Actividades

Alumnado de 4º ESO e 2º Bacharelato asiste á conferencia "As Matemáticas do s. XXI" de Enrique Macías

Alumnado 4º ESO e 2º Bacharelato na charla "As Matemáticas do século XXI"

Enrique Macías Virgós, profesor de Xeometría e Topoloxía da Facultade de Matemáticas da USC, impartiu este xoves 16 de xaneiro unha interesante conferencia na Biblioteca do noso Centro, sobre "As Matemáticas do século XXI" ao  alumnado de 4º ESO e 2º Bacharelato.

O profesor explicou como conceptos sinxelos da súa materia, como os números primos, a análise de curvas catenarias, trigonometría dos triángulos, derivadas e integrais seguen tendo aplicacións tan actuais coma a criptografía e a seguridade das operacións bancarias, no deseño de modelos matemáticos, simulacións por ordenador de desprazamentos dende bicicletas ata avións ou ferrocarril, na astrodinámica, arquitectura, o GPS, os TAC médicos ou a Informática. A actividade foi organizada polo departamento de Matemáticas.

Alumnado da ESO participa na actividade "Cúpulas de Leonardo"

Alumnado construíndo coas "Cúpulas de Leonardo"

No corredor da planta baixa do noso Centro, o alumnado da ESO, ten ocasión de aprender e divertirse coa actividade “cúpulas de Leonardo”. Este recurso educativo permite construír estruturas ideadas por Leonardo da Vinci. A partir de diferentes patróns xeométricos -presentes no Codex Atlanticus– poden levantar «cúpulas autosostibles»: os seus elementos non necesitan ningún elemento de unión.

A actividade estase celebrando esta semana e continuará na vindeira. Está organizada polo departamento de Matemáticas coa colaboración da Fundación Escola Rosalía de Vigo.

No corredor da planta baixa do noso Centro, o alumnado da ESO, , ten ocasión de aprender e divertirse coa actividade “cúpulas de Leonardo”. Este recurso educativo permite construír estruturas ideadas por Leonardo da Vinci. A partir de diferentes patróns xeométricos -presentes no Codex Atlanticus– poden levantar «cúpulas autosostibles»: os seus elementos non necesitan ningún elemento de unión.  A actividade ten lugar durante esta e  a videira semana e está organizada polo departamento de Matemáticas coa colaboración da Fundación Escola Rosalía de Vigo que cede as estruturas.

Conferencia de Quique Macías para alumnado de 1º e 2º Bacharelato

Conferencia de Quique Macías para alumnado de Matemáticas do Bacharelato

Este venres 20 de decembro tivo lugar, na Biblioteca do noso Centro, unha interesante conferencia a cargo do profesor da área de Xeometría e Topoloxía da Facultade de Matemáticas da USC, Enrique Macías Virgós. Quique Macías contou, nunha moi amena e didáctica charla, a historia de Internet ao alumnado de Matemáticas de 1º e 2º de Bacharelato. A actividade foi organizada polo Departamento de Matemáticas.

Conferencia de Quique Macías para alumnado de Matemáticas do Bacharelato

Entrega dos premios "Canguro Matemático" do pasado curso 2018-2019

Alumnado do Canguro Matemático do curso 18-19 co profesorado do departamento Matemáticas

O profesorado Julia Sainz e José María Barca fixo entrega dunha serie de agasallos ao alumnado participante no concurso Canguro Matemático 2019. O alumnado premiado foi Laura Calvo, Ximena Guerra, Jacobo Saavedra, Brais Seco e Joel Torres, todos eles matriculados este ano en 2º ESO. O acto tivo lugar no segundo recreo do venres 22 de novembro na Biblioteca do noso Centro.  Lembrar que o departamento de Matemáticas do noso Centro colabora coa Asociación CANGURO MATEMÁTICO EUROPEO (España) dentro da convocatoria que, a nivel internacional, fai a organización CANGURO SIN FRONTERAS (KSF).

Parabéns!!! ao alumnado e profesorado implicado nesta actividade anual do departamento de Matemáticas.

Alumnado de 1º ESO no proxecto ESTALMAT–Galicia - Convocatoria 2019

Os alumnos de 1º ESO Fabián Ferreiros Torres e Jacobo Saavedra Castromán participaron, na mañá do sábado 8 de xuño, na convocatoria de ESTALMAT-Galicia para o Estímulo do Talento Matemático. Esta primeira proba de selección realizouse na Facultade de Matemáticas da USC.  O Proxecto ESTALMAT-Galicia para Estímulo do Talento Matemático en estudantes galegos está dirixido a estudantes nacidos nos anos 2006 ou 2007  e o seu obxectivo é detectar e prestar atención a nenos e nenas con talento matemático que, en moitos casos, poden pasar inadvertidos ou quedar desatendidos. Parabens e sorte!!! a Fabián e Jacobo por esta participación.