Admisión de alumnado en centros públicos 2021-2022

Xa está en marcha o procedemento de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso 2021/2022. Fai clic nesta ligazón https://www.edu.xunta.gal/portal/node/32849 para acceder á información oficial.

O prazo de solicitudes abranguerá do 11 de xaneiro ao 8 de febreiro de 2021, ambos incluídos.

Bo Nadal e Feliz Aninovo dende o IES Valga

Bo Nadal 2020

Neste ano 2020 tan atípico e cunhas circunstancias tan especiais, o IES Valga desexa a toda a comunidade educativa un Bo Nadal e un Feliz Aninovo.

Visita ao Museo da Historia de Valga do alumnado de Xeografía de 2º Bacharelato

Alumnado Xeografía no Museo da Historia de Valga

O alumnado de Xeografía de 2º Bacharelato visitou as instalacións do Museo da Historia de Valga na mañá do martes 22 de decembro. Acompañados de Vanesa Losada, responsable do Museo, fixeron un percorrido polas instalacións deste edificio, onde puideron coñecer un pouco máis sobre Valga, dalgúns dos vestixios que a historia deixou neste concello e de dúas das figuras representativas do municipio: Xesús Ferro Couselo e Carolina Otero.

Alumado de Xeografía no Museo da Historia de Valga

Actividade musical

Coro 4º ESO 22 12 20

Na mañá do martes 22 de decembro tivemos polos corredores do noso Centro ao alumnado de Música de 4º ESO, co seu profesor Manuel Villar, poñendo animación musical, como preludio das vacacións do Nadal.

Conferencia de Quique Macías para alumnado de 1º Bacharelato

Este luns 21 de decembro tivo lugar, na aula de 1º Bacharelato do noso Centro, unha interesante conferencia a cargo do profesor da área de Xeometría e Topoloxía da Facultade de Matemáticas da USC, Enrique Macías Virgós. Quique Macías contou, nunha moi amena e didáctica charla, a historia de Internet ao alumnado de 1º Bacharelato. A actividade foi organizada polo Departamento de Matemáticas.