Centro educativo

O IES Valga deséxavos un Bo Nadal

O IES Valga deséxavos un Bo Nadal  Con esta árbore de Nadal que se atopa na entrada do noso Centro e que foi realizada polo alumnado de 1º FP Básica de Soldadura e Caldeiraría co apoio da súa profesora de taller, Mercedes Calvelo, queremos desexar un Bo Nadal e un Feliz 2019.

Premio literario para o profesor do noso Centro, Raúl Gómez Pato

O profesor Raúl Gómez Pato co seu poemario "Residuos de chamas flamexando" presentado baixo o pseudónimo de Barca de tinta, foi o gañador do VII Certame de Poesía ¨Xosé M. López Ardeiro¨ convocado polo concello de Negreira, cuxo fallo do xurado e entrega, tivo lugar na tarde do pasado xoves nun acto literario-musical celebrado no Auditorio do Centro Sociocultural de devandito concello. Ao premio concurriron 24 propostas. O xurado, conformado por José Antonio Ponte Far, escritor e catedrático en Lingua e Literatura, xunto ao poeta Xulio López Valcárcel, e as profesoras María Rey e María López Sández, docentes do instituto Xulián Magariños, así como a avogada e poeta, Diana Varela Puñal, valorou a «unidade e alento poético, que non decae ao longo das páxinas, e a densidade conceptual». Noraboa polo novo éxito acadado ao noso compañeiro docente.

Xubilación da profesora Fina Bermúdez

Xubilación de Fina Bermúdez O pasado venres, día 28 de setembro, tivo lugar a despedida por xubilación da nosa compañeira e profesora de Matemáticas, Fina Bermúdez Correa, despois de 18 anos de docencia no noso Centro. No seu último día de clase quixemos agasarlle cun pequeno detalle, mostrándolle o noso agarimo, despois do seu paso profesional e humano polo IES Valga.

Inicio do curso 2018-2019 no IES Valga

INICIO DE CURSO 2018-2019

LUNS, 17 de setembro:

16:30 h. : Presentacións alumnado de ESO (1º, 2º, 3º e 4º)

17:00 h. : Presentacións alumnado de BACHARELATO (1º e 2º)

17:30 h. : Presentacións alumnado de CICLOS FORMATIVOS (Superior, Medio, Dual, adultose FP Básica)

MARTES, 18 de setembro:

As clases comezarán con normalidade para todo os grupos e ensinanzas seguindo os horarios do centro para este curso.

Listaxe libros de texto curso 2018-2019 do IES de Valga

Listaxe de libros 2018-19 en ficheiro adxunto