Complementarias

Festa de fin de curso

A Banda do IES Valga na festa de fin  de curso

O martes 22 de xuño tivo lugar no noso centro unha festa de fin de curso. onde se programaron diversas actividades que fixeron moi ameno este último día de curso da comunidade educativa. Foron catro actividades que rotaron polo patio da carpa e o patio das bancadas, lugares onde o alumnado estivo dividido para cumprir coas medidas de distanciamento e seguridade sanitarias vixentes. Monicreques Alakrán co seu espectáculo "Barriga verde", Alba Grande cos seus "Contos para derreter a cera", Animación Nydia co seu "Obradoiro de danzas urbanas" e a Banda do noso centro dirixida polo profesor Manuel Villar: foron as actividades que durante catro horas seguiron alumnado e profesorado. Ademais houbo pinchos ofrecidos pola ANPA que colaborou coa Vicedirección para que esta festa fin de curso fora posible.

Máis información picando aquí ou neste enlace.

Monicreques Alakrán no IES Valga

Exalumnado do IES Valga achega a súa experiencia ao alumando de 4º ESO e 1º Bacharelato

Sara Iglesias, Antia Figueiras e Ismael García, exalumnado IES Valga

"E despois do IES Valga, que?" é o nome da actividade a que o pasado luns 14 de xuño, nas horas lectivas da tarde, asisitiu o alumnado de 4º ESO e 1º Bacharelato, co obxectivo de que antigo alumnado do noso centro mantivera un encontro co actual. O exalumnado: Sara Iglesias, Antía Figueiras e Ismael García falaron da súa experiencia e traxectoria educativa e profesional, unha vez que acabaron os seus estudos no IES Valga; tamén responderon ás dúbidas que se formularon. A actividade foi organizada polo departamento de Orientación e Vicedirección, dentro das actividades complementarias deste curso académico.

Alumado de 4º ESO na actividade E despois do IES Valga, que?

Foto de grupo do alumnado de 4º ESO promoción 2017-2021

O alumnado de 4º ESO, da promoción 2017-2021, chega ao remate nos seus estudos da Educación Secundaria Obrigatoria. Para lembrar este paso polo noso Centro realizou un pequeno acto no segundo recreo do venres 4 de xuño, no que posaron coas súas titoras, Teresa Sumay e Lucía Gómez.

Finalizamos o programa escolar de consumo de leite e froita fresca

Programa froita e leite 2021

Esta semana remata no noso centro unha nova edición do reparto de froita e leite no ámbito escolar, dentro do fomento dos hábitos de vida saudable. Durante os recreos e por parte de profesorado voluntario, procederase ao reparto de envases de leite e froita ao alumnado.

Programa reparto froita e leite 2021

Entrega de premios do Torneo de Xadrez 2021

Participantes e premiados Torneo Xadrez 2021

No primeiro recreo do venres 21 de maio, tivo lugar a entrega de agasallos para os gañadores e participantes no Torneo de Xadrez por parte do profesorado organizador desta competición. O acto finalizou coa celebración dunhas partidas simultáneas entre o alumnado e o profesor Fernando Regueira.

Reiteramos os parabens á organización e ao alumnado participante, desexando que esta actividade teña continuidade no vindeiro curso.

Simultáneas co profesor Fernando Regueira