Publicada a listaxe definitiva de libros adxudicados

Pódese consultar de xeito telemático na aplicación Fondolibros, ou no centro.

Segundo a normativa, a entrega farase á PERSOA SOLICITANTE -non ao alumna ou alumna- que terá que asinar unha declaración responsable.

O horario para dita recollida será:

LUNS 20 setembro:

1º ESO de 16:30 ás 17:45 h.

2º ESO de 17:45 ás 19:00 h.

MARTES 21 setembro:

3º ESO de 16:30 ás 17:45 h.

4º ESO de 17:45 ás 19:00 h.

Acto de inauguración do Clube de Lectura 2021/2022

Clube de lectura IES Valga

O xoves, 7 de outubro comezan as actividades deste curso 2021-2022, dentro do Club de Lectura da Biblioteca do IES de Valga. Será a partir das 17:00 horas cando se manteña un encontro co escritor Álex Alonso, arredor da súa obra "Granito", Premio Torrente Ballester 2020.

En palabras do coordinador do Club de lectura, o profesor Víctor González: "Messi chora de pena pois non pode asistir as sesións do club de lectura "Veigas de Campaña" do IES de Valga. Que non che pase a ti o mesmo. Aínda estás a tempo. Na sesión inaugural deste curso estará conosco o autor da novela "Granito". Trátase de Álex Alonso e será o 7 de outubro, na Biblioteca do IES de Valga, as cinco da tarde. A gozar. Seguiremos informando".
Esperamos a vosa presenza.

Inicio do curso 2021-2022

HORARIO DE INICIO DO CURSO 2020-21

Mércores 15 setembro

TODOS OS CURSOS DE ESO E BACHARELATOde 08:45 a 14:25 horas

1º e 2º FP CICLO MEDIO SOLDADURA: de 08:45 a 15:15 horas

1º e 2º FP CICLO SUPERIOR CONSTRUCIÓNS METÁLICAS: de 08:45 a 15:15 horas

1º e 2º FP DUAL SOLDADURA: de 15:40 a 20:20 horas

1º FP ADULTOS SOLDADURA: de 15:40 a 22:00 horas

2º  FP ADULTOS SOLDADURAde 15:40 a 20:00 horas

1º FP DUAL MECANIZADO: de 16:30 a 20:20 horas

1º FP BÁSICA: Á ESPERA DA LISTA DE ADMISIÓN

2º FP BÁSICAde 08:45 a 14:25 horas

Acto de graduación da promoción de Bacharelato 2018-2020

Acto graduación alumnado 2 bacharelato2018-2020

O sábado 4 de setembro, no patio do noso centro e seguindo as medidas sanitarias vixentes pola COVID-19, tivo lugar o Acto de Graduación da promoción de Bacharelato 2018-2020. O acto, con máis dun ano de demora, foi presentado pola alumna Valeria Gómez e nel o alumnado recibiu os diplomas e os parabéns por teren superado esta etapa da súa vida académica a pesar da dificultade engadida da pandemia. Asistiron ao acto: as familias do estudantado, profesorado, o alcalde, José María Bello Maneiro, e a concelleira de Educación, Carmen Gómez.

En representación do centro interviñeron Dolores Rego, que era a directora no curso 2019-20, e Eliseu Mera, actual director. Tamén tomou a palabra o profesor Víctor González, padriño da promoción. En nome do alumnado homenaxeado falaron Uxía Chan e Martín Calvo. Martín Calvo foi, ademais, un dos estudantes condecorado coma o mellor expediente na especialidade de Ciencias, xunto coa súa compañeira Laura Navarro -que non puido asistir á cerimonia- na rama de Humanidades e Ciencias Sociais.

O acto estivo amenizado pola Orquestra Clásica da Escola de Música Municipal, dirixida por Manuel Villar.

Parabéns!!! a todo o alumnado graduado. Picando neste enlace  podes ver máis fotografías e información deste acto.

O delegado territorial da Xunta visitou o IES de Valga

O delegado territorial da Xunta en Pontevedra, Luís López, visitou as instalacións do IES de Valga acompañado polo xefe da Unidade Técnica, José Manuel Tanoira. Ambos, xunto co alcalde de Valga, José María Bello Maneiro, e coa concelleira de Educación, Carmen Gómez Pardal, foron conducidos polo centro polo seu director, Eliseu Mera.

O delegado informou do estado da licitación da cuberta do patio exterior -anunciada previamente polo conselleiro de Educación, Román Rodríguez, noutra visita ao centro- que vai contar cun investimento de douscentos vinte mil euros e vai estar rematada antes do final do ano. O director agradeceu o esforzo do goberno galego nesta obra e o apoio do Concello en todas as peticións formuladas polo centro. Lembrou que foi precisamente este ente quen financiou a colocación dunha carpa noutro patio para poder o alumnado saír ao recreo en días de chuvia, e pediu que se volte a instalar durante o primeiro trimestre, en canto a obra non estea finalizada.