Taller de baile no ximnasio

Taller de baile co alumnado de 2º ESO   Taller de baile co alumnado de 2º ESO Este venres, 3 de marzo, tivo lugar no ximnasio do noso Centro, a actividade "Taller de baile", organizada polo departamento de Educación Física.

Coreografías ximnásticas no IES Valga

Alumnado participante nas coreografías ximnásticas   Alumnas de 2º ESO A nunha das coreografías   O pasado 20 de decembro, alumnado de 2º, 3º, 4º da ESO e 1º Bacharelato realizou no ximnasio do noso centro unha exhibición de coreografías ximnásticas, coincidindo co final deste primeiro trimestre do curso 2016-2017.

Alumnas e alumnos do IES Valga acaparan todos os primeiros postos na competición deportiva celebrada en Portas

Alumnos e alumnas do IES de Valga acapararon todos os primeiros postos das catro categorías da competición deportiva de campo o pasado dias 19 de xaneiro na localidade pontevedresa de Portas.

Nesta fase comarcal, os primeiros, segundos e terceiros postos foron para estudiantes do IES de Valga nas categorías de Infantil femenino, Infantil Masculino, CAdete Femenino e Cadete Masculino.

Para ampliar foto prema na imaxe