Celebramos a Festa dos Maios

Festa dos Maios 2021

Na tarde do luns 3 de maio e no patio exterior, celebramos a Festa dos Maios. Pola mañá alumnado da ESO construiu un maio, elaborado cos materiais tradicionais como fiuncho, xestas, ovos..., e xa pola tarde alumnado dos cursos de 1º, 2º, 3º e 4º da ESO participaron, arredor do maio, cantando diferentes coplas con  letras satíricas relativas a temas de actualidade como a pandemia ou a vida diaria no IES. A súa interpretación estivo acompañada pola música composta nas últimas semanas.

Un xurado formado por un representante da ANPA “A Bella Otero”, a profesora Maruxa Barca e a alumna de 1º Bacharelato, Sara Iglesias, foi o encargado de valorar as actuacións e repartir os dous premios que había nesta actividade.  O 1º premio, cortesía da A ANPA "A Bella Otero", foi para o alumnado de 3º ESO A e consiste nunha sesión de condución no karting de Valga; e o 2º premio, en  vales a canxear na cafetaría do IES foi para o alumnado de 3º ESO B. Noraboa aos gañadores e tamén a todo o alumnado participante.

1º premio alumnado 3º ESO A

Festa dos Maios 2021

Lugar e sede da celebración das probas de acceso a ciclos formativos de grao medio ordinaria 2021

probas de acceso CM 2021

Publicadas as datas, lugares e sedes de realización das probas de acceso aos ciclos formativos de grao medio de formación profesional do sistema educativo convocatoria ordinaria para o ano 2021. No caso do IES Valga:

Celebración da proba:                             27/05/2021

Centro onde se realizarán as probas:    CIFP A XUNQUEIRA ( Pontevedra)

Premendo na imaxe ou entrando na páxina xuntafp e seguindo a ruta que se indica de seguido, poderán acceder ás instruccións e calendario para a realización da proba.

Xunta fp  - probas  - acceso a grao medio  - convocatoria 2021  - Instruccións para a realización das probas

O secretario xeral de Educación, José Luis Mira, recibiu as peticións do IES de Valga nunha visita ao centro

O secretario xeral de Educación e Formación Profesional, José Luis Mira Lema, e o subdirector xeral de Formación Profesional, Carlos Vázquez Mariño, visitaron o IES de Valga en compañía do equipo directivo do centro, do alcalde de Valga, José María Bello Maneiro e da concelleira de Educación, Carmen Gómez Pardal.

Mira Lema mostrouse receptivo as propostas de ampliar a oferta educativa do centro cun ciclo medio de Mecanizado e con novos ciclos formativos da familia da Agraria. Valorou moi positivamente o coidado e o equipamento das instalacións do centro e comprometeuse a traballar nun convenio coa Asociación de Persoas con Discapacidade dos Vales Ulla Umia (ADISVALU) para a realización de actividades alternativas no marco dos procedementos correctores.

Alumnado de 1º ESO asiste á visita en liña "Faraón: Rei de Exipto"

Alumnado 1º ESO B na videoconferencia sobre Exipto

O alumnado de 1º ESO asistiu na mañá do mércores 28 de abril á visita didáctica por videoconferencia da exposición "Faraón, Rei de Exipto", proveniente do British Museum, realizada desde o Museo Centro Gaiás. O alumnado tivo ocasión, con esta actividade, de explorar o simbolismo e o ideario da monarquía exipcia; e mergullarse nos relatos que se ocultan detrás dos obxectos e das imaxes que nos deixou como herdanza este imperio. A actividade foi organizada polo departamento de Xeografía e Historia.

Estudantes de Catoira verán reforzado o servizo de autobús para o seu traslado a noso centro

A Consellería de Infraestruturas e Mobilidade reforzará, a partir da vindeira semana, os servizos de autobús no concello de Catoira, para facilitar o desprazamento diario dos estudantes deste municipio que cursan os seus estudos no IES de Valga. Será a partir do luns 3 de maio cando o alumnado deste municipio veciño poida dispor do servizo de transporte público da Xunta ao IES de Valga, atendendo desta forma á solicitude da ANPA do CPI Progreso de Catoira.  O horario de funcionamento deste servizo de autobuses será o seguinte:

• os servizos de mañá sairán ás 7:45 horas desde Catoira-Área Estacionamento, con chegada ao IES ás 08:27
  • o itinerario de mediodía partirá do instituto ás 14:30 horas con chegada a Catoira ás 14:50 e será atendido co roteiro do IES de Valga-Choren
  • para a xornada lectiva das tardes do luns establécese a saída de Catoira ás 16:00 horas e a chegada ao IES ás 16:20, prevéndose o regreso ás 18:15 horas

Máis información picando no seguinte enlace da páxina da Xunta de Galicia