Ciclos de FP con prazas vacantes no IES Valga

O IES de Valga oferta varios ciclos de formación profesional no que, tralo remate do prazo ordinario de matrícula, quedan prazas vacantes, polo que aínda se admiten inscricións de novo alumnado. A única condición que se esixe é cumprir cos requisitos de acceso para as ensinanzas correspondentes.

Os ciclos nos que aínda hai prazas liberadas son:

A modalidade ordinaria do CM de Soldadura e Caldeiraría está xa completa.

As prazas vacantes cubriranse por orde de solicitude, que pode realizarse no propio IES de Valga, que durante o mes de xullo abre en horario de 10:00 a 14:00 horas. Tamén se pode contactar co centro a través do correo electrónico ies.valga@edu.xunta.gal

Aviso: o martes 26 de xullo o centro permanecerá pechado

AVISO IMPORTANTE

O martes 26 de xullo é festivo local en Valga polo que o centro non estará aberto. Pregamos que todos aqueles que formen parte das listas de admitidos a formación profesional 2022-2023 realicen este trámite nos dias previos (ata o 22 de xullo).

Moitas grazas

A dirección do IES de Valga

Libros de texto 2022-2023

Logo libros de texto  Pode acceder a listaxe de  libros de texto do IES de Valga  para o curso 2022-2023 premendo na imaxe ou abrindo o ficheiro adxunto.

Calendario de exames oficiais de FP DUAL. Setembro 2022

Na seguinte imaxe ou no ficheiro adxunto a esta nova.

Exames setembro 2022 FP DUAL

O Pleno do Concello aproba a cesión dunha parcela de 3.000 metros para o ciclo de Agroxardinería

terreos para o ies

A Corporación municipal do concello de Valga aprobou por unanimidade a cesión á Consellería de Educación, Formación Profesional e Universidades dunha parcela de 3.000 metros cadrados de superficie para a implantación, no noso centro, do novo ciclo de Formación Profesional Básica de Agroxardinería e Composicións florais, que comezará a impartirse no vindeiro curso 2022-2023. Este espazo permitirá habilitar as infraestruturas axeitadas para a realización dos módulos teóricos e prácticos do ciclo: unha aula polivalente, un almacén e unha superficie de xardín, invernadoiro e viveiro de 1.300 metros cadrados.
O ciclo, da rama profesional vencellada ao sector agrario, poderá contar cun máximo de 30 alumnas e alumnos, e centrarase na elaboración de composicións con flores e plantas, operacións auxiliares en cultivos, produción de planta en invernadoiros ou en centros de xardinería.

O director do IES de Valga, Eliseu Mera, agradece ao equipo de goberno e ao conxunto da corporación municipal "a súa xenerosidade e sensibilidade no fomento do aumento da oferta educativa en favor das posibilidades de inserción laboral, especialmente do alumnado máis vulnerábel".

Máis información picando neste enlace.