Alumnado de Ciclos asiste a unha charla-demostración sobre ensaios non destrutivos

charla-demostracion alumnado de ciclos

O pasado xoves 21 de outubro, houbo nos talleres de Ciclos una charla-demostración sobre ensaios non destrutivos a cargo do técnico Julio Dávila da empresa Diagnostiqa. Os ensaios non destrutivos empréganse para atopar defectos nas unións soldadas.
Nesta demostración, Julio Dávila explicou de forma teórica e práctica os ensaios por inspección visual, líquidos penetrantes, partículas magnéticas, radiográficos e por ultrasóns. A actividade foi organizada polo departamento de Fabricación Mecánica.

Día das Escritoras no IES Valga

Día das escritoras 2021

O día das Escritoras é o luns máis cercano á festividade de Teresa de Jesús, o 15 de outubro. A VI Edición celébrase este ano 2021  o 18 de  outubro baixo o lema "Ler as idades da vida". "Os libros escríbense só para unha lectora, a que os fai estar de novo cando os le. Por iso a escritura vai dando conta das idades da vida...", explica Marifé Santiago Bolaños, comisaria desta VI Edición do Día das Escritoras 2021.
Desde a Biblioteca propomos que se fomente a obra das escritoras en  lingua galega e lingua castelá coa lectura de algúns dos fragmentos  recollidos nos dous documentos anexados é que visbilizaremos a través  desta páxina e nas redes sociais. #bescolaresgal #bescolaresgalabertas  #DíaDasEscritoras.

Visita do alumnado de 1º Bacharelato ao pazo do Faramello en Rois

O alumnado de Historia do mundo contemporáneo de 1º Bacharelato visitou este mércores 13 de outubro o pazo do Faramello (Rois). Durante a visita guiada o alumnado achegouse á historia desta edificación do s. XVIII na que se albergou a primeira Real fábrica de papel de Galicia, empregouse como arsenal na guerra de independencia contra os franceses e mesmo foi residencia estival do rei Afonso XIII. Ao remate o alumnado plantou un Cercis siliquastrum, tamén chamado árbore do amor, no xardín dos Recordos. Foron acompañados polos profesores Modesto Fontán e Víctor González. A actividade foi organizada polo departamento de Xeografía e Historia.

Alumnado de 1º Bacharelato no pazo do Faramello en Rois

Visita de profesorado do Lycée Eric Tabarly de Francia

Visita do profesor Pierre Thomas do Lycée Eric TabarlyO mércores 13 de outubro tivemos a visita do profesor Pierre Thomas da escola profesional Lycée Eric Tabarly da vila francesa Les Sables d'Olonne. Ao igual que xa fixeran , o pasado 1 de outubro, o profesor Antoine Noël e o alumnado en prácticas desta escola francesa, realizou un percorrido polos diferentes espazos do noso centro como as aulas e talleres de ciclos. O profesor do departamento de Fabricación Mecánica, Antonio Mirás, xunto co profesor de Francés, Beni Neo acompañaron ao profesor do centro francés. A visita enmárcase dentro do programa Erasmus+.

Clube de lectura de adultos: encontro co autor de "Granito", o escritor Álex Alonso

O escritor Álex Alonso cos asistentes a sesión inugural do Club de lectura de adultos

Na tarde do xoves 7 de outubro tivo lugar a sesión inaugural do Club de lectura para adultos deste curso académico 2021-2022. Nesta ocasión, os asistentes tiveron ocasión de ter un encontro co escritor vigués Álex Alonso arredor da súa novela "Granito". O autor disertou sobre a súa obra e respondeu ás preguntas das ávidas lectoras que pertencen a noso Club de lectura de adultos.
En palabras do responsable do Club de lectura, o profesor Víctor González: "Aí tedes a foto. Fixádevos ben nela. Non terá cabida posiblemente nos arquivos da historia, non importa. que é a historia, despois de todo? Pasado. Na foto hai un autor para o futuro, é Alex Alonso, que visitou o IES da Valga invitado polo club de lectura "Veigas de Campaña". Mirádeo, posa no centro da foto xunto co agasallo que recibiu  -un dos trovadores de Sargadelos-. Logo, seguindo o surco das agullas do reloxo, Susana, Elena, Rosa, outra Elena, Mª Xosé, un servidor e Lorena. Spiderman, Mafalda eo David de Miguel Ángel, testemuñas mudas da xuntanza, tamén saen retratados. Gañas de saír do marco no que están instalados, saltar ao chan da biblioteca e participar da tertulia non lles faltan. Claro. Eles si que saben, saben o que é bo, porque boa foi a tarde, as raiolas de sol entrando pola dereita, a leria que fumos artellando, o humor, as pastas que comimos. Todo. A foto débese a xenerosidade de Óscar, que a fixo. Ata outra. Será o xoves 4 de novembro . "Panza de burro", de Andrea Abreu nos espera".