Listaxe provisional de axuda ao fondo de libros e material escolar curso 2021-2022

AVISO IMPORTANTE!!!

Xa se pode consultar no noso Centro a Listaxe provisional de axuda ao fondo de libros de texto e material escolar, para o curso académico 2021-2022. Ademais, tamén están dispoñibles os vales de axuda para material escolar, a quen lle corresponda.

Nota: só se poderán recoller os vales do alumnado que superara todas as materias en xuño; o resto terá que agardar a setembro

Calendario de exames, reclamacións e matrícula de setembro 2021

A información das actividades de setembro no ficheiro anexado ou picando aquí.

O calendario de exames de setembro do curso 2020-2021 é o seguinte:

exames setembro 21 1

calendario setembro 2021 2

calendario setembro 2021 3

O IES de Valga, seleccionado para o Bacharelato de excelencia en Ciencias e Tecnoloxía (STEMbach)

O IES de Valga é un dos cinco centros de ensino galegos seleccionados para se incorporar ao Bacharelato de excelencia en Ciencias e Tecnoloxía (STEMbach) para o bienio 2021-2023. Trátase dun programa en que o alumnado desenvolve un proxecto científico co dirixido por profesorado do centro e por un/ha profesor/a universitario/a.

O proxecto presentado polo centro recolle tres liñas de investigación: unha de saponificación, unha de farmacoloxía e outra de óptica, que van ser desenvolvidas, respectivamente, con persoal investigador do Centro Singular de Investigación en Química Biolóxica e Materiais Moleculares (CIQUS), da Facultade de Farmacia e da Facultade de Física da Universidade de Santiago. Estas liñas foron deseñadas para poderen acoller unha ampla variedade de propostas dentro do ámbito científico en función dos intereses do alumnado.

O alumnado participante neste proxecto vai ter unha mención especial no expediente que lle pode abrir as portas para diversas iniciativas da área científica.

Prazos de matrícula curso 2021-2022

IMPORTANTE!!!

Lembramos o calendario para realizar a matrícula do alumnado para o vindeiro curso:

prazo matrícula curso 2021-22

Libros de texto 2021-2022

Libros de textoPode acceder a listaxe de  libros de texto do IES de Valga  para o curso 2021-2022 premendo na imaxe ou abrindo o ficheiro adxunto.