AVISO SOBRE AS NOTAS 2ª AVALIACIÓN DO ALUMNADO

AVISO IMPORTANTE PARA AS FAMILIAS E O ALUMNADO:

O mércores 1 de abril, o centro fixo chegar ás familias (e ao alumnado, no caso dos/das maiores de idade) as notas da 2ª avaliación. Se algunha familia ou alumnado maior de idade non as recibiu (nin a través de Abalarmóbil nin a través do correo electrónico) pode dirixirse ao equipo directivo do centro a través do correo electrónico ies.valga@edu.xunta.gal ou do teléfono 686919518, durante o xoves 2 de abril para comunicalo e, o venres 3 de abril, o centro enviará as notas ao enderezo electrónico que nos indiquen.

É posible que, nalgún caso, o correo fora recibido como "Spam" polo que é necesario revisar esta opción nos correos en previsión de que así fose.

Novo aviso dende o IES VALGA

NOTA INFORMATIVA

Segundo indicacións da Consellería de Educación imos envíar, por correo e a finais desta semana, as notas da 2ª avaliación. A nota recibida en cada materia só terá en conta o traballo e as probas escritas realizados e entregados polo alumnado ata o venres 13 de marzo, data na que se considera pechada a 2ª avaliación.

En función da evolución da pandemia e das indicacións da Consellería de Educación, despois de Semana Santa notificarase nova información.

AVISO IMPORTANTE

IMPORTANTE!!!

Lembramos a todo o alumnado que debe entrar na Aula Virtual para seguir co seu proceso de aprendizaxe. A inmensa maioría do profesorado ten unha aula virtual aberta na que propón  contidos e tarefas.

Recomendacións do Colexio de Psicoloxía á comunidade educativa

Dende o Colexio Oficial de Psicoloxía de Galicia, e a través da Sección de Psicoloxía Educativa, na cal se integran moitos psicólogos e psicólogas que exercen nos departamentos de orientación dos centros, remiten un documento con recomendacións para a comunidade educativa (alumnado, familias e profesorado) para estas semanas tan excepcionais, que pode ser de utilidade nun momento tan difícil coma este.
comunicado colexio psicólogo

Comunicado informando do funcionamento do centro durante as próximas semanas

Comunicado funcionamento IES Valga crise coronavirus

Tamén informamos das medidas adoptadas desde a Consellería de Educación:

Medidas a adoptar en todos os centros de ensino en relación coa pandemia covid- 19 para os vindeiros 14 días naturais contados dende o día 16 de marzo de 2020: