Carla

Bilingual sections students tell us things they care about. Carla particularly wants to know how the world was born.

Viaxe a Londres do alumnado da Sección Bilingüe do IES de Valga

Este martes comezou a viaxe a Londres do alumnado de 3º e 4º da ESO da Sección Bilingüe do IES de Valga.  A súa estancia será ata o sábado 22 de xaneiro. Nesta actividade están acompañados dos profesores Fanny Mayán e José Luis Martínez. Alí, ademais da programación prevista terán a oportunidade de practicar inglés con unha familia.

Foto: momento da saída.Para ampliar foto prema na imaxe

Ryan McAllister convirte o IES Valga nunha pequena Escocia invitando aos alumnos a probar o "haggis"

A biblioteca do IES Valga converteuse nunha pequena Escocia o pasado día 25 de xaneiro, Día Nacional dese país. O lector de inglés, Ryan McAllister, que é escocés, convidou ao alumnado de 3º e 4º ESO a probar o producto gastronómico por excelencia da súa terra, o "haggis". No acto, organizado pola coordinadora de Seccións Bilingües, Marie-France Mayán, os participantes escoitaron a "Oda ao Haggis" escrita polo poeta máis importante de Escocia, Robert Burns, e cantaron o "Auld Lang Syne", tamén da súa autoría.
Para ver máis fotos, prema Galería.

Para ampliar foto prema a imaxe, Para ver versión inglesa prema English

Para ver máis  información e enlaces de prensa prema Ler máis

O alumnado de Seccións Bilingües transforma libros en billetes para Londres

O mercadillo de libros organizado antes de Nadal polo alumnado de Seccións Bilingües de 3º e 4º ESO do IES Valga foi un éxito. Cos cartos recadados os estudiantes aumentaron os seus fondos para a viaxe que realizarán en xuño á capital británica, onde convivirán con familias inglesas durante unha semana. Ante o gran número de libros doados para o mercadillo e vendidos posteriormente, os rapaces e maila súa coordinadora, a profesora Marie-France Mayán, estudian repetir a experiencia para o Día do Libro. Para ver máis fotos, pódese premer directamente   "Galería" ou ir á pestana do mesmo nome desta web.
Para ampliar foto prema a imaxe.
Para ver enlaces relacionados e  a cobertura na prensa Prema Leer máis.
Para ver versión inglesa prema English

O alumnado de Seccións Bilingües do IES Valga organiza un mercadillo de libros para axudar a financiar a súa viaxe a Londres

As alumnas e os alumnos das Seccións Bilingües de 3º e 4º ESO do IES Valga e maila súa coordinadora, a profesora Marie-France Mayán, tiveron unha boa idea a fin de recadar fondos para a súa viaxe a Londres. Organizan a vindeira semana, do 17 ao 21 de decembro, un mercadillo de libros que está aberto a toda a comunidade. Durante esta semana previa recollen libros de todos os que queiran colaborar, para logo vendelos a prezos moi económicos. Estes alumnos irán a Londres para convivir con familias inglesas nunha verdadeira inmersión lingüística despois de Semana Santa.

Para ampliar foto prema na imaxe