Alumnado de 4º ESO na exposición "Castelao maxistral"

Alumnado de 4º ESO con "A derradeira lección do mestre" de Castelao Alumnado de 4º ESO na Cidade da Cultura O venres 15 de febreiro o alumnado de 4º ESO do noso Centro visitou a exposición "Castelao maxistral. A boa obra ao mestre honra" na Cidade da Cultura de Santiago. Nunha interesante e amena visita guiada, puideron ver esta mostra que xira arredor da obra icónica de Castelao "A derradeira leición do mestre", enmarcada na época escura de represión fascista e peza protagonista da exposición que acolle o Museo Centro Gaiás. A actividade foi organizada polo Departamento de Xeografía e Historia.

Visita do alumnado de 2º Bacharelato e 4º ESO á USC, CIFP Politécnico e EA Mestre Mateo de Santiago

Alumnado de 4º ESO vista a EA Mestre Mateo en Santiago140219  O xoves 14 de febreiro e como actividade final da "Semana de orientación e emprego" do noso centro, o departamento de Orientación organizou unha visita a distintos centros educativos de Santiago para que o alumnado de 2º Bacharelato e 4º ESO puidese coñecer de primeira man as posibilidades que pode elexir unha vez remate a súa etapa académica no IES Valga. Puideron visitar, segundo a opción elexida, a USC, dentro do programa "A Ponte", o CIFP Politécnico de Santiago e a EASD Mestre Mateo. Foron acompañados polas profesoras Rosalía García, Noa Carrera e Pilar Lestido.

Silvia Pérez de 2º Bacharelato segunda na X Olimpíada de Xeoloxía, fase galega

aAlumnado de 2º Bacharelato participante na X Olimpíada de Xeoloxía  Silvia Pérez, de 2º Bacharelato, segunda clasificada na X Olimpíada de Xeoloxía    O IES de Valga vén de participar con éxito,  hoxe mércores, 13 de febreiro, na X Olimpiada de Xeoloxía, organizada pola AEPECT de Galicia. As probas tiveron lugar na Facultade de Bioloxía. Temos que felicitar a nosa alumna de 2° de  Bacharelato Silvia Pérez Vidal por acadar o 2 ° premio individual, pasando deste xeito, á fase nacional, probas que se celebrarán en Cáceres o vindeiro 6 de abril. Parabéns!!! ao alumnado do noso centro participante nesta proba e de xeito moi especial a Silvia e tamén, por suposto, a súa profesora Ana Bueno.

Terceira xornada da "Semana de orientación e emprego" no IES Valga

Charla sobre as cooperativas na semana de orientación e emprego 2019  David Amor co alumnado de 4º ESO na semana de orientación e emprego 2019   O mércores, 13 de febreiro  e dentro da "Semana de orientación e emprego", tivo lugar na aula de audiovisuais a terceira das xornadas con outras dúas interesantes actividades dirixidas ao alumnado de 4º ESO, 2º Bacharelato, 2º FP Básica e de Ciclos. A primeira foi unha charla-obradoiro que baixo o título de "as cooperativas, fórmula de Economía Social" tivo como poñente a Ana Oliveira, técnica da rede Eusumo. A poñente informou de tódalas posibilidades que dá o cooperativismo nos diferentes sectores económicos e mostrou con exemplos reais o futuro desta modalidade empresarial.

Na segunda das actividades, o actor David Amor explicou coa súa charla "Namórate do que fas" a súa experiencia laboral no mundo da televisión e do espectáculo en xeral, conseguindo namorar  coa súa disertación ao alumnado e profesorado asistente.