Alumnado de 3º ESO asiste á representación de Fuenteovejuna

Alumnado de 3º ESO no Auditorio de Vilagarcía

O alumnado de 3º ESO asistiu na mañá do martes 12 de novembro á representación da obra "Fuenteovejuna" de Lope de Vega, autor desta obra de teatro do século de ouro español. A actividade realizouse no Auditorio Municipal de Vilagarcía de Arousa. Foron acompañados polas profesoras Teresa Rivera, Carmen Pedreira, Hilda Gulías e María Lorenzo. A actividade foi organizada polo departamento de Lingua Castelá e Literatura.

Alumnado de 3º ESO no Auditorio de Vilagarcía

Celebramos o Magosto e os vinte anos do noso Centro

20 anos do IES Valga

O luns 11 de novembro foi día de celebracións no IES Valga. Con motivo de conmemorar os vinte anos de existencia do noso Centro, iniciáronse os actos en lembranza desta efeméride. O primeiro deles foi unha comida de confraternidade que reuniu na cafetería do IES ao alcalde, José María Bello Maneiro, e a concelleira de Educación, Carmen Gómez, representando ao Concello na comida, xunto ao profesorado e exprofesorado do instituto así como representantes dos demais centros educativos de Valga e outros membros da comunidade educativa.

Pola tarde houbo un acto institucional coa asistencia do alumnado do centro e con intervencións por parte do alcalde, da directora do noso Centro, Dolores Rego, dunha das profesoras fundadoras do centro, Pilar Buela, do exalumno Javier Carballo e dun dos actuais alumnos, Samuel Rial. O acto tamén contou coa actuación dun grupo de alumnos e exalumnos do IES que forman parte da Escola Municipal de Música, que dirixidos polo seu director, Manuel Villar Touceda á batuta, interpretaron varios temas, pechando a celebración co Himno Galego. A tarde finalizou cun magosto do que disfrutaron alumnado, profesorado e autoridades presentes.

Máis información picando neste enlace.

Magosto 2019

Celebramos os vinte anos de existencia do noso Centro

vinte anos IES Valga

Alumnado de Economía visita a empresa FINSA

Alumnado Economía na FINSA

O alumnado da materia de Economía de 2º Bacharelato visitou, na mañá do mércores 6 de novembro, as instalacións da empresa FINSA en Padrón. Foi un percorrido guiado polas diferentes instalacións desta industria do sector de transformación da madeira. Foron acompañados polas profesoras Evangelina Vidal e Ana Paula Rodríguez. A actividade foi organizada polo departamento de Economía.

Gañadores do concurso de vídeos de terror convocada polo EDLG

certame videos terror O Equipo de Dinamización da Lingua Galega deu a coñecer a relación de premiados do concurso de vídeos de terror arredor da celebración do Samaín. O vídeo gañador foi o realizado polo alumnado de 1º ESO A. Tamén fixeron unha mención especial ao vídeo "Draw my life", presentado por Laura Calvo e Miguel Romero de 2º ESO B. Outros vídeos presentados a este certame foron: o  gravado polo alumnado de 1º ESO B, "Halloween"por alumnado de 3º ESO B e o titulado "Unha noite a soas".

Picando sobre os enlaces pódese ollar cada un destes vídeos.