Calendario de exames de setembro

ESO E BACHARELATO

CULTURA CLÁSICA

CULTURA CIENTÍFICA

(Audiovisuais)

O alumnado que teña algunha materia pendente deberá examinarse dela no horario establecido para esa materia no curso que teña pendente.

O alumnado non será admitido na proba pasados 15 minutos dende o comezo da mesma, agás que o atraso sexa debido á realización doutro exame e debidamente comprobado.

FORMACIÓN PROFESIONAL BÁSICA

Luns 2

1º F.P.B.

Carpintería de Aluminio e PVC

Soldadura e Carpintaría Metálica

Operacións Básicas de Fabricación

(Aula FP Básica e Aula taller)

Operacións Básicas de Fabricación (6)

Comunicación e Sociedade

(Aula FP Básica)

Ciencias Aplicadas I

(Aula FP Básica)

FP Básica

Entrega de notas: mércores 4 de setembro ás 10:00 horas na biblioteca polo titor.

Revisión de exames: mércores 4 de setembro de 10:00 horas a 11:00 horas (os profesores estarán no centro para amosar os exames de setembro).

Reclamacións: as posibles reclamacións contra as cualificacións de setembro presentaranse na secretaría, dirixidas á Dirección e debidamente razoadas durante os dous días seguintes á exposición das notas (o prazo para presentalas remata o día 6 de setembro ás 10 h.)

RESOLUCIÓNS DE RECLAMACIÓNS: 6 setembro de 2019 ás 13:00 h. Contra a resolución do centro pódese solicitar por escrito, no prazo de 24 horas contadas dende a notificación, que a directora remita o expediente de reclamación á xefatura territorial.

1º BACHARELATO

Entrega de notas:mércores 4 de setembro ás 12 h. na biblioteca do centro polo titor.

Revisión de exames: mércores 4 setembro de 12:00 horas a 13:00 horas (os profesores estarán no centro para amosar os exames de setembro).

Reclamacións: as reclamacións contra as cualificacións de 1º de bacharelato presentaranse na secretaría, dirixidas á Dirección e debidamente razoadas durante os días 5 e 6 de setembro ata as 12:00 horas.

ESO

Entrega de notas: xoves 5 de setembro ás 10:00 horas na biblioteca polos titores.

Revisión de exames: xoves 5 de setembro de 10:00 horas a 11:30 horas (os profesores estarán no centro para amosar os exames de setembro).

Reclamacións: as posibles reclamacións contra as cualificacións de setembro presentaranse na secretaría, dirixidas á Dirección e debidamente razoadas durante os dous días seguintes á exposición das notas (o prazo para presentalas remata o día 9 de setembro ás 10 h.).

Resolución de Reclamacións: 9 setembro de 2019 ás 14 h. Contra a resolución do centro pódese solicitar por escrito, no prazo de 24 horas contadas dende a notificación, que a directora remita o expediente de reclamación á xefatura territorial.

PRAZO DE MATRÍCULA: ESO E BACHARELATO

Para evitar esperas innecesarias, agradeceriamos que, na medida do posible, se ateñan a este calendario:

- 1º e 2º de Bacharelato: xoves 5 de setembro de 10 a 13 horas.

- 1º e 2º de ESO: xoves 5 de setembro de 17 a 19 horas.

- 3º e 4º de ESO: venres 6 de setembro de 10 a 13 horas.

NOTA: Aos alumnos/as con reclamacións daranse instrucións dende a Secretaría do centro.

Actividades de fin de curso no IES Valga

O Principiño por alumnado de 3º ESO

Finalizamos o curso 2018-2019 asistindo a tres actividades que ocuparon as últimas horas de clase deste curso. A representación teatralizada de "O Principiño" por parte de alumnado de 3º ESO, asesorados polo profesor de Filosofía, Víctor González foi representada na Biblioteca; pola súa parte alumnado de 4º ESO levou o peso de Matemaxia na aula de Audiovisuais con diferentes trucos relacionados coas Matemáticas, unha actividade asesorada polo profesor desta materia, Javier Fariña. Por último e no Ximnasio tivo lugar unha sesión de baile a cargo de alumnado de 2º e 3º da ESO, mentres o alumnado de 1º Bacharelato e 4º ESO fixo unha actividade de relaxación, sesións asesoradas polo profesor de Educación Física, José Luis Martínez. Noraboa a participantes e asistentes a estas actividades e bo verán a todo o alumnado.

Matemaxia por alumnado de 4º ESO

Baile por alumnado de 2º e 3º ESO

Alumnado de 1º e 2º ESO do Clube de Lectura da Biblioteca visita A Coruña

Alumnado de 1º e 2º ESO Clube de Lectura en A Coruña

O pasado 20 de xuño, alumnado de 1º e 2º de ESO dos diferentes clubes de lectura da Biblioteca do noso Centro, realizou unha saída extraescolar á cidade de A Coruña. Visitaron a Torre de Hércules e a Casa dos Peixes; despois de xantar no Centro Comercial Marineda, tiveron ocasión de disfrutar dun tempo libre na praia de Riazor. Foi o lúdico final a un ano de intercambio de praceres sobre diferentes libros que estes rapaces e rapazas foron lendo ao longo deste curso académico e que coordinou un ano máis con acerto o profesor Miguel Fernández. A actividade foi organizada pola Biblioteca e o alumnado estivo acompañado polos profesores Miguel Fernández e Bienvenido Neo.

Recuperando topónimos das aldeas do concello de Valga polo alumnado de Paisaxe de 2º ESO

Inauguración de O Quinteiro, Bronllo

Alumnado da materia de Paisaxe e Sustentabilidade de 2º da ESO participou, o mércores 20 de xuño, na inauguración do sinal O Quinteiro que na aldea de Bronllo quedará como símbolo da recuperación da toponimia dalgúns dos lugares das aldeas do concello de Valga. Esta actividade contou co apoio de informantes de Cerneira, Bronllo e Pontevalga, do Concello, do alumnado e profesorado do Ciclo de Fabricación Mecánica. A todos eles o noso máis profundo agradecemento.

Inauguración de O Quinteiro, Bronllo

Alumnado de Tecnoloxía de 2º ESO presenta os seus proxectos na Biblioteca

Proxectos Tecnoloxía 2º ESO

Alumnado de 2º ESO da materia de Tecnoloxía expoñen estes días na Biblioteca do noso Centro os proxectos realizados co asesoramento da súa profesora Loli Omil ao longo deste trimestre e que se corresponden con construcións con circuitos eléctricos e mecanismos.

Proxectos Tecnoloxía 2º ESO