Gañadores da IX Carreira pola Lingua

Os participantes da IX edición de "Bota unha Carreira pola Lingua", con saída dende o IES, correu por diferentes espazos do concello coma a Avenida Bella Otero, A Bouza, Outeiro, Senín, Sisto, O Carballiño, Baño e regreso ao punto de partida. Establecéronse dous percorridos, un máis curto para os rapaces de Primaria, e outro de case sete quilómetros para os maiores. Os primeiros clasificados nesta carreira foron: na categoría de alumnado de Primaria do CEIP de Baño e o CEP Xesús Ferro Couselo, a alumna Nerea Novo Romero e o alumno Roberto Pérez Cicón. Na categoría de alumnado do IES, resultaron vencedores Aroa García García e Adrián Touceda García. Por último, na categoría de maiores de 18 anos gañaron Mar Tejero e Daniel Loureiro. Parabéns aos gañadores e gañadoras pero tamén a tódolos que participaron nesta inciativa en defensa e reivindicación da nosa lingua.

2º clasificados IX Carreira pola Lingua

3º clasificados IX Carreira pola Lingua

Celebramos a IX edición da Carreira pola Lingua

IX Bota unha Carreira pola Lingua

O día 16 de maio celebramos a IX edición de “Bota unha Carreira pola Lingua” na que participaron tódolos centros educativos do concello de Valga. Foi un día moi especial no que ademais da carreira fixémoslle unha homenaxe a Antonio Fraguas, o autor ao que se lle adica este ano o Día das Letras Galegas. Ademais da carreira, tivemos diversas actuacións por parte de Isabel Catoira, Soralla e Carmen Varela, Zelani Blanco e contamos tamén cun artista invitado A Banda de Balbina que contribuíu a que este día fose ademais de reivindicativo moi divertido. O acto foi presentado  pola alumna de 1º Bacharelato , Valeria Gómez. Agradecemos ao Concello de Valga e tamén  á Policía Municipal, voluntarios de Protección Civil e o GES a súa colaboración.

Música e Premios da IX Bota unha Carreira pola Lingua

A Banda de Balbina na IX Carreira pola Lingua

IX Carreira pola Lingua

O xoves 16 de maio, a partir das 10:30 horas, celebraremos unha nova edición da "Carreira pola Lingua". Será a IX edición desta actividade, organizada polo Equipo de Dinamización da Lingua Galega, e que se enmarca dentro das programadas na Semana das Letras Galegas. Participarán profesorado e alumnado do CEIP de Baño, do CEP Ferro Couselo e do noso Centro.

Exposición adicada a Antonio Fraguas

Exposición sobre Antonio Fraguas

Nesta semana na que se celebra o "Día das Letras Galegas" temos exposta no corredor da planta baixa do noso Centro a versión que da imaxe de Antonio Fraguas fixo o alumnado de 3º e 4º ESO na materia de Educación Plástica e Visual coa súa profesora Mar Tejero. Noraboa polo traballo realizado!!!.

Exposición sobre Antonio Fraguas

Roteiro polo Concello de Valga por alumnado de 4º de ESO

Alumnado de 4º ESO en Casal de Eirigo

O luns 13 de maio o alumnado de 4º ESO realizou unha saída a pé polo Concello para descubrir o seu patrimonio histórico e artístico, visitando as instalacións do Museo da Historia de Valga, os pazos da Bouza e de Raxoi, as igrexas de Setecoros e San Miguel, a capela da Saúde en Casal de Eirixo e outros lugares de interese coma cruceiros ou as fervenzas. Foron acompañados polo profesorado Teresa Sumay, Mar Tejero e Juan Carlos Montejano. A actividade foi organizada polo Departamento de Xeografía e Historia.

Alumnado de 4º ESO na sala adicada a Bella Otero, Museo da Historia de Valga