Proxecto dinamización

O EDL convoca un Certame de Videopoemas para celebrar o Día de Rosalía de Castro 2024

Concurso de Videopoemas Día de Rosalia 2024

As bases para participar neste concurso no ficheiro adxunto ou picando na imaxe.

Exposición: O Entroido en Galicia polo alumnado da ESO, organizada polo EDLG

Exposición o Entroido en Galicia, EDLG IES Plurilingue Valga

O Equipo de Dinamización da Lingua Galega en colaboración co departamento de Educación Plástica elaborou co alumnado da ESO unha exposición sobre o Entroido en Galicia, que xa pode ollarse no corredor da planta baixa. Nela, represéntase unha mostra das principais figuras do entroido galego así como os lugares onde se celebran. Parabéns!!! polo traballo realizado.

Exposición o Entroido en Galicia, EDLG IES Plurilingue Valga

Alumnas premiadas no "IV Concurso literario contra a violencia machista"

Logo EDLG

O pasado venres 24 de novembro dentro do acto que tivo lugar para lembrar o "Día Internacional contra a Violencia Machista", as profesoras Ana Castro e Paula Otero, en representación do Equipo de Igualdade e o Equipo de Dinamización da Lingua Galega, deron os premios ao IV CONCURSO LITERARIO CONTRA A VIOLENCIA MACHISTA. Todas as premiadas recibiron un vale para a cafetaría do noso centro ou para a librería Cativos Ademais as gañadoras leron os seus relatos polas aulas ao alumnado presente na cuarta hora lectiva do luns 27 de novembro.
Resultaron gañadoras deste concurso: Andrea Herrero Suárez de 1º ESO, Irene Monteagudo Castiñeiras e Xiana Bouzón Rey (accésit, 1º e 2º premio da categoría: 1º, 2º, 3º  ESO e 1º Ciclo Básico); Adriana Galindo Tarrío, Lucía Abeledo Cordo e Ana Santiago Sanmiguel (accésit, 1º e 2º premio na categoría: 4º ESO, 1º e 2º Bacharelato, 2º Ciclo Básico, Ciclo Medio e Superior). Parabéns ás gañadoras!!!

Premiadas "IV Concurso Literario contra a Violencia Machista" categoría 1º,2º,3º ESO e 1º Ciclo Básico

Premiadas "IV Concurso Literario contra a Violencia Machista" categoría 4º ESO, 1º e 2º Bacharelato, 2º Ciclo Básico, Ciclos Medio e Superior

Lectura dos relatos gañadores na aula de 2º ESO B, luns 27 novembro

Mes da Ciencia en Galego no IES Plurilingüe de Valga

Logo

Desde o EDLG do IES Plurilingüe de Valga, durante o mes de novembro lembramos a importancia da Ciencia en Galego. Así pois, alumnado de 2º da ESO e 1º Bacharelato farán divulgación científica en diferentes aulas do centro. Darán pequenas pílulas de contido científico e destacarán a relevancia da ciencia desde o galego e en galego para o mundo.

Mes da Ciencia en Galego, novembro 2023

Concurso para conmemorar o Día Internacional pola eliminación da violencia de xénero

Logo EDLG

O vindeiro 25 de novembro é o "Día Internacional pola eliminación da violencia de xénero" e o Equipo de Igualdade e o Equipo de Dinamización da Lingua Galega convocan IV CONCURSO LITERARIO CONTRA A VIOLENCIA MACHISTA, dirixido ao alumnado do noso centro (ESO,Bacharelato e Ciclos de FP) coa finalidade de crear conciencia en valores de igualdade e contra a violencia machista. Na imaxe que acompaña esta nova ou no ficheiro anexado podes consultar as bases e premios deste concurso.

"IV Concurso Literario contra a violencia machista"