Educación para a Cidadanía

Modelo exame Educación para a Cidadanía Convocatoria Setembro de 2013

Para ver modelo de exame prema a imaxe ou abra ficheiro adxunto

Visita ó Parlamento curso 2012/2013

O pasado 15 de abril o departamento de Filosofia  organizou unha visita ó Parlamento de Galicia e as cubertas da Catedral polos grupos de 2º de ESO e PCPI.Os profesores que acompañaron ó alumnado foron Roberto, Teresa e Manuel Amenedo.

Regulamento de Rexime Interno

Modelo exame de Educación para a Cidadanía convocatoria Setembro 2012

Modelo de exame de Educación para a Cidadanía para a Convocatoria de Setembro premendo a imaxe ou abrindo o ficheiro adxunto.

Visita ó Parlamento, Auditorio de Galicia e Catedral de Santiago

Visita de alumnado de Educación para a Cidadania de 2º de ESO ó Auditorio, Catedral e Parlamento de Galicia  en Santiago de Compostela esta visita foi  organizada polos Departamentos de Filosofia e de Música. O alumnado estivo acompañado polos profesores Teresa Barreiro, Isabel Iglesias e Roberto Barral. Premendo Galeria pódese ver a presentación Slideshow de fotos.

Foto no Auditorio de Galicia.

Para ampliar floto prema na imaxe