta obra prenténdese potenciar a igualdade a través do empoderamento feminino. A historia está contextualizada no traballo das pementeiras de Herbón, aínda que se pode extrapolar ao resto de mulleres galegas que traballan en explotacións gandeiras e agrarias para axudarlles a recoñecer o seu labor e deste xeito conseguir que sexa máis valorado pola sociedade e por elas mesmas. A actividade foi organizada polo Equipo de  Dinamización da Lingua Galega.