Complementarias

Finaliza o Torneo de Xadrez 2023-2024

Partidas finais do Torneo de Xadrez 2023/24

O Torneo de Xadrez deste curso chegou ao seu final coas partidas da última ronda. O torneo celebrouse semanalmente durante os recreos dos martes na Biblioteca. Foi organizado polo departamento de Matemáticas. O vindeiro venres 21 de xuño e coincindo coas actividades de remate do final de curso, está previsto a entrega de premios. Parabéns aos participantes e a organización!!!.

Alumnado de 1º ESO e 3º ESO visitan a illa de Cortegada e Carril nunha actividade do programa TEI

alumnado do TEI de 1º e 3º ESO en Carril, Vilagarciía de Arousa

O luns 27 de maio, o alumnado de 1º e 3º ESO realizou unha saída didáctica á illa de Cortegada e Carril, Vilagarcía de Arousa. Nesta visita guiada puideron coñecer a paisaxe carrileña cun roteiro pola illa de Cortegada, pertencente ao Parque Marítimo Terrestre das Illas Atlánticas, ademais de aprender diversos aspectos do labor do marisqueo que realizan en Carril. A actividade foi organizada dentro do programa de Titoría entre Iguais (TEI). Foron acompañados polo profesorado Isolina Salgado, Conchi Paz, Mar Tejero, Paula Fernández, Avel Turnes, Martín Basaco e Iris Cochón.

Alumnado do TEI de 1º e 3º ESO en Carril, Vilagarciía de Arousa

Conmemoramos o Día das Letras Galegas 2024

Logo EDLG O día 16 de maio conmemoramos o Día das Letras Galegas 2024, homenaxeando á escritora Luísa Villalta. As actividades programadas comezaron cunha xincana literaria e de movemento, arredor da figura da escritora coruñesa. As probas tiveron lugar na Biblioteca e continuaron no Ximnasio; nelas participou, formando equipos, alumnado do  CEIP de Baño e CEP X. Ferro Couselo xunto ao do noso centro.

Tras esta actividade, os actos pasaron ao patio cuberto onde houbo a lectura do "Manifesto da Lingua" xunto coa lectura de diferentes poemas intercalados con actuacións musicais, interpretadas polo alumnado do X. Ferro Couselo, do alumnado de Música e do Coro do noso centro, dirixidos polo profesor Ismael Cabaleiro. O acto contou coa presenza do alcalde, José María Bello Maneiro, e a concelleira de Educación, Carmen Gómez. A actividade foi organizada polo Equipo de Dinamización da Lingua Galega en colaboración coa Vicedirección e o departamento de Música.
Máis información picando neste enlace e máis fotografías do acto picando aquí.

Conmemoramos o Día das Letras Galegas 2024

Alumnado de 3º ESO realizou unha viaxe cultural a Madrid

Alumnado de 3º ESO en Madrid

O alumnado de 3º ESO realizou unha viaxe cutlural a Madrid os días 3 e 4 de abril. Nesta saída didáctica puido coñecer algúns dos lugares máis emblemáticos da capital de España, así como visitar varios dos seus museos como o Museum of Illusions, o de Ciencias, o Reina Sofía ou o do Prado. Foron acompañados polas profesoras Mar Tejero, Conchi Paz e Isolina Salgado.

Alumnado de 3º ESO en Madrid

Alumnado de 1º Bacharelato realiza unha viaxe cultural a Londres

Alumnado de Bacharelato en Londres

Alumnado de 1º Bacharelato realiza do 17 ao 20 de marzo unha viaxe con carácter didáctico á cidade de Londres.  Nesta viaxe cultural fan un percorrido polos lugares máis emblemáticos de Londres, así como unha visita ao British Museum e asistir á representación da ópera "Madama Butterfly" na Royal Opera House. Son acompañados polo profesorado Ana Staton e Fran Godón.

Alumnado de 1º Bacharelato en Londres