Alumnado de 1º Bacharelato asiste á obra de teatro: "Pelos na lingua"

Alumnado de 1º Bacharelato asiste á obra "Pelos na lingua"   O martes 17 de xaneiro, o alumnado de 1º Bacharelato do noso centro, asistiu no Salón Teatro de Santiago de Compostela á obra de teatro "Pelos na lingua", representada pola compañía teatral Talía Teatro, dentro da súa campaña escolar 2016-2017. A representación é un divertido espectáculo-collage que fala en clave positiva da situación crítica que está vivir a lingua galega.

Charla do profesor da USC, Carlos Ruíz Miguel sobre "A descolonización inconclusa do Sahara Occidental"

Alumnado de 2º Bacharelato na charla sobre o Sahara Occidental   Alumnado de 2º Bacharelato na charla sobre o Sahara Occidental Este luns, 16 de xaneiro, tivo lugar na Biblioteca do IES de Valga, un encontro do alumnado de 2º de Bacharelato con Carlos Ruiz Miguel, Catedrático de Dereito Constitucional da USC, organizado polos Departamentos de Filosofía e Xeografía e Historia.

Alumnado de 2º Bacharelato participa na XII Olimpiada de Bioloxía en Santiago de Compostela

XII Olimpíada de Bioloxía   XII Olimpíada de Bioloxía  O pasado venres, 13 de xaneiro, catro alumnas de 2º de Bacharelato do noso Centro participaron na XII Olimpiada de Bioloxía. Foi unha interesante experiencia vivida por Mireya Castiñeiras, Antía Figueira, María Navarro e Marta Varela na Facultade de Bioloxía da USC.

Campaña Quilo dende o IES Valga

Campaña operación quilo dende o IES Valga     Campaña operación quilo dende o IES Valga O pasado mes de decembro, achegáronse ata a sede de Cáritas, no Concello de Padrón, as alumnas de 1º de Bacharelato, Andrea Rodríguez Seco e Jéssica Vilas López xunto coa profesora de Relixión, para levar as doazóns feitas no noso instituto na Campaña Quilo, iniciativa de Departamento  de  Relixión. Grazas a todos e a todas pola vosa colaboración!