Complementarias

Alumnado de 1º Bacharelato realiza unha viaxe cultural a Londres

Alumnado de 1º Bacharelato en Londres

Alumnado de 1º Bacharelato realiza do 17 ao 20 de marzo unha viaxe con carácter didáctico á cidade de Londres.  Nesta viaxe cultural fan un percorrido polos lugares máis emblemáticos de Londres, así como unha visita ao British Museum e asistir á representación da ópera "Madama Butterfly" na Royal Opera House. Son acompañados polo profesorado Ana Staton e Fran Godón.

Viaxe cultural a Florencia, Siena e Pisa do alumnado de 4º ESO

Alumnado de 4º ESO en Florencia

O alumnado de 4º ESO iniciou unha viaxe cultural a Italia, no que vai visitar as cidades de Florencia, Siena e Pisa entre o sábado 16 e o xoves 21 de marzo. Nesta viaxe son acompañados polas profesoras Mar Tejero, Nieves Gómez e Paula A. Rey.

Alumnado 4º ESO en Florencia

Torneo de Xadrez na Biblioteca

Alumnado participante no Torneo de Xadrez 2023/2024 na Biblioteca

Neste segundo trimestre segue desenvolvéndose, durante os recreos, o Torneo de Xadrez 2023-2024 na Biblioteca. O torneo divídese en dúas categorías: na 1ª categoría a competición emparella a alumnado de 1º e 2º ESO, mentres na 2ª categoría faino entre alumnado dos restantes niveis da ESO e Bacharelato.

Alumnado participamte no Torneo de Xadrez 2023/2024 na Bibliotexa

Alumnado dos Ciclos Básicos, Ciclo Medio de FM e 4º ESO asiste a unha charla sobre "As lesións medulares"

Alumnado de Ciclos e 1º Bacharelato na charla "As lesións medulares" por AESLEME

Alumnado de 2º curso dos Ciclos Básicos e de SOCA xunto cos de 4º ESO e 1º Bacharelato asistiron en Audivisuais, na tarde do luns 4 de marzo, á charla: “As lesións medulares” por parte de AESLEME. Esta asociación nacional, sen ánimo de lucro e declarada de utilidade pública, dedicada á prevención de lesións graves por siniestros viais, transmitiulles as posibles consecuencias dos accidentes de tráfico, intentando conseguir diminuír o número de personas que sofren estas consecuencias. A actividade foi organizada polo departamento de Orientación.

Alumnado da ESO asiste a charlas do Plan Director

Alumnado de 1º ESO na charla do Plan Director "Seguridade nas TIC"

O alumnado de 1º, 2º, 3º e 4º ESO xunto o de 1º e 2º dos Ciclos Básicos de Agroxardinaría e Soldadura e Caldeiraría, asistiu, durante esta semana, na aula de Audiovisuais a unha serie de charlas preventivas incluídas dentro do Plan Director do Ministerio do Interior español para a convivencia e mellora da seguridade nos centros educativos e os seus contornos. En sesión dunha hora lectiva, persoal da Garda Civil explicou ao alumnado de 1º ESO  todo o relacionado coa seguridade nas TIC e ciberseguridade. Pola súa parte, o alumnado de 2º ESO  aprendeu como detectar e actuar en casos de acoso escolar e ciberacoso.
O alumnado de 3º ESO foi informado sobre a prevención dos perigos sobre adicións ao alcol e outras drogas. O alumnado de 4º ESO coñeceu, entre outros contidos, como detectar, e actuar en casos da violencia de xénero ou fomentar as relacións sanas. Finalmente, o alumnado dos Ciclos Básicos de Agroxardinaría e Soldadura e Caldeirería  foi informado sobre a prevención dos perigos sobre adicións ao alcol e outras drogas.
A actividade foi organizada pola departamento de Orientación.

Alumnado de 3º ESO na charla do Plan Director "Prevención do alcolismo e outras drogas"