Actividades

Alumnado do CB de Agroxardinaría e de Cultura Científica de 1º Bacharelato visitan o concurso de xardíns en Allariz e Ponte de Lima

Visita aos xardíns de Allariz e Ponte da Lima

O alumnado do CB de Agroxardinaría e Composicións florais xunto co  de Cultura Científica de 1º Bacharelato estiveron visitando os Festivais Internacionais  de Xardíns en Allariz e Ponte de Lima, durante os día 3 e 4 de outubro.
Xardíns terapéuticos. Deseños que curan” é a temática da XII edición deste certame en Allariz, onde os dez xardíns concursantes foron valorados tanto polo alumnado como polo profesorado. En Ponte de Lima, nesta súa XVII edición, pudieron votar as once  propostas internacionais seleccionadas baixo o lema “Xardíns contra o Cambio Climático” despois de visitalas.
Acompañaron ao alumnado, o profesorado: Estefanía Calderón, Xabier Loureiro e Ana Bueno.

Visita aos xardíns de Allariz e Ponte da Lima

Saída a viveiros da provincia do alumnado de CB de Agroxardinería e Composicións florais

Alumnado do CB de Agroxardinería e Composicións florais en viveiros da provincia

O luns 19 de setembro, o alumnado do Ciclo Básico de Agroxardinería e Composicións florais realizou unha saída didáctica a distintos viveiros da provincia, nas localidades de Ribadumia, Meis e Pontevedra. Nesta visita faláronlle acerca do seu traballo, as diferentes especies de vexetais coas que contan, así como montan os invernadoiros e sistemas de rego entre outras explicacións sobre o seu traballo diario. Foron acompañados do profesorado Lara García e Xabier Loureiro.