Clausura do Club de Lectura de adultos do IES Valga 2020-2021

O escritor Candido Duro cos asistentes ao Clube de LecturaO escritor Cándido Duro Domínguez clausurou as actividades do club de lectura para adultos 2020-2021, foi na tarde do xoves 18 de xuño. Cándido Duro, poeta, estivo na Biblioteca do noso centro, nun encontro, por fin, presencial, para brindar polo seu poemario "Luz do abrente outonizo".

Servizos mínimos perante a convocatoria de folga para 18 de xuño de 2021

Diversas organizacións sindicais comunicaron a convocatoria de folga para o día 18 de xuño de 2021, que afectará as actividades lectivas do noso centro, e que se vai desenvolver desde as 0h00 horas do día sinalado até as 24h00 do mesmo día.

Perante esta convocatoria, e en previsión de que o persoal deste centro poida acollerse ao seu dereito á folga, estabelécense uns servizos mínimos para garantirmos a atención, a vixilancia e o coidado do alumnado, xa que o centro permanecerá aberto no seu horario habitual.

As persoas designadas para o cumprimento dos servizos mínimos determinados pola Consellaría de Educación son:

- Eliseu Mera Quintas

- Antonio Mirás Miranda

- Mª Carmen Cortés Baños

- Lara García Ozores

Samuel Rial Maneiro, alumno de 4º ESO, finalista do II Concurso de redacción xornalística "Día Mundial dos Océanos"

O alumno de 4º ESO, Samuel Rial Maneiro foi finalista, na súa categoría, do II concurso de redacción xornalística "Día Mundial de los Océanos". Neste concurso, convocado por National Geographic España e coincidindo co inicio da Década das Ciencias Oceánicas para o Desenvolvemento Sustentable 2021-2030, promulgada pola ONU, participou alumnado de secundaria e bacharelato de todo o territorio español. Samuel resultou finalista coa súa editorial xornalística "Conocer para amar y conservar", dentro da temática: a protección dos océanos. Hai que lembrar que na I edición deste concurso, Samuel xa resultou gañador coa súa editorial xornalística "O abismo da Humanidade", dentro da conmemoración dos cincuenta anos da celebración do "Dia da Terra".

Máis información picando neste enlace.

Parabens!!! de toda a comunidade educativa do IES Valga.

A Biblioteca invita a ler no verán

Ler no verán

O equipo da Biblioteca invita a toda a Comunidade Educativa a levar en préstamo ata tres libros para ler no verán. Antes terán que ser devoltos os libros prestados durante o curso. Os préstamos serán nos recreos ata o 22 de xuño, data de finalización do curso actual.

Exalumnado do IES Valga achega a súa experiencia ao alumando de 4º ESO e 1º Bacharelato

Sara Iglesias, Antia Figueiras e Ismael García, exalumnado IES Valga

"E despois do IES Valga, que?" é o nome da actividade a que o pasado luns 14 de xuño, nas horas lectivas da tarde, asisitiu o alumnado de 4º ESO e 1º Bacharelato, co obxectivo de que antigo alumnado do noso centro mantivera un encontro co actual. O exalumnado: Sara Iglesias, Antía Figueiras e Ismael García falaron da súa experiencia e traxectoria educativa e profesional, unha vez que acabaron os seus estudos no IES Valga; tamén responderon ás dúbidas que se formularon. A actividade foi organizada polo departamento de Orientación e Vicedirección, dentro das actividades complementarias deste curso académico.

Alumado de 4º ESO na actividade E despois do IES Valga, que?