Complementarias

Concerto da Xove Banda de Valga e entrega dos premios do VIII Concurso de Fotografía do EDLG

Concerto da Xove Banda de Valga no IES

A Xove Banda de Valga ofreceu esta mañá un concerto didáctico que serviu de actividade final deste trimestre. A esta actuación, que tivo lugar no patio exterior do instituto,  asisitiu o alumnado e profesorado do noso centro, así como o alcalde, José María Bello Maneiro, e a concelleira de Educación, Carmen Gómez. O programa compúxose de obras pertencentes a bandas sonoras de películas de Disney, como Hércules, Os Incribles ou Aladdin, entre outras, e foi conducido polo director titular da agrupación xuvenil, Pedro José Torres Diz.

Antes do concerto, a profesora de Educación Plástica e Visual, Mar Tejero, entregou os premios correspondentes aos gañadores do VIII Concurso de Fotografía organizado polo Equipo de Dinamización da Lingua Galega do IES Valga. A gañadora foi Sara Abalo Chico, de 1º de Bacharelato, e o segundo premio foi compartido por Almudena Castiñeiras Buceta (2º de Bacharelato) e por Michael Douglas Pereira dos Santos (3º da ESO).

Neste enlace máis iformación sobre este evento.

Concerto Xove Banda de Valga no IES

Concerto didáctico da Banda Xuvenil no IES de Valga

Como conclusión das actividades lectivas antes da semana da Pascua, a Banda Xuvenil de Valga vai dar un concerto didáctico, mañá venres durante a última sesión, para todo o alumnado do centro. O programa componse de obras pertencentes a bandas sonoras de películas de Disney e vai ser conducido polo seu director titular, Pedro José Torres Diz.

O centro interrompe actividade lectiva na última sesión para que todo o alumnado poida asistir, o que vai ser posíbel grazas ás boas previsións meteorolóxicas, que van permitir a súa realización no patio exterio. O alcalde da localidade, José María Bello Maneiro, e a concelleira de Educación, Carmen Gómez Pardal, confimaron a súa asistencia ao evento.

A Banda Xuvenil de Valga

Como indica na súa web, A Banda Xuvenil de Valga constituiu a primeira canteira da Banda de Música de Valga e data a súa orixe no curso 2002/03 cando na sala de Conxunto Instrumental comezan as aulas colectivas dos nenos e das nenas máis novos da Escola de Música. Co pasar do tempo, esta formación foi acumulando unha gran cantidade de intérpretes de idades moi diversas de aí que no curso 2010/11 se crease tamén a Banda Infantil. Será a partir deste ano cando esta agrupación, só recolla alumnado con formación previa para continuar a afondar nela.

Na actualidade, está formada tanto por membros da Banda Infantil como por outros que tamén pertencen á Banda de Música de Valga. Ten arredor de trinta membros, e traballa un repertorio adaptado ás súas posibilidades e, apesar da xuventude dos mesmos, xa realizaron numerosos concertos en diversos puntos da xeografía galega. O principal obxectivo desta agrupación é a formación dos futuros músicos da Banda de Música Municipal de Valga así como ampliar as actividades colectivas da Escola de Música.

Premios do VIII Concurso de fotografía

No comezo do concerto vanse entregar os premios ás persoas gañadoras do VIII Concurso de fotografía organizado polo Equipo de Dinamización da Lingua Galega. A gañadora foi Sara Abalo Chico, de 1º de Bacharelato, e o segundo premio foi compartillado por Almudena Castiñeiras Buceta (2º de Bacharelato) e por Michael Douglas Pereira dos Santos (3º da ESO).

Premiados no festival de Entroido

1º premio Concurso disfraces Entrido 2019

Durante a celebración do festival de Entroido repartíronse dous premios aos mellores grupos do desfile. O xurado formado polo profesorado: Lorena Domínguez, Rosalía García e Víctor González premiou aos seguintes grupos, que se poden ver nas fotos que acompañan a esta nova:

1º premio: alumnado de 4ºESO A, Andrea Torres, Alejandro Cortés e Alejandro Torres xunto a Julián Cerneira de 3º ESO C

2º premio: compartido polos grupos: alumnas de 2º ESO B e alumnado de 1º Bacharelato.

O 1º premio é cortesía da A ANPA "A Bella Otero"do noso Centro e consiste nunha sesión de condución no karting de Valga, mentres que o 2º premio son vales a canxear na cafetaría do IES.

Noraboa aos premiados e tamén a todo o alumnado pola súa participación!!!

2º premio Entroido 2019 alumnas 2º ESO  2º premio Entroido 2019 alumnado 1º Bacharelato

Celebramos o Entroido 2019 no IES Valga

Entroido 2019 IES Valga

Nas últimas horas do pasado venres 1 de marzo, celebrouse no IES Valga o tradicional festival de  Entroido. Música, actividades deportivas e desfile de disfraces centraron as actividades da mañá, participando alumnado dos diferentes cursos do noso Centro. Bo humor, diversión, variados disfraces e coreografías con música de actualidade animaron o noso IES para o deleite do público asistente.

Un xurado formado por tres membros do profesorado, elexido para a ocasión, decidiu os premios do concurso.

Musica e baile no entroido 2019   Entroido 2019 profesorado e alumnado

Entroido 2019 no IES Valga

O venres 1 de marzo celebraremos o Entroido no noso Centro a partir das 11:35 horas. A celebración terá lugar no patio central do Centro. Actividades deportivas e concurso de disfraces centrarán este día lúdico e festivo no IES Valga. Haberá premios para os participantes. Pica aquí e ollarás o programa previsto.