Sobre o uso da máscara

Ver esta publicación en Instagram

A non esquecer

Una publicación compartida de IES de Valga (@iesdevalga) el 27 May, 2020 a las 3:57 PDT

Listado das programacións didácticas adaptadas por mor do COVID-19

Nos arquivos adxuntos están todas as programacións didácticas adaptadas á situación actual pola pandemia do COVID-19.

Aviso importante: axudas para libros de texto

A partir de hoxe está aberta a convocatoria do fondo solidario de libros de texto e axudas para libros de texto e material escolar para o alumnado da ESO para o curso escolar 2020/2021.

O prazo para presentar as solicitudes rematará o día 19 de xuño de 2020.

As solicitudes:

- Poden presentarse de forma telemática na Sede Electrónica da Xunta de Galicia (accedendo á aplicación Fondolibros).

- Poden presentarse no centro; neste caso deberán imprimir a solicitude e o Anexo II e entregalos no centro debidamente asinados, xunto coa documentación.

Mais información no seguinte enlace:

Homenaxe a Ricardo Carvalho Calero no Día das Letras Galegas

No Día das Letras Galegas 2020, adicado a Ricardo Carvalho Calero, mostramos a presentación que fixo o noso alumno de 3º ESO, Samuel Rial Maneiro, e que serve como pequena homenaxe que dende o IES Valga queremos facer á nosa lingua galega. Para vela, pica neste enlace.

Ricardo Carvalho Calero