Centenario da Revolución Rusa 1917-2017

centenario revolución rusa semana 6 ao 10 de novembro de 2017 sa semana 6 ao 10 de novembro de 2017 Con motivo do centenario da Revolución Rusa (1917-2017) o Departamento de Xeografía e Historia en colaboración co Departamento da Biblioteca organiza unha exposición de libros relacionados con este acontecemento na Biblioteca do IES de Valga. Durante esta semana (do 6 ao 10 de novembro) poderase ollar esta mostra de libros e outros obxectos , así como o cartel, deste episodio da Historia Contemporánea.

Alumnado de 2º ESO da materia de Paisaxe no Museo da Historia de Valga

Alumnado de Paisaxe de 2º ESO no Museo da Historia de Valga Alumnado de Paisaxe de 2º ESO no Museo da Historia de Valga O luns, 30 de outubro, o alumnado da materia de Paisaxe de 2º ESO realizou unha visita ao Museo da Historia de Valga onde guiados polo responsable do Museo,

Alumnado do IES de Valga visita "O Tempo" da CRTVG

Alumnado de 2º Bacharelato con Diego Viaño e Mabel Montes Alumnado de 2º Bacharelato con Diego Viaño e Mabel Montes O pasado 26 de outubro, o alumnado de Xeografía de 2º de Bacharelato do IES de Valga visitou distintas dependencias da TVG, e entre elas as instalacións do espazo O Tempo. As explicacións correron a cargo dos xornalistas, encargados do tempo na TVG, Diego Viaño e Mabel Montes.

Inaguración do Clube de Lectura 2017-2018

Inaguración Clube de Lectura 2017-2018 Este xoves, 26 de outubro, a partir das 16:30 horas, comezan as actividades deste curso 2017-2018, dentro do Clube de Lectura da Biblioteca do IES de Valga. Esperamos a vosa presenza.