Alumnado de 3º ESO realiza unha saída a pé polas parroquias de Xanza, Setecoros e San Miguel de Valga

Alumnado 3º ESO no Museo da Historiade Valgaa

O alumnado de 3º de ESO realizou, o luns 17 de xaneiro, un roteiro polo Concello de Valga que incluía lugares das parroquias de Xanza, Setecoros e San Miguel, onde puideron coñecer aspectos toponímicos, xeográficos, culturais e arquitectónicos de sitios tan salientables do Concello como as fervenzas de Raxoi e Parafita, a igrexa de San Miguel ou unha parte do Camiño Portugués de Santiago que atravesa o Concello. Ademais fixeron unha visita guiada polo Museo da Historia de Valga, acompañados dos encargados do Museo, Vanessa Losada e Santiago Chenlo, que lles mostraron as distintas estancias nas que se divulga o patrimonio natural, cultural, histórico e artístico de Valga. O alumnado foi acompañado polo profesorado Vanessa Fernández, Beatriz Puente, Diego Botana e Juan Carlos Montejano. A actividade foi organizada polo departamento de Xeografía e Historia.

Máis información picando neste enlace.

Alumnado 3º ESO nas fervenzas de Raxoi e Parafita

Alumnado de Paisaxe fai unha saída polo concello de Valga

Alumnado de Paisaxe 2º ESO no Miradoiro do Monte Galiñeiro

O mércores 12 de xaneiro, o alumnado de Paisaxe de 2º ESO realizou unha saída a pé polo concello de Valga para coñecer parte dos seus lugares máis representativos. Foi un percorrido visitando: o miradoiro do monte Galiñeiro (Pontecesures), onde ollaron a paisaxe do espazo máis chá de Valga, a igrexa de Santa María de Xanza, finalizando a saída nas lagoas de Campaña. Foron acompañados polo profesorado Vanessa Fernández, Modesto Fontán e Juan Carlos Montejano. A actividade foi  organizada polo departamento de Xeografía e Historia.

Alumnado de Paisaxe 2º ESO na Igrexa de Xanza

Alumnado de 1º bacharelato do STEMbach completou o seu primeiro trimestre

alumnado steambach2122

O alumnado de 1º de bacharelato de excelencia en Ciencias e Tecnoloxía (STEMbach) do curso 2021/2 rematou as tarefas do primeiro trimestre. As alumnas e alumnos do Bacharelato de Excelencia remataron o primeiro trimestre cumprindo os obxectivos previstos do metodo científico. Retomarán a súa actividade en xaneiro, os martes pola tarde. Nestes tres meses afondarán nos coñecementos de matemáticas e física.

Bo Nadal e Feliz Aninovo dende o IES Valga

felicitación de Nadal 2021

Neste ano 2021, marcado polas circunstancias sanitarias que vivimos, o IES Valga desexa a toda a comunidade educativa un Bo Nadal e un Feliz Aninovo.

Programas e plans do IES Valga curso 2021-2022

Na imaxe anexada, pódense ollar os programas e plans da Consellería de Educación que temos no noso centro para este curso académico 2021-2022.

Programas e plans IES Valga 2021-2022