Centro educativo

Inicio do curso 2018-2019 no IES Valga

INICIO DE CURSO 2018-2019

LUNS, 17 de setembro:

16:30 h. : Presentacións alumnado de ESO (1º, 2º, 3º e 4º)

17:00 h. : Presentacións alumnado de BACHARELATO (1º e 2º)

17:30 h. : Presentacións alumnado de CICLOS FORMATIVOS (Superior, Medio, Dual, adultose FP Básica)

MARTES, 18 de setembro:

As clases comezarán con normalidade para todo os grupos e ensinanzas seguindo os horarios do centro para este curso.

O IES de Valga por primeira vez oferta Formación Profesional de Adultos e un novo grupo de FP Dual de "Soldadura e Calderairía" de formación simultánea na empresa e no centro

En virtude do Convenio asinado polas empresas ODL, STAC, Aluminios Padrón, Gama e Hijos,Curvados Anros, Maimbar, Alfogar, Fundivisa, Thune Eureka ca Consellería de Educación; o IES de Valga oferta un segundo grupo da Formación Profesional Dual do Ciclo de Grado Medio de “Soldadura e Calderairía” para o curso 2018-2019.

Simultáneamente e por primeira vez ofértanse 9 prazas de Formación de Adultos no que o centro ofertará os mesmos módulos que se ofertan neste grupo de FP Dual. Na formación de adultos os requisitos son os mesmos que na oferta de FP polo sistema ordinario.

Mais información no ficheiro adxunto

Calendario de matrícula de xuño e finalización de curso no IES de Valga

Calendario de matrícula de xuño  e organización de final de curso  no IES de Valga no ficheiro adxunto

Acto de graduación alumnado de 2º de Bacharelato

O noso IES  despediu na tarde de onte a unha xeración de alumnos que, tras cursar 2º de Bacharelato, rematan a súa etapa no instituto. Vinte e catro estudanes recibiron os diplomas e as orlas nun acto celebradono Auditorio Municipal e que mesturou a nostalxia dunha etapa que se pecha coa ilusión ante o comezo de novos proxectos formativos e profesionais.

O alcalde, José María Bello Maneiro, e a concelleira de Educación, Carmen Gómez, representaron ao Concello na graduación

O rexedor afirmou que “é unha satisfacción para Valga contar con mozos tan formados e con tanto futuro”, aos que desexou novos éxitos académicos e profesionais. Transmitiulles o recoñecemento en nome de todos os veciños “polo traballo ben feito durante estes anos de instituto” e felicitou ás súas famlias porque “elas tamén forman parte deste éxito”.

Sobre esta promoción de alumnos, o director Roberto Barral, que tamén se despide este curso do IES de Valga, indicou que “é unha xeración moi potente que aproveitou moi ben esta etapa no instituto. Teñen futuro tanto a nivel académico e profesional, como a nivel persoal, como cidadáns cuns valores de xustiza e solidariedade”.

En representación dos profesores e como padriños de promoción, Juan Carlos Montejano (“Jano”) e Loli Rego pediron aos recén graduados que “sempre levedes no corazón a este instituto público e vos sintades orgullosos de ter estudado no IES de Valga”. Por último, Andrea Carlés, transmitiu en nome dos alumnos o agradecemento aos mestres e ás súas familias.

Durante o acto, que foi presentado por Xabier Martínez, entregáronse os premios Ángel Carracedo ao mellor expediente de Ciencias e IES de Valga ao mellor expediente de Humanidades e Ciencias Sociais. O primeiro recaeu en Lara Padín e o segundo compartírono Manuel Romero e Andrea Rodríguez.

Unha actuación musical a cargo de Lucía Ortigueira e Andrea Búa deu por rematada a graduación.