Alumnado de Economía de 4º ESO e 1º Bacharelato participou no programa CORES

Alumnado de Economía no programa CORES Alumnado de Economía no programa CORES   O alumnado de 4º ESO e 1º Bacharelato de Economía participou o día 19 de abril en Santiago no programa CORES nas instalacións da Escola Galega de Consumo. A estrutura da sesión organizouse coa realización de tres obradoiros: Linguaxe publicitaria, Etiquetado e Consumo responsable. A actividade foi moi gratificante para o alumnado e para as profesoras acompañantes, Raquel Carballo e Beatriz Lloret.

Viaxe a Londres de alumnado de 3º e 4º da ESO do IES de Valga

O alumnado de 3º e 4º da ESO está de viaxe esta semana  en Londres acompañado pola profesora Rosa Rutherford e Julia Menéndez.

Para ampliar foto prema na imaxe.

Actividades dia 23 de marzo: Obradoiro de crepes, karaoke TEI, actividades sustentabilidade

O dia 23 de marzo foi un dia  de múltiples actividades  no IES de Valga. O departamento de Francés organizou un obradoiro de Crepes, o grupo TEi un karaoke donde titores o titorados cantaron cancións, e realizaronse actividades sobre sustentabilidade como a do iceberg e as tarxetas de economía organizado polo grupo de traballo sobre  Sustentabilidade.

Alumnado de 2º ESO visita a Casa da Troia e asiste a unha obra de teatro en Santiago

Alumnado de 2º ESO en Santiago O xoves, 22 de marzo, o alumnado de 2º de ESO visitou a Casa da Troia en Santiago, que acaba de reabrirse ao público, onde puideron visitar unha casa do século XIX do casco vello da capital compostelá e comprobar o éxito da novela de Pérez Lugín baseada nas experiencias dos estudantes universitarios daquel momento. Tamén foron ao teatro para ver unha versión da obra de Jonathan Swift, "Los viajes de Gulliver", adaptada como musical. A actividade foi organizada polo Departamento de Lingua e Literatura Castelá.