Actividade do TEI co alumnado de 1º e 3º ESO

Saída por Valga nas actividades do TEI  Saída por Valga nas actividades do TEI   Saída por Valga nas actividades do TEI O alumnado de 1º e 3º ESO do noso centro realizou unha saída polo concello de Valga. Esta saída forma parte das actividades que terán lugar durante este curso co programa "Titoría entre iguais".

Alumnado de 3º ESO no teatro

Alumado de 3º ESO na obra Quijote R2-D2 Alumado de 3º ESO na obra Quijote R2-D2O alumnado de 3º ESO asistiu ao Auditorio de Padrón á representación "Quijote" R2-D2 y el Caballero de la Triste Figura, interpretado por Ricardo Frazzer e o robot R2-D2 que sae da gran pantalla para ofrecer unha singular versión do clásico de Cervantes e converterse ao longo da obra en Sancho Panza do Caballero da Triste figura.

Exposición premios muller WONENBURGER

Exposición premios muller Wonenburger   Exposición premios muller Wonenburger   No corredor da planta baixa do noso Centro pódese ollar a exposición de premios muller WONENBURGER. Estará ata o día 30 de novembro. Aparte de ser un recurso didáctico para profesorado e alumnado, serve para visibilizar a labor das mulleres na cultura e na sociedade.

Titoría entre Iguais no IES Valga

Titoría entre iguais       Titoría entre iguais

Este curso académico estase levando á práctica no noso Centro a experiencia de "Titoría entre iguais" co alumnado de 1º e 3º da ESO. A primeira actividade, o 4 de novembro, foi unha charla formativa por parte da orientadora co alumnado de 3º ESO para instruílos na súa labor como titores. A continuación, entregáronselles os carnets de titores así como os diplomas acreditativos. Unha segunda actividade, o 17 de novembro, coa participación do alumnado de ámbolosdous niveis, foi a presentación das parellas asignadas e diferentes actividades lúdicas para ter un primeiro contacto que terá a súa continuación en futuras actividades.