Actividades

Alumnado do IES Valga asiste á obra de teatro en lingua francesa "LES MISÉRABLES"

O alumnado da materia de Francés do IES Valga asisitiu na mañá do xoves 14 de marzo á representación da obra de teatro "LES MISÉRABLES" en lingua francesa. A representación tivo lugar no Pazo de Congresos de Santiago de Compostela e corresponde a unha adaptación da xenial obra de Víctor Hugo , pensada para sacar o máximo proveito ás clases de francés. Despois desta actividade, o alumnado desprazouse ao MUPEGA onde realizaron unha visita ás instalacións deste edificio. Esta saída didáctica foi organizada polo departamento de Lingua Francesa.

Alumnado de Francés do IES Valga visita o MUPEGA                Alumnado de Francés do IES Valga visita o MUPEGA

Actividades curso 2016-2017 da materia de Francés no IES Valga

Comme la fin de l'année arrive, voici une vidéo qui nous rappelle toutes les activités faites par les élèves de français .
Journée gastronomique francophone qui a approché les élèves de la culture francophone en goûtant des délicieux plats typiques faits par eux-mêmes.  Outre, visite de Jéremy Thomas qui a développé un atélier de crêpes en nous montrant les traditions bretonnes et nous a permis de dégouster ses déliceuses crêpes. Voici une vidèo .

Xornada gastronómica francesa no IES Valga

Xornada gastronómica francesa no IES Valga  Xornada gastronómica francesa no IES Valga O pasado venres 7 de abril, tivo lugar no noso centro e durante toda a mañán unha xornada gastronómica francófona. Co título "Journée gastronomique francophone avec atelier de crêpes", o alumnado de Francés tivo unha dobre actividade.

Obra de teatro en francés para alumnado de 2º e 3º ESO

Alumnado de francés na obra de teatro Le Misanthrope   Alumnado de Francés na obra de teatro "Le Misanthrope"  Alumnado de Francés de 2º e 3º ESO asistiron o 7 de marzo á representación teatral de “Le Misanthrope” de Molière, pola compañía La Bohème no Teatro Principal de Santiago de Compostela. Foron acompañados polas profesoras Sofía Valiño e Loli Rego.

Viaxe a París de alumnado do IES de Valga

Alumnado de 4º ESO e 1º Bachillerato de 2º lingua Francés realizaron unha  viaxe cultural a Francia do 2 ó 8 de Abril compartindo viaxe con alumnado do IES Universidade Laboral de Ourense.
As distintas actividades e visitas  realizáronse seguindo un itinerario deseñado a tal efecto polas profesoras de Francés. O alumnado do IES de Valga estivo acompañado polas profesoras Fernanda Banet e María José Fernández.
Na Galería  podese ver unha mostra de fotografías realizadas durante a viaxe. Máis información premendo Leer máis. Para ampliar foto prema na imaxe