Adiamento dos exames de distancia do 28 de novembro

Ante a convocatoria dunha folga de profesorado para o vindeiro martes 28 de novembrotodos os exames dos ciclos da modalidade semipresencial e a distancia (CS Dietética, CS Educación Infantil e CS Integración Social) programados para ese día trasládanse ao martes 5 de decembro á mesma hora á que estaban previstos.

Esta medida adóptase para garantir o dereito á folga do profesorado (un dereito fundamental que se pode exercer tomando a decisión de facer folga no último momento e sen comunicar previamente a ausencia ao posto de traballo) e para evitar que o alumnado poida quedar desatendido ao acudir ao centro a realizar exames que finalmente habería que suspender en caso de ausencia do profesorado responsable do módulo ou do profesorado de apoio na realización das probas.

Lamentamos os prexuízos que poida ocasionar este cambio ao alumnado, pero se trata dunha circunstancia sobrevida de forza maior.