A Biblioteca celebra o "Día das Escritoras"

Alumnas de 4º ESO con lecturas do "Día das Escritoras" 2023

A VIII Edición do “Día das escritoras” celebrouse, este ano 2023, o 16 de outubro baixo o lema “O pracer, a alegría e a risa das mulleres”.: “celebración dunha escritura e dunha maneira de percibir a realidade silenciada durante moito tempo, e celebración desa expresión do gozo, a alegría e a risa que a miúdo tamén é un tabú para mulleres educadas na abnegación, o comedimento e o sacrificio" como escribe Marta Sanz da BNE e comisaria da VIII Edición do Día das Escritoras 2023.
Dende o IES Plurilingüe de Valga sumámonos a esta celebración coa lectura dunha antoloxía de textos escollidos pola Biblioteca Escolar do centro, ademais dun taller de chapas e reparto de marcapáxinas. A actividade tivo lugar, nos recreos da mañá do luns 16 de outubro, na nosa Biblioteca.

A celebración complétase cunha exposición de carteis feitos polo alumnado, no corredor da planta baixa.

Exposición de carteis "Día das Escritoras" 2023

Marcapáxinas Día das Escritoras 23