Actividades

Alumnado de 4º ESO e 2º Bacharelato asiste a preestrea da obra de teatro "Deus nos colla confesados"

Cartel da obra de teatro "Deus nos colla confesados"  Cartel da obra de teatro "Deus nos colla confesados"    Alumnado de 4º ESO e 2º Bacharelato asisitiu na mañá do venres 18 de xaneiro e no Auditorio Municipal de Cordeiro á preestrea da obra de teatro "Deus nos colla confesados" da compañía Zinco3 Audiovisuais. Esta obra estrearase nese mesmo auditorio ás oito da tarde do sábado 19 de xaneiro. O alumnado  puido gozar durante oitenta minutos dunha obra entretida e con moitos momentos divertidos. A obra está protagonizada entre outros polo noso benquerido exalumno Pedro Calvo, veciño da Devesa en Valga. Noraboa pola súa interpretación e moito éxito. A actividade foi organizada polo Departamento de Lingua e Literatura Galega.

Alumnado de Portugués do IES Valga visita a cidade de Braga

Alumnado de Portugués na cidade de Braga O alumnado de Portugués de ESO e 1º Bacharelato do noso Centro visitou o pasado mércores 24 de maio a cidade de Braga. Acompañados das profesoras Isolina Salgado e Dulce Serramo, ademais da súa lectora Carla Nunes, alumnos e alumnas participantes nesta viaxe puideron coñecer un pouco máis da cultura e lingua portuguesa. Completou esta xornada un percorrido polos lugares máis destacados desta histórica cidade lusa.

Alumnado de Portugués conmemora o "25 de Abril"

Alumnado de portugués conmemora o "25 de Abril"  Alumnado de portugués conmemora o "25 de Abril"  Co gallo da celebración do 25 de abril, o alumnado de Portugués do noso Centro, participou en distintas actividades como a elaboración de "cravos de papel", soportes para caraveis naturais ou o visionado da película "Capitâes de Abril".

Alumnado de 3º ESO visita a Casa Museo de Rosalía e casco antigo de Santiago

Alumnado de 3º ESO na Casa Museo de Rosalía en Padrón  Alumnado de 3º ESO na terraza da Facultade de Xeografía e Historia en Santiago O martes 21 de marzo, o alumnado de 3º ESO realizou unha visita a Casa Museo de Rosalía de Castro en Padrón e ao casco antigo da cidade de Santiago.