Plan Proxecta: TERRAVALGA

ProxectaTerraValga2122

Dentro do Plan Proxecta 21/22 da Consellería de Educación o IES Valga participou co proxecta titulado "TERRAVALGA", nel interveu alumnado de 1º a 4º da ESO así como de  1º Bacharelato, sendo coordinado pola profesora do departamento de Economía, María Casal e no que colaboraron tamén os departamentos de Bioloxía e Xeoloxía, Matemáticas e Xeografía e HistoriaPremendo na imaxe pódese ollar este interesante traballo sobre diferentes aspectos do concello valgués.

TERRAVALGA

O coñecemento do espazo territorial permítenos comprender o lugar onde vivimos, analizar que aspectos  son beneficiosos, cales son os aspectos negativos,  e que aspectos son mellorables,… e así lanzámonos a percorer o noso território, estudando  pormenorizadamente a nosa   fauna e flora, cunha perpiscaz ollada a nosa paixaxe e a súa modificación  ao longo do tempo debido a intervención  humana . A nosa visita o Museo  da historia  de Valga,  amosóunos a importancia da nosa paixase, estreitamente relacionada ca nosa toponímia e  formación da nosa propia identidade, e tamen da relevancia da nosa arquitectura popular.
A interrelación entre o hábitat humno e o hábitat natural fíxenos,  pensar na biodiversidade e os ecosistemas que viven arredor de nós e na súa proteción e conservación, sendo respectuosos coa fauna e flora silvestres
Os bosques e a natureza son tamén importantes para a recreación e o benestar mental. A deforestación e a degradación forestal tradúcense en perda de hábitat para todas as especies, diminución da calidade da auga doce, aumento da erosión do chan, degradación da terra e incremento das emisións de carbono á atmosfera. En resumo, non adoptar medidas sobre os bosques afecta tanto á saúde do planeta como á das nosas comunidades.

Alumnado de Economía de 4º ESO e 1º Bacharelato asiste a unha charla sobre o impacto económico da COVID-19

Alumnado de Economía de 4º ESO e 1º Bacharelato na charla de Economía

O alumnado de Economía de 4º ESO e 1º Bacharelato asisitiu, na aula de 4º ESO B, a unha interesante charla impartida polo profesor da Facultade de Ciencias Económicas e Empresariais da USC, Melchor Fernández que, co título "O impacto económico da crise sanitaria COVID-19", centrouse en introducir os modelos de avaliación de impacto económico xeralmente usados en economía, utilizando como exemplo a análise da situación xerada pola crise sanitaria provocada polo COVID-19.

A actividade foi organizada polo departamento de Economía dentro do programa “A Ponte entre o Ensino Medio e a Universidade de Santiago de Compostela”.

Alumnado de Economía de 4º ESO e 1º Bacharelato na charla de Economía

Alumnado de Economía visita a empresa FINSA

Alumnado Economía na FINSA

O alumnado da materia de Economía de 2º Bacharelato visitou, na mañá do mércores 6 de novembro, as instalacións da empresa FINSA en Padrón. Foi un percorrido guiado polas diferentes instalacións desta industria do sector de transformación da madeira. Foron acompañados polas profesoras Evangelina Vidal e Ana Paula Rodríguez. A actividade foi organizada polo departamento de Economía.

Alumnado de 4º ESO participa na actividade "Aprender a emprender"

Alumnado de 4º ESO B na actividade "Aprender a emprender"

O alumnado de 4º ESO B participou na actividade "Aprender a emprender" levada a cabo na aula de Audivisuais do noso Centro. Esta actividade está realizada e promovida pola asociación de empresarios autónomos. Foi organizada polo departamento de Economía.

Alumnado da materia de Economía de 4º ESO e 2º Bacharelato visita a empresa Ibérica de Esponjas Naturales

Vista a empresa de Caldas Reis    O pasado mércores, 31 de outubro, alumnado de 4º ESO e 2º Bacharelato das materias de Economía e Iniciación á Acvidade Económica e Empresarial realizou unha visita á empresa Ibérica de Esponjas Naturales, onde aprenderon a organización e funcionamento desta empresa situada no concello de Caldas de Reis. A actividade foi organizada polo departamento de Economía e foron acompañados pola profesora, responsable desta materia, Noa Carrera Afonso.