Alumnado de 1º ESO participa nos Obradoiros Matemáticos de Imatxina en Vigo

Alumnado de 1º ESO en Imatxina 2017 en Vigo  Alumnado de 1º ESO en Imatxina 2017 en Vigo O pasado venres 24 de marzo, como xa ven sendo habitual nos últimos anos, o alumnado de 1ºESO desprazouse ata Vigo para participar nos Obradoiros Matemáticos de Imatxina organizados pola Fundación Escola Rosalía e AGAPEMA. Durante hora e media estiveron tratando de resolver os diferentes retos e problemas que lles propuxeron.

Clube de lectura: encontro co autor de "Camiños na auga", Manuel Núñez Singala

Participantes no Clube de Lectura co escritor Manuel Núñez Singala Na tarde do xoves 23 de marzo tivo lugar unha nova sesión do clube de lectura para adultos. Nesta ocasión, os asistentes tiveron ocasión de ter un encontro co escritor lugués Manuel Núñez Singala arredor da súa última novela "Camiños na auga", protagonizada por un neno albino procedente da África poscolonial en busca da súa liberdade. O autor disertou sobre a súa obra e respondeu ás preguntas das ávidas lectoras que pertencen a noso clube de lectura de adultos.

Alumnado de 2º ESO visita o Museo da Historia de Valga

Alumnado 2º ESO A no Museo da Histoira de Valga Alumnado 2º ESO A no Museo da Histoira de Valga Na mañán do 22 de marzo, alumnado de 2º ESO  realizou unha visita guiada ao Museo da Historia de Valga. Acompañados de Vanessa Losada, encargada do museo, tiveron ocasión de coñecer pezas representativas da historia antiga e medieval do concello.