Alumnado de 1º Bacharelato e 4º ESO en Galiciencia 2019

Alumnado de 1º Bacharelato e 4º ESO visitou este venres 10 de maio o Parque Tecnolóxico de Galicia-Tecnópole, San Cibrao Das Viñas, Ourense, para estar en Galiciencia 2019. Alí viron a maior feira científica que se celebra en Galicia desde 2006, co obxectivo principal de achegar a ciencia á sociedade. Consiste na organización e desenvolvemento dun certame científico que ten como público obxectivo estudantes de Primaria, Secundaria, Bacharelato e que permanece aberto ao público xeral. A actividade foi organizada polo departamento de Física e Química.

Alumnado de 1º Bacharelato e 4º ESO en Galiciencia 2019

Alumnado de 3º ESO visita os Museos Científicos Coruñeses

Alumnado de 3º ESO na Casa das Ciencias en A Coruña

O alumnado de 3º ESO realizou o pasado luns 1 de abril unha visita á cidade de A Coruña. Nesta cidade fixo un percorrido polos  Museos Científicos Coruñeses, un servizo do concello desta cidade  que comprende tres museos de ciencia interactivos: a Casa das Ciencias, a Domus e o Aquarium Finisterrae.O seu obxectivo é dar estímulos e recursos para incorporar a ciencia e a súa cultura, para comprender mellor o mundo no que vivimos a estas xeracións novas. A actividade foi organizada polo departamento de Física e Química en colaboración co de Bioloxía e Xeoloxía. Foron acompañados por profesorado de ámbolosdous departamentos, Carmen Reino, Ana Bueno e Jaime Oviedo.

Alumnado de 2º ESO visita o parque eólico de Sotavento

O luns 28 de xaneiro, o alumnado de 2º ESO visitou o Parque Eólico Experimental de Sotavento ubicado na Serra da Loba entre os términos municipais de  Xermade (Lugo), e Monfero (A Coruña). Alí tiveron oportunidade de coñecer máis a fondo os temas de enerxías renovables e a eficiencia enerxética. Para completar a visita achegáronse á localidade de As Pontes onde puideron coñecer o seu lago artificial de 5 quilómetro de longo e máis de 200 metros de profundidade. A actividade foi organizada polo departamento de Física e Química.

Alumnado de 2º ESO visita o parque eólico de Sotavento

Alumnado de 1º e 2º Bacharelato de Ciencias participou na charla "Física Re-creativa"

Alumnado de Bacharelato de Ciencias na charla "Física Re-creativa" Alumnado de Bacharelato de Ciencias na charla "Física Re-creativa" O venres 23 de febreiro, o alumnado de 1º e 2º Bacharelato de Ciencias participou na charla "Física Re-creativa

Alumnado de 2º ESO visita o parque eólico de Sotavento

Alumnado de 2º ESO no parque eólico de Sotavento  Alumnado de 2º ESO no parque eólico de Sotavento O luns 22 de xaneiro, o alumnado de 2º ESO visitou o Parque Eólico Experimental de Sotavento  ubicado na Serra da Loba entre os términos municipais de  Xermade (Lugo), e Monfero (A Coruña). Alí tiveron oportunidade de coñecer máis a fondo os temas de enerxías renovables e a eficiencia enerxética.