Listaxes definitivas de admitidos/as e excluidos/as do fondo solidario de libros de texto curso 2017-2018 da Consellería de Educación

Publicación das listaxes definitivos de admitidos e excluidos nos  ficheiros adxuntos.

NOTA:

Nalgúns casos o alumnado que aparece excluido  é debido a problemas informáticos da Consellería pendentes de solucionar  (as nais/pais  deberían pasarse polo centro).

O alumnado que solicitou matricula fora de prazo procedente doutro centro ten que realizar a solicitude de novo; para este trámite un prazo dun mes desde a data en que formalizou a matrícula.

Nestes dias asignaranse os libros asignados e o centro farase cargo daqueles que  son de adquisición complementaria.

O xoves 21 a ANPA  estará  a partir das 8 da tarde no ximnasio do centro para realizar intercambios de libros  que non entran dentro do fondo solidario da Consellería.

Para máis información, dúbida ou suxestión non dubiden en poñerse  en contacto co centro.

Presentación inicio de curso 2017-2018

Presentacións inicio de curso en ficheiro adxunto

Entrega de notas convocatoria setembro 2017

Resume entrega de notas en ficheiro adxunto