Complementarias

Enquisa sobre a reciclaxe e o coidado do medio ambiente no IES Valga

O alumnado de Xeografía de 2º Bacharelato realizaron durante este curso unha enquisa  sobre a situación da reciclaxe e o coidado do medio ambiente no concello de Valga. O profesorado e o alumnado de ESO, Bacharelato e Ciclos contestaron a 13 preguntas relacionadas sobre cuestión relacionadas sobre este campo social. O reconto e valoración das respostas foi realizada polo alumnado da materia de Métodos Estatísticos e Numéricos de 2º Bacharelato, que ademais fixeron as gráficas cos resultados finais do cuestionario, dirixidos polo profesor de Matemáticas, José María Barca.

O IES DE VALGA ORGANIZA O " I CAMPIONATO DE SOLDADORAS DO IES DE VALGA " PARA PROMOVER A IGUALDADE EN CONMEMORACIÓN DO 8 DE MARZO

"I Campionato de Soldadoras do IES de Valga" en conmemoración do 8 de marzo

Esta actividade ten como obxectivo  promocionar o ciclo de soldadura entre as mulleres  e tamén denunciar  que a  escesiva masculinización desta profesión débese  a inercias culturais e de tradición e non a  cuestión de capacidades.

O IES de Valga  organizou o 7 de marzo o  " I campionato de mulleres soldadoras" dirixido a alumnas de 4º da ESO e 1º de Bacharelato. Quince alumnas de 4º de ESO e 1º de Bacharelato demostraron que están igual de capacitadas que os homes

A igualdade tamén se promove soldando ou, cando menos, así sucedeu hoxe no IES de Valga, que conmemorou o Día Internacional da Muller organizando o I Campionato de Soldadoras no que participaron alumnas de 4º da ESO e 1º de Bacharelato. Promocionar o Ciclo de Soldadura entre as mulleres e denunciar que a excesiva masculinización desta profesión non é cuestión de capacidades, senón que se debe a inercias culturais e de tradición, foron os obxectivos da proba que as estudantes superaron con nota e, sobre todo, con moitas ganas.

Unha preselección inicial deu paso ao concurso no que participaron un total de quince alumnas que tiveron que facer un cordón de soldadura por fío mediante o procedemento MAG. A tarefa estivo supervisada por Jesús López, profesor do Ciclo Medio de Soldadura e Caldeirería e do Ciclo Superior de Construcións Metálicas. Neles só hai unha muller, destaca. “Este é un traballo tradicionalmente de homes e queremos demostrar que as mulleres están igualmente capacitadas”.  O director, Roberto Barral, engade que “a masculinización destes ciclos non se basea en ningunha razón obxectiva. Entre todos temos que cambiar a visión da sociedade, comezando dende o ensino”.

Ainoa Castro proclamouse campiona e Alba Fernández acadou o segundo posto. Recibiron cadanseu diploma e foron gratificadas con 50 e 25 euros respectivamente. Pero o importante non foi a clasificación senón a ensinanza que a experiencia supuxo para as participantes. “Era a primeira vez que soldaba e, despois de facelo, ata me plantexo estudar o ciclo. Debería haber máis mulleres nesta profesión”, sostén Ainoa Castro.

Entroido 2018: festival no ximnasio

Entroido 2018 no ximnasio  Entroido 2018 no ximnasio Nas dúas últimas horas do pasado venres 9 de febreiro, celebrouse no noso Centro o tradicional festival de Entroido. Participou alumnado dos diferentes cursos da ESO, Bacharelato e Formación Profesional. Bo humor, diversión, variados disfraces e coreografías con música de actualidade encheron unha vez máis o ximnasio do IES para o deleite do público asistente.

Actividade de Entroido do TEI: "photocall" entre o alumnado participante

Entroido 2018 no TEI Entroido 2018 no TEI O alumnado de 1º e 3º ESO participante no  programa Titoría entre Iguais tivo o pasado 9 de febreiro unha nova actividade. Con motivo do Entroido, organizouse un  “photocall”, onde os alumnos e alumnas elexiron un disfraz para ser fotografados por parellas.

Entroido no IES Valga

Entroido 2018 no IES Valga O venres 9 de febreiro celebraremos o Entroido no noso Centro a partir das 12:45 horas. A celebración terá lugar, como tódolos anos, no ximnasio do Centro. Haberá premios para as diferentes categorías participantes.