Concentración no IES Valga contra o crime machista acaecido no noso concello

acto contra crime machista 17/09/19

Alumnado e profesorado do IES Valga xunto ao alcalde, concelleiras de Igualdade e Educación e outros membros da Corporación municipal, concentrámonos no recinto de entrada ao noso centro para dar lectura a tres textos literarios para condenar e lembrar que hai que seguir loitando contra este tipo de crimes e procurar a igualdade na sociedade. O acto rematou gardando un minuto de silencio en memoria de Elena, Sandra e Alba, veciñas do concello de Valga vítimas de violencia machista. Máis información neste enlace:

Concentración no IES de Valga contra o crime machista

A comunidade educativa do IES de Valga está convocada a unha concentración nas portas do centro mañá, martes, ás 12h30, como mostra de protesta perante o crime machista cometido hoxe. O alcalde da localidade, José María Bello Maneiro, e a concelleira de Educación, Carmen Gómez Pardal, van estar presentes no acto.

O IES de Valga manifesta a súa máis enérxica condena do asasinato de Sandra, Alba e María Elena e reitera o seu compromiso de continuar cun decidido traballo por unha igualdade real na nosa sociedade, coa consecuente erradicación de calquera forma de violencia contra as mulleres. O centro lembra con especial cariño a Alba Boquete Jamardo, na súa condición de ex-alumna e de logopeda, profesión que desenvolvía con xenerosidade axudando parte do alumnado do IES.

Calendario curso escolar IES Valga 2019-2020

Calendario escolr 19-20

Para consultar e/ou poder descargar o calendario escolar do noso Centro para este curso 2019-2020, prema nos ficheiros anexados.

Calendario de inicio do curso 2019-2020

comezo do curso 2019-2020

Listaxe libros de texto curso 2019-2020

Libros de texto Pode acceder á listaxe de  libros de texto do IES de Valga  para o curso 2019-2020 premendo na imaxe ou abrindo o ficheiro adxunto.