Alumnado de 4º ESO e Bacharelato nas Xornadas de Teatro Clásico en Lugo

O pasado luns 2 de marzo, alumnado de Latín de 4º ESO e 1º e 2º Bacharelato asisitiu ás Xornadas de Teatro Clásico que tiveron lugar no auditorio Gustavo Freire de Lugo. Ademais  as alumnas que se proclamaron campionas galegas no concurso Odisea de Cultura Clásica, na súa VI edición, tiveron unha mención especial dentro dos actos destas xornadas. Foron acompañados polos profesores Raúl Gómez Pato e Víctor González de Zúñiga. A actividade foi organizada polo departamento de Cultura Clásica.

Alumnado de 4º ESO e Bacharelato nas Xornadas de Teatro Clásico en Lugo

O IES de Valga gaña o concurso Odisea de cultura clásica

Gañadoras da VI edición do concurso "Odisea"

O IES de Valga proclamouse campión galego no concurso Odisea de Cultura Clásica na súa VI edición. O grupo formado por Isabel Rita Catoira Senín, Lucía Fariña Potel e Carla Rodríguez Cordo, alumnas de Latín e Grego de primeiro de Bacharelato, que concursaron co nome grego Stratiatai, que significa “as guerreiras”, proclamouse campión nesta edición tras gañar tanto na fase local como na final galega.
A final realizouse no IES de Chapela, e dos cinco grupos finalistas pertencentes a centros de Redondela, Melide, Vila de Cruces e Oleiros, foi o único que deu con todas as respostas ás cuestións formuladas.
Este concurso, que se celebra anualmente, premia os coñecementos do alumnado sobre a Antigüidade Clásica, e nel formúlanse un número variábel de preguntas ás que se debe responder nun tempo limitado. Este ano o concurso está centrado no “Deporte en Grecia e Roma”, e participaron 243 grupos en todo Galicia. IES de Valga. A directora do IES de Valga, Dolores Rego Balsa lembra que o centro xa accedera en anteriores edicións á final galega, gañándoa en 2016 e sendo finalistas tamén na fase estatal, “o cal só pode ser froito do intenso traballo do alumnado participante e do magnífico labor do profesor Raúl Gómez Pato”.
O equipo gañador vai participar na final estatal, que se desenvolverá o vindeiro mércores día 19, en que competirá cos once grupos das outras autonomías finalistas.

Alumnado de Latín de 4º ESO e 1º Bacharelato participa na V LVDI COMPOSTELLANI

Alumnado de Latín na V LUDI COMPOSTELLANI

Alumnado de Latín de 4º ESO e 1º Bacharelato participou, o mércores 22 de xaneiro, nos V LUDI COMPOSTELLANI, organizados pola SEEC-Galicia, en colaboración co grupo de investigación “Estudos Clásicos e Medievais” da USC, tendo lugar na Facultade de Filoloxía de Santiago de Compostela. Entre o programa de actividades estaba unha recreación histórica do funcionamento das LEGIONES ROMANAE, ademais puideron participar nun obradoiro de danza grega antiga como se observa nas fotos que acompañan esta nova.  Foron acompañados polos profesores Raúl Gómez e Jesús López. A actividade foi organizada polo departamento de Cultura Clásica.

Alumnado de Latín nos V LUDI COMPOSTELLANI

Alumnado de 4º ESO e 1º Bacharelato en Croacia

O alumnado de 4º ESO e 1º Bacharelato que, desde o pasado 21 de marzo, realiza unha viaxe a terras croatas pasa as súas útlimas horas pola costa adriática. Deixamos aquí unha reflexión do organizador da viaxe, o profesor do departamento de Cultura Clásica, Raúl Gómez Pato:

"A excursión do IES de Valga a Croacia está chegando á súa fin. Estamos descubrindo este marabilloso país e as súas xentes a través de dúas espléndidas mostras, Dubrovnik e Split. Polo medio fixemos unha parada en Mostar para ver de preto a súa cidade antiga e os aterradores e devastadores efectos da guerra, que aínda se poden percibir nos edificios e, lamentabelmente, nas persoas. Tamén tivemos oportunidade de visitar dúas illas croatas, sorprendentes pola súa paisaxe (nunha delas fixemos unha ruta de sendeirismo de 8 km), pola súa orografía montañosa rodeada dun mar dunha cor turquesa impactante, e, como non, polos seus preciosos pobos; nelas ademais puidemos bañarnos no Mare Nostrum e comprobar no noso corpo que aínda non ten a pracenteira temperatura do verán, aínda que mereceu ben a pena. Quédanos só un día por aquí que aproveitaremos para visitar a cidade romana de Salona, facer as últimas compras e despedir este fantástico país cun cariñoso ata pronto."

Viaxe a Croacia do alumnado de 4º ESO e 1º Bacharelato

Alumnado de 4º ESO e 1º Bacharelato iniciou unha viaxe a Croacia. Desde a madrugada do xoves 21 de marzo e durante unha semana terán ocasión de disfrutar dos sitios máis emblemáticos de Dubrovnik e dalgúns dos lugares máis representativos da costa adriática do país croata. Nesta primeira xornada viaxaron vía Barcelona cara a Dubrovnik onde se aloxan no hotel Lero. Esta viaxe foi organizada polo departamento de Cultura Clásica  e están acompañados polos profesores Raúl Gómez e Mario Sosa.