Alumnado de 2º Bacharelato participa na XIV Olimpíada de Bioloxía en A Coruña

Alumnado de 2º Bacharelato participa na XIV Olimpíada de Bioloxía en A Coruña   O venres 18 de xaneiro tivo lugar na Facultade de Ciencias da Universidad de A Coruña a fase autonómica da XIV  Olimpíada de Bioloxía na que participaron 33 centros de toda Galicia e entre eles o noso Centro, que estivo representado polo alumnado de 2º Bacharelato: Silvia Pérez, Brais Martínez e Santiago Esperón. Foron acompañados polo profesor do Departamento de Bioloxía e Xeoloxía do noso centro, Mario Sosa.

Alumnado de 4º ESO e 2º Bacharelato asiste a preestrea da obra de teatro "Deus nos colla confesados"

Cartel da obra de teatro "Deus nos colla confesados"  Cartel da obra de teatro "Deus nos colla confesados"    Alumnado de 4º ESO e 2º Bacharelato asisitiu na mañá do venres 18 de xaneiro e no Auditorio Municipal de Cordeiro á preestrea da obra de teatro "Deus nos colla confesados" da compañía Zinco3 Audiovisuais. Esta obra estrearase nese mesmo auditorio ás oito da tarde do sábado 19 de xaneiro. O alumnado  puido gozar durante oitenta minutos dunha obra entretida e con moitos momentos divertidos. A obra está protagonizada entre outros polo noso benquerido exalumno Pedro Calvo, veciño da Devesa en Valga. Noraboa pola súa interpretación e moito éxito. A actividade foi organizada polo Departamento de Lingua e Literatura Galega.

Xoves 17 de xaneiro Clube de Lectura co escritor vilagarcián Marcos Calveiro

arcos calveir no Clube de Lectura da Biblioteca     Lembramos que o xoves 17 de xaneiro e a partir das catro e media da tarde contamos no Clube de Lectura de adultos da Biblioteca do noso Centro coa presenza do escritor Marcos Calveiro. Será un encontro para conversar ao redor da súa obra "O Xardineiro dos Ingleses". Contamos coa vosa presenza.

Saída polo concello de Valga do alumnado de 2º ESO de Paisaxe

Alumnado de Paisaxe fai unha saída polo concello de Valga Alumnado de Paisaxe fai unha saída polo concello de Valga  O luns 14 de xaneiro, o alumnado de Paisaxe de 2º ESO realizou unha saída a pé polo concello de Valga para coñecer parte dos seus lugares máis representativos. Foi un percorrido visitando: o miradoiro do Galiñeiro (Pontecesures), onde ollaron a paisaxe do espazo máis chá de Valga, o petróglifo da Pedra da Serpe, a capela dos Martores, finalizando a saída nas fervenzas de Raxoi e Parafita.