En lembranza de Domingo Villar. Biblioteca IES Valga

Biblioteca lembranza Domingo Villar

LEMBRANZA. DOMINGO VILLAR

Colleu o último barco, de xeito inesperado. Marchou. Orfo deixou a Leo Caldas, e a nós. Acompañaba ao inspector cando investigaba esa ataraxia reflexiva dos bos filósofos, e posiblemente tamén a Domingo Villar, cando se atopaba cun feito tráxico que estaba na obriga de clarificar. “Leo Villar”, “Domingo Caldas”, tanto dá, transitaban polo mundo coa serenidade dos sabios, coa gravidade dos que buscan, dos que descobren. Os filósofos poden dar fe. Hai unha verba moi fermosa que ilustra con precisión o ánimo co que se poñían a investigar. Aletheia é. Verba grega, arcaica e profunda, Aletheia significa verdade, unha verdade que se vai desvelando, que irrompe coma o arco da vella entre as nubes, unha verdade que se presenta espida, como non podía ser doutro xeito, unha verdade eterna, inmortal. Domingo Villar tamén o é.
    Os libros de Domingo Villar son para desfrutar. Tédelos na biblioteca do IES.  O Club de lectura “Veigas de Campaña” e o equipo da Biblioteca do IES de Valga convídavos a lelos.

Convocado o fondo solidario de libros de texto e axudas para adquirir libros de texto e material escolar

Publicada, no DOG do día 18 de maio de 2022, a Orde do 29 de abril de 2022 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar dirixidas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2022/23.

O prazo único para a presentación das solicitudes e da documentación complementaria comeza o día 19 de maio e remata o 22 de xuño.

Máis información no seguinte enlace: https://www.edu.xunta.gal/portal/fondolibros ou no ficheiro anexado a esta nova.

O noso centro únese ao proxecto Educación Dixital (E-Dixgal) para o curso 2022/23

A Consellería de Cultura, Educación e Universidade acaba de publicar a resolución definitiva de centros admitidos para participar no proxecto Educación Dixital (E-Dixgal) durante o curso 2022-2023, sendo o IES de Valga un dos seleccionados.
Este proxecto vaise implantar progresivamente en toda a Educación Secundaria Obrigatoria (ESO) comezando polo primeiro curso. O alumnado disporá dun moderno computador portátil -con función tamén de tablet- que vai poder levar ao seu domicilio para poder realizar as tarefas encomendadas. O IES de Valga comprométese a que un mínimo de seis materias de cada curso van ser traballadas con esta metodoloxía. Por conseguinte, para 2022-2023, o alumnado traballará con materiais dixitais en Bioloxía e Xeoloxía, Matemáticas, Tecnoloxía e Dixitalización, Educación Plástica, Visual e Audiovisual, Educación Física, Proxecto Competencial e Relixión.
Esta nova acción encádrase dentro da forte aposta do instituto por se situar na vangarda da oferta educativa en Ciencia e Tecnoloxía, á que se suma o Bacharelato de Excelencia en Ciencia e Tecnoloxía (STEMbach) e ser un dos vinte e dous institutos de referencia en dixitalización pertencentes á Rede Galega de Educación Dixital.

Celebramos a Festa dos Maios

Festa dos Maios 2022

O luns 9 de maio e no patio cuberto, celebramos a Festa dos Maios. Pola mañá o alumnado de Educación Plástica coa súa profesora Mar Tejero construiu un maio, elaborado cos materiais tradicionais como fiuncho, xestas,... aportados polo alumnado e profesorado.  Xa pola tarde e durante a última hora lectiva, o alumnado de música dos disitintos niveis, dirixidos polo profesor Manuel Villar,cantou  os maios. Asistiu a esta celebración o alumnado dos diferentes cursos da ESO, de 1º Bacharelato e do de 1º de FP Básica.

Festa dos Maios 2022

'AstrónomAs', unha exposición que divulga a investigación das mulleres astrónomas

Exposición "AstrónomAs" no IES Valga

Este mes de maio, tivemos no corredor da planta baixa do noso centro a exposición:  'AstrónomAs'. Unha exposición patrocinada pola FECYT (Fundación Española para a Ciencia e a Tecnoloxía) e a SEA (Sociedade Española de Astronomía) que busca destacar o papel e o traballo das mulleres na Astronomía, ademais de facilitar a divulgación das investigacións realizadas por mulleres científicas na astronomía e astrofísica, as innovacións afíns e as perspectivas futuras nestes campos. Alumnado de diferentes cursos tiveron ocasión de ollar os paneis desta exposición. A actividade foi organizada polo departamento de Física e Química.

Exposición "AstrónomAs" no IES Valga