Actividades

Alumnado da materia de Economía de 4º ESO e 2º Bacharelato visita a empresa Ibérica de Esponjas Naturales

Vista a empresa de Caldas Reis    O pasado mércores, 31 de outubro, alumnado de 4º ESO e 2º Bacharelato das materias de Economía e Iniciación á Acvidade Económica e Empresarial realizou unha visita á empresa Ibérica de Esponjas Naturales, onde aprenderon a organización e funcionamento desta empresa situada no concello de Caldas de Reis. A actividade foi organizada polo departamento de Economía e foron acompañados pola profesora, responsable desta materia, Noa Carrera Afonso.

Alumnado de Economía de 4º ESO e 1º Bacharelato participou no programa CORES

Alumnado de Economía no programa CORES Alumnado de Economía no programa CORES   O alumnado de 4º ESO e 1º Bacharelato de Economía participou o día 19 de abril en Santiago no programa CORES nas instalacións da Escola Galega de Consumo. A estrutura da sesión organizouse coa realización de tres obradoiros: Linguaxe publicitaria, Etiquetado e Consumo responsable. A actividade foi moi gratificante para o alumnado e para as profesoras acompañantes, Raquel Carballo e Beatriz Lloret.

"Finanzas para Mortais" charlas formativas para o alumnado de Economía de Bacharelato

Charla Finanzas para mortais para o alumando de Economía de Bacharelato  Charla Finanzas para mortais para o alumnado de Economía de Bacharelato  O alumnado de Economía de 1º e 2º de Bacharelato participou os días 28 de febreiro e 1 de marzo  a dúas charlas formativas dentro do Programa Finanzas para Mortais coa colaboración do Banco Santander.

Alumnado de 4º ESO e 2º Ciclo Superior visita a empresa CONGALSA S.L. na Pobra do Caramiñal

Alumando de 4º ESO e Ciclo Medio en Congalsa S.L.   Alumando de 4º ESO e Ciclo Medio en Congalsa S.L. O pasado xoves , 16 de febreiro, alumnado de 4º ESO e 2º Ciclo Superior visitaron á empresa CONGALSA S.L., situada no Polígono Industrial  da Pobra do Caramiñal. É unha empresa adicada a elaboración de produtos conxelados. Conta na actualidade con 300 traballadores e exporta a Europa, Asia e África. A visita estruturouse da seguinte forma:

1. Visionado dun video de presentación para coñecer a historia da empresa

2. Charla - coloquio

Visita ao Grupo INDITEX de alumnado do IES Valga

Alumnado de Ciclo Superior e 1º Bacharelato de Economía en INDITEX    Alumnado de Ciclo Superior e 1º Bacharelato de Economía en INDITEX

O pasado luns 15 de febreiro, o alumnado de 1º de Bacharelato de Economía e do Ciclo Superior do noso Centro, acompañados das profesoras Raquel Carballo e Mª France Mayán visitou a sede do Grupo Inditex, situada en Arteixo (Pol. Sabón). Nela atopasen a sede corporativa e as sedes de Zara e Zara Home, varias fábricas textís propiedade do Grupo e unha das plataformas loxísticas.

A visita transcorreu polos Departamentos de Compras, Deseño (Gráfico, De Tendencias, Patronaxe) e Fabricación de Zara Neno/a.

Explicaronnos ca frecuencia de proveedores é diaria e as principais características da empresa son: Axilidade, Grandes espazos, Control de Medición e Control de Calidade.

A continuación pasamos a sección de Zara Woman e Cosmética, onde podemos coñecer o traballo de Zara online e os sets de maquillaxe, vestiario, fotografía e tamén a rodaxe dos modelos para a venda dos produtos online.

Tamén visitamos as Tendas Piloto, Escaparatismo e a Sección de Zara Man (Patronaxe e Proveedores).

A derradeira parada foi no Almacén. Accedemos polos túneles que percorren os 36 Kms. que unen as 10 fábricas. Os alumnos poideron comprobar o traballo das máquinas de Corte, Marcada, Planchado e Embalado das prendas e a posterior distribución por vía terrestre a toda Europa e por vía aérea ao resto do mundo.

A visita, organizada polo Departamento de Economía, foi moi frutífera e gratificante para alumnos e profesoras.