Acto de inauguración do Clube de Lectura 2019/2020

libro Rosa Montero

Este xoves, 17 de outubro comezan as actividades deste curso 2019-2020, dentro do Clube de Lectura da Biblioteca do IES de Valga. Será a partir das 16:30 horas cando se manteña un encontro arredor do libro da escritora Rosa Montero e a súa obra "La ridícula idea de no volver a verte", Premio Nacional das Letras. Esperamos a vosa presenza.

Alumnado do IES Valga asiste ao concerto didáctico "Deriva" no Auditorio Municipal

Concerto didáctico Deriva" no Auditorio

Alumnado do Obradoiro de Música de 1º ESO xunto co alumnado da materia de Música de 2º e 3º ESO asistiu, no Auditorio Municipal de Valga, ao concerto didáctico "Deriva". Neste concerto catro músicos interpretaron temas das compositoras Lula Romero, Katharina Rosenberger e Victoria Cheah, Esta proposta musical "Deriva" está enmarcado dentro do ciclo de concertos “En Ruta”, incluído no programa “O teu Xacobeo”, organizado pola Xunta de Galicia para promover actividades de dinamización na antesala do Ano Santo 2021. A actividade foi organizada polo departamento de Música. Neste enlace máis información sobre este evento celebrado na mañá do luns 7 de outubro.

Alumnado no concerto "deriva"

Visita de profesorado do noso Centro ao Lycée Eric Tabarly dentro do programa Erasmus+

Visita ao Lycée Eric Tabarly dentro do programa Erasmus+

Os profesores do departamento de Fabricación Mecánica, Antonio Mirás e Javier Hermida, xunto co profesor de Francés, Beni Neo realizan, entre o martes 1 e o  venres 4 de outubro, unha visita ao Lycée Eric Tabarly, que é unha escola profesional (equivalente á nosa Formación Profesional) situada na vila de Olonne-sur-Mer, na rexión de Países do Loira, pertencente ao distrito costeiro de Les Sables-d'Olonne, aproximadamente a 100 km ao sur de Nantes. A actividade enmárcase dentro do programa Erasmus+. Están acompañados dos profesores dese centro, Antoine NOËL e David POIRON, os cales estiveron visitando as nosas instalacións no pasado mes de xuño.

Neste intercambio realizan un percorrido polos diferentes espazos do centro francés (talleres, bilbioteca, aulas...), así como reunións para  levar a cabo un proxecto común dentro do programa Erasmus+, como por exemplo intercambio de alumnado para prácticas e visitas, realización de traballos en conxunto, visitas do profesorado, etc.

ViLycée Eric Tabarly dentro do programa Erasmus+sita ao

Láminas do EDL do noso Centro

O EDL do IES Valga vén de realizar unha difusión dos nomes de paxaros e dos elementos da táboa periódica en lingua galega a través de dúas láminas que se poden ollar nesta nova. Esperamos que sexa de utilidade!!!!

paxaros

taboa periódica en galego