Centro educativo

Mañá, luns 25 xaneiro, o Director do noso centro estará en Radio Valga

Informamos que mañá luns, 25 de xaneiro, estará en Radio Valga, ás 12:15 horas e en directo, Eliseu Mera, Director do noso Centro para aclarar dúbidas sobre a situación da incidencia da COVID-19 no IES e/ou calquera outra cuestión sobre o noso Centro en xeral. Animamos a participar a calquera persoa da comunidade educativa que teña dúbidas que resolver. O número de teléfono para poder participar é o 986559736.

Agradecer a Radio Valga a súa colaboración.

Bo Nadal e Feliz Aninovo dende o IES Valga

Bo Nadal 2020

Neste ano 2020 tan atípico e cunhas circunstancias tan especiais, o IES Valga desexa a toda a comunidade educativa un Bo Nadal e un Feliz Aninovo.

Listaxe provisional de distribución de máscaras entre o alumnado

AVISO

Xa se pode consultar no noso Centro a Listaxe provisional de distribución de máscaras entre o alumnado, segundo a Orde do 6 de novembro da Consellería de Educación.

O prazo de reclamación será de dous días, a partir do día de hoxe, data da publicación deste listado provisional.

Presentacións do inicio de curso 2020-2021

CALENDARIO DE PRESENTACIÓNS INICIO DO CURSO 2020-21

Mércores 23:

PRESENTACIÓNS

1º ESO, 2º ESO e 1º de bacharelato de 13:00 ás 14:30. Non haberá transporte escolar para a entrada, pero si a saída.

1º FP de Grado Medio e 1º FP de Grado Superior de 16:00 ás 17:00 horas

Xoves 24 :

Os cursos que tiveron a presentación o día anterior terán clases dende ás 8:45 ás 14:25. Haberá transporte escolar con normalidade.

PRESENTACIÓNS

3º ESO , 2º de bacharelato das 13:00 ás 14:25h. Non haberá buses para entrada, pero sí para a saída.

2º FP de Grado Medio e 2º FP de Grado Superior de 16:00 ás 17:00 horas

Venres 25:

Os cursos que tiveron a presentación os días anteriores terán clases dende ás 8:45 ás 14:25. Haberá transporte escolar con normalidade.

PRESENTACIÓNS:

4º ESO e FP BÁSICA das 13:00 ás 14:25. Non haberá buses para entrada, pero sí para a saída.

AVISO: Nos días das presentacións seranlle entregados os libros do fondo solidario ao alumnado correspondente.

Listaxe definitiva de axuda ao fondo de libros de texto

Xa se pode consultar no noso Centro a listaxe definitiva de axuda ao fondo de libros de texto.

Tamén queremos lembrar que seguen estando dispoñibles, para aquelas familias que aínda non o recolleron, os vales de axuda para material escolar.