Servizos mínimos perante a convocatoria de folga para 12 de decembro de 2019

Diversas organizacións sindicais comunicaron a convocatoria de folga para o día 12 de decembro de 2019, que afectará as actividades lectivas do noso centro, e que se vai desenvolver desde as 0h00 horas do 12 de decembo até as 24h00 do mesmo día.

Perante esta convocatoria, e en previsión de que o persoal deste centro poida acollerse ao seu dereito á folga, estabelécense uns servizos mínimos para garantirmos a atención, a vixilancia e o coidado do alumnado, xa que o centro permanecerá aberto no seu horario habitual.

As persoas designadas para o cumprimento dos servizos mínimos determinados pola Consellaría de Educación son:

- Dolores Rego Balsa, directora.

- Eliseu Mera Quintas, vicedirector.

- Jesús López Silva, secretario.

- Beatriz Lloret Ares, xefa de estudos.

Alumnado de Bacharelato participou nun obradoiro de rochas

obradoiro de rochas alumnado de bacharelato O alumnado de Xeoloxía de 1º e 2º Bacharelato asistiu, na tarde do luns 9 de decembro, a un obradoiro de rochas que tivo lugar no laboratorio de Bioloxía e Xeoloxía.

Alumnado de Xeoloxía no obradoiro de rochas

Celebrando o Día Internacional dos Dereitos Humanos no IES Valga

O vindeiro martes 10 de decembro, día da Declaración Universal dos Dereitos Humanos calquera de vós, dos que agora estades lendo esta convocatoria, podedes ser protagonistas da historia máis fermosa, facer campañas, loitar polo cumprimento dos dereitos humanos. Acudide, nas horas do recreo, ao corredor de abaixo do IES ou a pasarela superior e... a ningún sitio máis. Alí daránsevos instrucións. Non levedes nada, dúas mans, unha mirada limpa e a mente despexada...., a historia más fermosa xamais contada empeza... Non faltedes!!!.

A actividade é organizada polo departamento de Filosofía.

Alumnado de 2º ESO da materia de Paisaxe no Museo da Historia de Valga

O martes 3 de decembro, o alumnado da materia de Paisaxe e Sustentabilidade de 2º ESO realizou unha visita ao Museo da Historia de Valga, onde guiados polo responsable do Museo, Santiago Chenlo, puideron reflexionar sobre o que é a paisaxe, localizar espazos paisaxísticos e visionar os espazos naturais máis representativos do concello de Valga.  Foron acompañados polo profesorado Chus Polo, Mar Tejero e Juan Carlos Montejano.  A actividade foi organizada polo departamento de Xeografía e Historia.

Alumnado de Paisaxe de 2º ESO no Museo da Historia de Valga

Charla sobre o alzheimer para alumnado de Bacharelato na Biblioteca do IES Valga

O mércores 4 de decembro imos ter unha charla sobre o alzheimer para o alumnado de 2º de bacharelato que cursan Psicoloxía e o de 1º de bacharelato. Esta actividade será na Biblioteca e complementa á conferencia titulada: "coñecer mellor a enfermidade do alzheimer", dentro do programa Red Paraugas Alzheimer e, que tivo lugar o pasado 22 de outubro no colexio La Salle de Santiago