O EDL do noso Centro celebra o Día de Rosalía

EDL conmemorando o 180 aniversario de Rosalía de Castro    EDL conmemorando o 180 aniversario de Rosalía de Castro   O Equipo de Dinamización Lingüística do noso  Centro celebrou o Día de Rosalía de Castro. Diferentes actividades centraron nas primeiras horas do venres 24 de febreiro a conmemoración de data tan sinalada para a Lingua e Literatura Galegas.

Ler por Ler: "El Club de la Comedia" co alumnado de 1º Bacharelato

Ler por Ler: El Club de la Comedia co alumnado de 1º Bacharelato   Ler por Ler: El Club de la Comedia co alumnado de 1º Bacharelato Alumnado de 1º Bacharelato participou na actividade “Ler por Ler”.

Alumnado de Bacharelato asiste á conferencia "dúas maneiras de aprender"

Alumnado de Bacharelato na charla "dúas maneiras de aprender" da USC   O mércores 22 de febreiro, o alumnado de 1º e 2º Bacharelato asisitiu na aula de audivisuais a unha interesante charla titulada “dúas maneiras de aprender”. Foi unha conferencia dada polo profesor da USC Castor Méndez Paz da área de Psicoloxía Básica do departamento de Psicoloxía Social, Básica e Metodoloxía. Esta actividade está dentro do Programa A Ponte entre o Ensino Medio e a USC e foi solicitada polos Departamentos de Orientación e Filosofía.