Premiados no festival de Entroido 2020

1º premio entroido 2020

Durante a celebración do festival de Entroido 2020 , "Homenaxe á Pintura", repartíronse tres premios aos mellores grupos do desfile. O xurado formado por un membro da ANPA, un representante do profesorado e dúas alumnas de Historia da Arte de 2º Bacharelato premiou aos seguintes grupos, que se poden ver nas fotos que acompañan a esta nova:

1º premio: alumnado de 1º Bacharelato e 4º ESO pola recreación da obra do pintor inglés William Lionel Wyllie: "A armada española 1588", 1915.

2º premio: alumnado de 1º ESO pola representación do cadro "As Meninas" de Velázquez, 1656.

3º premio: alumnado de 2º ESO pola súa posta en escena coa obra de Rembrandt "Lección de anatomía", 1632.

O 1º premio é cortesía da A ANPA "A Bella Otero" do noso Centro e consiste nunha sesión de condución no karting de Valga e vales a canxear na cafetaría do IES. O 2º premio, tamén xentileza da ANPA, é unha sesión de condución no karting de Valga, mentres o 3º premio son vales a canxear na cafetaría do IES.

Noraboa aos premiados e tamén a todo o alumnado pola súa participación!!!

2º premio Entroido 2020   3º premio Entroido 2020

Celebramos o Entroido 2020 no IES Valga

Entroido 2020

Nas últimas horas do pasado venres 21 de febreiro, celebrouse no IES Valga o tradicional festival de  Entroido. Este ano  tivemos unha temática común centrada na representación dun cadro favorito ou representativo da Historia da Arte. Nesta "Homenaxe á Pintura" participou alumnado dos diferentes cursos do noso Centro, destacando en moitos deles os disfraces creados para imitar ás personaxes da pintura elexida, como "As Meninas", "O berro", "A última cea" ou "A galiña cega" entre outras. Bo humor, diversión, variados disfraces e coreografías animaron o ximnasio de noso IES para o deleite do público asistente. Un xurado formado por catro membros da comunidade educativa, elexido para a ocasión, decidiu os premios do concurso.

Entroido 2020  Entroido 2020

Entroido 2020

Intercambio cultural con alumnado do IES Eduardo Pondal de Santiago de Compostela

Intercambio cultural co IES Eduardo Pondal de Santiago

Hoxe recibimos a visita dun grupo de alumnos e alumnas de 1º de Bacharelato do IES Eduardo Pondal, que acudiron  ao noso centro acompañados de dúas profesoras, para participar dun encontro co noso alumnado de 1º Bacharelato. Esta actividade forma parte dun proxecto que estamos desenvolvendo ao longo  deste curso os Equipos de Dinamización da Lingua Galega de ambos os dous centros e que ten como finalidadeo achegamento de dous centros con realidades sociais, culturais e lingüísticas diferentes: no caso do IES de Valga, rural e galegofalante; urbano e castelanfalante, no caso do IES Eduardo Pondal.
Nesta segunda fase do proxecto (a primeira consistiu nun intercambio de cartas entre o alumnado) realizamos conxuntamente unha actividade cultural e curricular que consistiu nunha visita á Casa Museo de Rosalía de Castro onde ademais de achegarnos á súa vida e obra tivemos a oportunidade de asistir a unha charla sobre esta autora impartida por un dos mellores coñecedores da súa figura , o profesor Anxo Angueira que é ademais o presidente do Patronato Rosalía de Castro. Unha vez no IES ensínamoslles aos nosos convidados as instalacións do centro. No taller de Soldadura  tiveron oportunidade de experimentar actividades coas que non están familiarizados ,  e no laboratorio de Física e Química o alumnado de Química fíxeronlles uns divertidos experimentos.
Foi unha estupenda xornada de convivencia que esperamos repetir no 3º trimestre cando lles devolvamos a visita.

Intercambio cultural co IES Eduardo Pondal de Santiago

Alumnado de 2º ESO asiste a unha charla sobre uso de internet e as redes sociais

Alumnado de 2º ESO asisite aunha charla sobre riscos das redes sociais

O alumnado de 2º ESO asistiu na aula de audivisuais a unha charla sobre internet e redes sociais. A charla, titulada "riscos de seguridade nas novas tecnoloxías e as redes sociais" , está incluída dentro do Plan Director do Ministerio do Interior español para a convivencia e mellora da seguridade nos centros educativos e os seus contornos. Durante máis dunha hora, persoal da Garda Civil explicou ao alumnado como evitar situacións de risco persoal relacionadas co uso de internet e as redes sociais, sobre todo no caso de compartir fotos e vídeos. A actividade foi organizada polo departamento de Orientación.

Alumnado de 2º ESO asisite aunha charla sobre riscos das redes sociais

Alumnado de 1º ESO no museo da Historia de Valga

Alumnado de 1º ESO no Museo da Historia de Valga

Alumnado de  1º de ESO do noso Centro visitou as instalacións do Museo da Historia de Valga na mañá do luns 17 de febreiro. Acompañados de Santiago Chenlo, responsable do Museo, fixeron un percorrido polas instalacións deste edificio, onde puideron coñecer un pouco máis sobre Valga, dalgúns dos vestixios que a historia deixou neste concello e de dúas das figuras representativas do municipio: Xesús Ferro Couselo e Carolina Otero. Esta visita realizouse dentro da actividade "unha saída a pé polas parroquias de San Miguel e Xanza" do concello de Valga, onde tiveron oportunidade de aprender algo máis da toponimia dos distintos lugares que conforman estas parroquias. Foron acompañados polo profesorado Mar Tejero e Xoán Carlos Montejano. A actividade foi organizada polo departamento de Xeografía e Historia.

Alumnado 1º ESo no cruceiro de Xanza