A Directora Xeral de FP visitou o noso centro para impulsar a implantación de tres novos ciclos da FP DUAL

Visita Directora Xeral de FP ao noso centro

A Directora Xeral de Formación Profesional, Eugenia Pérez, visitou, na mañá do xoves 16 de maio, o noso centro para comprobar as infraestruturas coas que conta e avaliar a necesidade de melloras e novas dotacións de cara a posta en marcha, no curso 2024/25, de tres novos ciclos de FP, en modalidade Dual: os ciclos medios de Mantemento Electromecánico e de Xardinaría e Floraría xunto ao ciclo superior de Mecatrónica Industrial. Nesta modalidade, o alumnado recibirá formación tanto no instituto coma en empresas da contorna, recibindo unha remuneración económica.

A Directora Xeral indicou que “este centro vai ter un gran impulso o vindeiro curso, con novos proxectos de formación Dual, especialmente relacionados coa Fabricación Mecánica, un ámbito empresarial moi potente en Valga e arredores”. Ademais, tamén se vai potenciar a formación en Agroxardinería e, como resultado, “haberá un incremento importantísimo da oferta que responde a unha demanda de profesionais cualificados por parte das empresas da zona”.

Durante a súa visita, Eugenia Pérez coñeceu o funcionamento das aulas de Agroxardinaría, das zonas de cultivo e dos talleres de Fabricación Mecánica e, estivo acompañada do director do Centro, Eliseu Mera, o alcalde, José María Bello Maneiro, e a concelleira de Educación, Carmen Gómez.

Conmemoramos o Día das Letras Galegas 2024

Logo EDLG O día 16 de maio conmemoramos o Día das Letras Galegas 2024, homenaxeando á escritora Luísa Villalta. As actividades programadas comezaron cunha xincana literaria e de movemento, arredor da figura da escritora coruñesa. As probas tiveron lugar na Biblioteca e continuaron no Ximnasio; nelas participou, formando equipos, alumnado do  CEIP de Baño e CEP X. Ferro Couselo xunto ao do noso centro.

Tras esta actividade, os actos pasaron ao patio cuberto onde houbo a lectura do "Manifesto da Lingua" xunto coa lectura de diferentes poemas intercalados con actuacións musicais, interpretadas polo alumnado do X. Ferro Couselo, do alumnado de Música e do Coro do noso centro, dirixidos polo profesor Ismael Cabaleiro. O acto contou coa presenza do alcalde, José María Bello Maneiro, e a concelleira de Educación, Carmen Gómez. A actividade foi organizada polo Equipo de Dinamización da Lingua Galega en colaboración coa Vicedirección e o departamento de Música.
Máis información picando neste enlace e máis fotografías do acto picando aquí.

Conmemoramos o Día das Letras Galegas 2024

Exposición de cartaces sobre Luísa Villalta polo alumnado de Literatura Universal de 1º Bacharelato

Exposición arredor de Luísa Villalta polo alumnado de Literatura Universal de 1º Bacharelato B

O alumnado de Literatura Universal de 1°de Bacharelato B, coa súa profesora Paula A. Rey, realizou unha pequena exposición de cartaces para conmemorar o Día das Letras Galegas. Xa que este ano celebramos a obra de Luísa Villalta, quixemos contextualizala na historia da literatura galega, en concreto, entre as mulleres poetas dos anos 90. Elas cuestionaron a produción literaria anterior poñendo, en primeiro plano do discurso, a súa experiencia vital como muller e, quebrando os modelos sociais que se lle presupuñan. A exposición pode ollarse no corredor da planta baixa.

O IES Plurilingüe de Valga seleccionado no programa de Aulas de Emprendemento na FP 2024.

Logo Aulas Emprendemento FP 2024

O noso centro vén de ser seleccionado para a inclusión no programa Aulas de Emprendemento 2024 na Formación Profesional, pasando a formar parte da Rede de Aulas de Emprendemento da Consellería de Educación.
O programa ten como obxectivo a organización de actividades formativas para alumnado da Formación Profesional, coa finalidade da aprendizaxe e mellora das habilidades sociais e competencias profesionais, para facilitar a súa inserción e desenvolvemento no mercado laboral como traballadores por conta propia e allea.
O proxecto elaborado e coordinado pola responsable do Departamento de FOL, Yolanda Carbia Castro, será financiado polo Ministerio de Educación, Formación Profesional e Deporte e pola Unión Europea- NextGenerationEU, cunha dotación orzamentaria de 5000€.
A actuación enmárcase na colaboración entre a Consellería de Cultura, Educación, Formación Profesional e Universidades e o Ministerio de Educación, Formación Profesional y Deporte dentro do Plan de Modernización de la Formación Profesional a través da compoñente 20 – Plan Estratégico de Impulso de la Formación Profesional– do Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia (PRTR).

Calendario escolar 2023-2024 EDLG IES Plurilingüe de Valga

Calendario escolar IES Plurilingüe de Valga 2023/24