Sorteo do dron da excursión de 2º ESO a Asturias e Cantabria

Gañador do dron excursión 2º ESO O venres 20 de outubro, procedemos ao sorteo do dron, que non puidemos facer no seu día, por mor da pandemia. Este dron foi cedido pola empresa IBS para sortear con motivo da excursión de 2º ESO a Asturias e Cantabria do curso 2019-20, que finalmente foi cancelada pola COVID-19. O afortunado gañador foi o alumno de 3º ESO B ESO IVÁN FRANCO MARTÍNEZ que posa así de contento co seu agasallo.

Excursión a Cantabria e Asturias do alumnado de 2º ESO

Alumnado 2º ESO en Liébana

Alumnado de 2º ESO realizou unha viaxe por Asturias e Cantabria entre o 23 e o 26 de abril, acompañado dos profesores Milagros Martínez e Bienvenido Neo, xunto co alumnado de 2º ESO do CPI de Pontecesures. Entre os lugares visitados están os Picos de Europa (Fuente Dé), as cidades de Xixón e Santander, Santo Toribio de Liébana, a cova de El Soplao, o museo da Inquisición en Santillana do Mar, Covadonga,..., empapándose de natureza e cultura do norte peninsular.

Alumnado de 2º ESO en Xixón

Alumnado de 2º ESO en Asturias e Cantabria

Alumnado de 2º ESO do noso Centro e do CPI de Pontecesures realizan dende hoxe 23 de abril e ata o venres 26 de abril unha viaxe de estudos polo norte peninsular. Visitarán diversos lugares de Asturias, como Cangas de Onís ou Covadonga e tamén de Cantabria, caso de Santillana do Mar, Potes, Fuente Dé ou Cabárceno. Están acompañados por  profesorado de ámbolosdous centros.

Alumnado de 2º ESO en Covadonga, Asturias           Alumnado de 2º ESO en Comillas, Cantabria

Alumnado de 2º ESO en Asturias e Cantabria

Alumnado de 2º ESO en Cabárceno  Alumnado de 2º ESO en Covadonga  Alumnado de 2º ESO do noso Centro e do CPI de Pontecesures realizou do 24 ao 27 de abril unha viaxe de estudos polo norte peninsular. Visitaron, entre outros lugares, a praia das Catedrais en Ribadeo; Cudillero, Covadonga e Xixón en Asturias; Santillana do Mar, Potes, Fuente Dé e Cabárceno en Cantabria.

Mercado de sobremesas no noso Centro

Cartel do mercado de sobremesas do alumnado 2ºESO para viaxe a Cantabria   Nas  próximas semanas, e durante os recreos dos luns e venres, haberá un mercado de sobremesas no Instituto, co obxecto de acadar fondos para a viaxe de estudos a Cantabria  de 2º da ESO. Ao lado destas liñas, o impresionante cartel deseñado pola artista María Rosendo Castiñeiras, alumna de 2ºESOA, para anunciar o evento.