Listaxe de libros de textos 2020-2021

Libros de texto

Pode acceder á listaxe de  libros de texto do IES de Valga  para o curso 2020-2021 premendo na imaxe ou abrindo o ficheiro anexado.

Eliseu Mera releva Dolores Rego na dirección do IES de Valga

A que foi directora do IES de Valga durante os dous últimos cursos, Dolores Rego, deixa o seu cargo voluntariamente sendo substituída por Eliseu Mera, que ocupaba a vicedirección do centro. No equipo entrante manteñen os seus cargos a xefa de estudos, Beatriz Lloret, e o secretario, Jesús López, incorporándose na vicedirección Ana Bueno.

Rego salienta “o traballo diario de todos os membros da comunidade educativa, alumnado, profesorado, familias e o Concello para que o alumnado de Valga acade a formación necesaria para acceder ao mercado laboral ou a outros estudos seguindo os seus intereses”. Á marxe da formación académica valora a importancia “de formar parte dunha sociedade plural, crítica, diversa, solidaria e, algo que nunca se debe dar por feito, igualitaria”.

O director entrante agradece o “inmenso esforzo” realizado por Rego durante os dous anos do seu mandato e a confianza que mostrou nel durante este período de “intensa colaboración”. Sinala que o IES de Valga é un centro “con magníficos resultados no Bacharelato, nos seus ciclos formativos, pois o Ciclo Superior de Construcións Metálicas ten unha taxa de inserción laboral de máis de oitenta por cento” e salienta a forte aposta polos diversos programas de atención á diversidade. Porén, acha que estes datos non son suficientemente coñecidos pola sociedade valguesa e sitúa como obxectivo que esta sinta o IES “tan seu como a Banda de Música ou o Belén de Valga”.

CALENDARIO FINAL DE CURSO 2019-2020 ACTUALIZADO

calendariofinalcurs1920

calendariofinalcuso1920 2

Para consultar o calendario fin de curso 2019-2020, tamén se pode ver o ficheiro anexado a esta nova.

Optatividade para o próximo curso

A seguir, podes acceder aos contidos das distintas materias non troncais da ESO e do Bacharelato para o próximo curso:

AVISO IMPORTANTE: CALENDARIO FIN DE CURSO 2019-2020

calendarofinalcuso1920 1

calendariofinalcuso1920 2

Para consultar o calendario fin de curso 2019-2020, tamén se pode ver o ficheiro anexado a esta nova.