O Concello de Valga instala unha carpa no patio do IES

Debido á limitación de espazos cubertos no exterior do centro, o alumnado víase na obriga de rotar para poder estar ao ar libre nos recreos en días de chuvia. Para solucionar este problema, o Concello de Valga asumiu integramente a instalación dunha carpa de 300 metros cadrados.

O director do centro, Eliseu Mera Quintas, agradece ao alcalde, José María Bello Maneiro, e á concelleira de Educación, Carmen Gómez Pardal a xenerosidade e a rapidez da cámara municipal para a contratación e a montaxe desta estrutura.

O director lembra a necesidade de contar cun espazo cuberto permanente, para o cal o enxeñeiro e secretario do centro Jesús López Silva realizou un proxecto de estrutura metálica visado polo Colexio de Enxeñeiros Industriais, e que foi xa presentado perante a Xefatura Territorial de Pontevedra no curso anterior.

Sorteo do dron da excursión de 2º ESO a Asturias e Cantabria

Gañador do dron excursión 2º ESO O venres 20 de outubro, procedemos ao sorteo do dron, que non puidemos facer no seu día, por mor da pandemia. Este dron foi cedido pola empresa IBS para sortear con motivo da excursión de 2º ESO a Asturias e Cantabria do curso 2019-20, que finalmente foi cancelada pola COVID-19. O afortunado gañador foi o alumno de 3º ESO B ESO IVÁN FRANCO MARTÍNEZ que posa así de contento co seu agasallo.

Día das escritoras no IES Valga

diadasescritoras2020

O día das Escritoras é o luns máis cercano á festividade de Teresa de Jesús, o 15 de outubro. A V Edición celébrase este ano 2020  o 19 de  outubro baixo o lema "O esforzo cotián das mulleres". "Ben se podería  dicir que a literatura escrita por mulleres está a miúdo esporeada por  unha conciencia esencial do esforzo." , explica Elvira Lindo,  comisaria desta V Edición do Día das Escritoras 2020.

Tócanos facer as cousas ás agachadas, que non se note que estamos,

porque somos invisbles como o ar. O que non saben, ou non pensan, é

que o ar se coa en todos os recantos precisamente poque non se ve. Así

facemos nosoutras."

Eva Mejuto "Memoria do silencio" (Editorial Xerais)

Desde a biblioteca propomos que se fomente a obra das escritoras en  lingua galega e lingua castelá coa lectura de algúns dos fragmentos  recollidos nos dous documentos anexados é que visbilizaremos a través  desta páxina e nas redes sociais. #bescolaresgal #bescolaresgalabertas  #DíaDasEscritoras

Concurso de vídeos arredor do Samaín

A Biblioteca e o Equipo de dinamización da lingua galega do IES de Valga anímanvos a que compartades as historias máis terroríficas que se vos ocorran a través da participación no concurso de vídeos arredor da celebración do Samaín. As bases de participación pódense ollar na imaxe ou no ficheiro anexado.

concurso vídeos samaín 2020

Vacantes para o CM de Soldadura e Caldeiraría no réxime de adultos

Unha vez finalizado o proceso de admisión e de matrícula, xeráronse as seguintes vacantes para o CM de Soldadura e Caldeiraría no réxime de adultos:

1º CICLO MEDIO: 2 prazas vacantes
- Intepretación gráfica
- Trazado, corte e conformación
- Mecanizado
- Soldadura en atmósfera natural
- Formación e orientación laboral

2º CICLO MEDIO: 1 praza vacante
- Metroloxía e ensaios
- Soldadura en atmósfera protexida
- Montaxe
- Empresa e iniciativa emprendedora
- FCT

Pódese solicitar o acceso até o día 9 de outubro ás 13h00.