Complementarias

Día contra a eliminación das violencias machistas no IES Valga

Día contra a eliminación das violencias machistas na Biblioteca Día contra a eliminación das violencias machistas na Biblioteca Día contra a eliminación das violencias machistas na Biblioteca

Poemas en negro contra as violencias machistas” así se titulou o acto que o xoves 22 de novembro tivo lugar con motivo do “Día Internacional contra a eliminación das Violencias Machistas”, o 25 de novembro. Un acto co cal a comunidade educativa do IES Valga manifesta o seu rexeitamento en contra de calquera violencia exercida sobre as mulleres.

A Biblioteca foi o escenario da actividades programadas: a lectura de fragmentos literarios que xunto coa proxección de imaxes con textos e un rap serviron para sensibilizar ao alumnado contra esta lacra social. A lectura correu a cargo de alumnado de 1º ESO e 1º Bacharelato  con textos do libro "Invisibles" de Montse Fajardo e o de Ana Romaní "Love me tender. 24 pezas mínimas para unha caixa de música" entre outros, e do noso compañeiro e escritor , Raúl Gómez Pato cun poema de Xabier Cordal incluído no libro "Polifonía dous", finalizando o acto o acto cun rap composto e cantado por Uxía Caeiro e Brais Castro de 1º ESO B.

O acto foi organizado grazas á colaboración da Biblioteca cos departamentos de Educación Plástica e Visual, Lingua e Literatura Galega e Lingua e Literatura Castelá.

Celebración do Magosto no IES Valga

Magosto no IES Valga Magosto 2018 no IES Valga O venres 16 de novembro tivo lugar no IES de Valga a celebración dun magosto. A degustación de castañas xunto cun campionato de brilé centraron as actividades dunha xornada de diversión da comunidade educativa do Centro. Tamén houbo acompañamento de música tradicional galega a cargo dun grupo de profesorado e alumnado. A acividade foi organizada por Vicedirección, o Equipo de Dinamización Lingüística e os Departamentos de Educación Física e Fabricación Mecánica. Mención especial ao profesorado de taller e alumnado de 2º  de Ciclo Medio que diseñaron e fabricaron os recipentes para asar as castañas. Contempla un vídeo desta actividade picando neste enlace.

Enquisa sobre a reciclaxe e o coidado do medio ambiente no IES Valga

O alumnado de Xeografía de 2º Bacharelato realizaron durante este curso unha enquisa  sobre a situación da reciclaxe e o coidado do medio ambiente no concello de Valga. O profesorado e o alumnado de ESO, Bacharelato e Ciclos contestaron a 13 preguntas relacionadas sobre cuestión relacionadas sobre este campo social. O reconto e valoración das respostas foi realizada polo alumnado da materia de Métodos Estatísticos e Numéricos de 2º Bacharelato, que ademais fixeron as gráficas cos resultados finais do cuestionario, dirixidos polo profesor de Matemáticas, José María Barca.

O IES DE VALGA ORGANIZA O " I CAMPIONATO DE SOLDADORAS DO IES DE VALGA " PARA PROMOVER A IGUALDADE EN CONMEMORACIÓN DO 8 DE MARZO

"I Campionato de Soldadoras do IES de Valga" en conmemoración do 8 de marzo

Esta actividade ten como obxectivo  promocionar o ciclo de soldadura entre as mulleres  e tamén denunciar  que a  escesiva masculinización desta profesión débese  a inercias culturais e de tradición e non a  cuestión de capacidades.

O IES de Valga  organizou o 7 de marzo o  " I campionato de mulleres soldadoras" dirixido a alumnas de 4º da ESO e 1º de Bacharelato. Quince alumnas de 4º de ESO e 1º de Bacharelato demostraron que están igual de capacitadas que os homes

A igualdade tamén se promove soldando ou, cando menos, así sucedeu hoxe no IES de Valga, que conmemorou o Día Internacional da Muller organizando o I Campionato de Soldadoras no que participaron alumnas de 4º da ESO e 1º de Bacharelato. Promocionar o Ciclo de Soldadura entre as mulleres e denunciar que a excesiva masculinización desta profesión non é cuestión de capacidades, senón que se debe a inercias culturais e de tradición, foron os obxectivos da proba que as estudantes superaron con nota e, sobre todo, con moitas ganas.

Unha preselección inicial deu paso ao concurso no que participaron un total de quince alumnas que tiveron que facer un cordón de soldadura por fío mediante o procedemento MAG. A tarefa estivo supervisada por Jesús López, profesor do Ciclo Medio de Soldadura e Caldeirería e do Ciclo Superior de Construcións Metálicas. Neles só hai unha muller, destaca. “Este é un traballo tradicionalmente de homes e queremos demostrar que as mulleres están igualmente capacitadas”.  O director, Roberto Barral, engade que “a masculinización destes ciclos non se basea en ningunha razón obxectiva. Entre todos temos que cambiar a visión da sociedade, comezando dende o ensino”.

Ainoa Castro proclamouse campiona e Alba Fernández acadou o segundo posto. Recibiron cadanseu diploma e foron gratificadas con 50 e 25 euros respectivamente. Pero o importante non foi a clasificación senón a ensinanza que a experiencia supuxo para as participantes. “Era a primeira vez que soldaba e, despois de facelo, ata me plantexo estudar o ciclo. Debería haber máis mulleres nesta profesión”, sostén Ainoa Castro.

Entroido 2018: festival no ximnasio

Entroido 2018 no ximnasio  Entroido 2018 no ximnasio Nas dúas últimas horas do pasado venres 9 de febreiro, celebrouse no noso Centro o tradicional festival de Entroido. Participou alumnado dos diferentes cursos da ESO, Bacharelato e Formación Profesional. Bo humor, diversión, variados disfraces e coreografías con música de actualidade encheron unha vez máis o ximnasio do IES para o deleite do público asistente.