Actividades

'AstrónomAs', unha exposición que divulga a investigación das mulleres astrónomas

Exposición "AstrónomAs" no IES Valga

Este mes de maio, tivemos no corredor da planta baixa do noso centro a exposición:  'AstrónomAs'. Unha exposición patrocinada pola FECYT (Fundación Española para a Ciencia e a Tecnoloxía) e a SEA (Sociedade Española de Astronomía) que busca destacar o papel e o traballo das mulleres na Astronomía, ademais de facilitar a divulgación das investigacións realizadas por mulleres científicas na astronomía e astrofísica, as innovacións afíns e as perspectivas futuras nestes campos. Alumnado de diferentes cursos tiveron ocasión de ollar os paneis desta exposición. A actividade foi organizada polo departamento de Física e Química.

Exposición "AstrónomAs" no IES Valga

Alumnas de 1º Bacharelato asisten a unha Masterclass sobre física de partículas

Miriam Fontáns e Sheila Piñeiro, 1º Bacharelato na Escola Técnica Superior de Enxeñería da USC

As alumnas de 1º Bacharelato, Miriam Fontáns e Sheila Piñeiro, asistiron o pasado venres 11 de febreiro a unha Masterclass sobre física de partículas. A actividade consistiu nunha identificación de muons, neutrinos,..., traballando cun simulador dun dos detectores de experimentos do laboratorio do CERN. As alumnas estiveron, en xornada de mañá e tarde, na Escola Técnica Superior de Enxeñería, no Campus Sur da Universidade de Santiago. Esta actividade estaba enmarcada na celebración do "Día da muller e da nena na Ciencia". Foron acompañadas pola profesora do departamento de Física e Química, Teresa Sumay.

Exposición "Modelos atómicos" realizada polo alumnado de Física e Química de 4º ESO

Exposición modelos atómicos 2021

O alumnado de 4º ESO da materia de Física e Química elaborou, coa súa profesora Teresa Sumay, unha exposición sobre modelos atómicos que se pode contemplar nos expositores do corredor da planta baixa do noso centro. A actividade estivo enmarcada dentro da conmemoración do "Mes da Ciencia en Galego", que tivo lugar no pasado mes de novembro.

Exposición modelos atómicos 2021

Alumnado de 4º ESO e de 1º e 2º Bacharelato de Física e Química asisten á charla "O láser, esa luz máxica"

Alumnado de Física de 4º ESO, 1º e 2º Bacharelato na charla "O láser, esa luz máxica"

O martes 13 de abril, o alumnado da materia de Física e Quimica de 4º ESO, 1º e 2º Bacharelato asistiu na Biblioteca do noso centro á interesante charla: "O láser, esa luz máxica", impartida polo profesor do departamento de Física Aplicada, Área de Óptica da USC, Raúl de la Fuente Carballo. Esta charla desenvólvese dentro do programa "A Ponte entre o Ensino medio e a USC". Durante unha hora o profesor de la Fuente Carballo explicoulle ao alumnado asistente á charla sobre que é un láser?, que ten de especial?, para que se usa?, debatendo sobre este dispositivo de múltiples aplicación e que é  recoñecido como un dos dez maiores logros tecnolóxicos do século XX. A actividade foi organizada polo departamento de Física e Química.

Alumnado de 3º ESO visita os museos científicos de A Coruña

Alumnado de 3º ESO en A Coruña

O alumnado de 3º ESO realizou o pasado luns 10 de febreiro unha visita á cidade de A Coruña. Nesta cidade fixo un percorrido polos  Museos Científicos Coruñeses, un servizo do concello desta cidade  que comprende tres museos de ciencia interactivos: a Casa das Ciencias, a Domus e o Aquarium Finisterrae. O seu obxectivo é dar estímulos e recursos para incorporar a ciencia e a súa cultura, para comprender mellor o mundo no que vivimos a estas xeracións novas. A actividade foi organizada polo departamento de Física e Química en colaboración co de Bioloxía e Xeoloxía. Foron acompañados por profesorado Maruxa Barca, Sara Brea, Sabela Sanromán e Jaime Oviedo.

Alumnado de 3º ESO en A Coruña