O alumnado do STEMBach participou nun obradoiro de rochas impartido polo xeólogo Fran Canosa

Alumnado STEMBach no obradorio de rochas con Fran Canosa

O mércores 1 de febreiro tivo lugar, na aula e laboratorio de Bioloxía e Xeoloxía, un obradoiro de rochas para o alumnado do STEMbach, a cargo de Francisco Canosa Martínez, doutor en Xeoloxía pola Universidade de Oviedo. O obxectivo principal foi dar a coñecer a riqueza xeolóxica do noso país xunto coa formación e propiedades da grande variedade de rochas que afloran na nosa terra. A actividade foi organizada polo departamento de Bioloxía e Xeoloxía.

Alumnado STEMBach no obradorio de rochas con Fran Canosa

Alumnado de Bacharelato no Campus da USC

Alumnado de Bacharelato na Facultade de Xornalismo e Comunicación

O mércores 1 de febreiro, alumnado de 1º e 2º Bacharelato realizou unha visita ás facultades do Campus universitario da Universidade de Santiago de Compostela para recibir información directa dos estudos que organizan. Esta actividade enmárcase nos "Encontros na Zona USC" dentro do Programa “A Ponte entre o Ensino Medio e a USC”. Foron acompañados polas profesoras Esther de Andrés, Mar Tejero e Ana Bueno. A actividade foi organizada polo departamento de Orientación.

Alumnado de Bacharelato na Facultade de Xornalismo e Comunicación

Información sobre exames de pendentes curso 2022-2023

Toda a información no ficheiro anexado

Calendario escolar IES Valga 2022/23

logo edlgPara consultar o calendario escolar do noso Centro e para este curso 2022-2023, prema aquí ou no ficheiro anexado.

Libros de texto 2022-2023

Logo libros de texto  Pode acceder a listaxe de  libros de texto do IES de Valga  para o curso 2022-2023 premendo na imaxe ou abrindo o ficheiro adxunto.