APSD en Arealonga

Este venres 15 de outubro, as alumnas e alumnos de APSD modular deron un paseo cara a praia de Arealonga. O obxectivo principal era comprobar as dificultades coas que se pode atopar unha persoa con dependencia/discapacidade ao longo do traxecto. Chegamos á conclusión de que o acceso á praia sería case un imposible para as persoas con algún tipo de diversidade funcional o que supón un grave atranco para a súa independencia e para o seu crecemento no día a día. Experimentamos na nosa pel a discriminación, a inseguridade e a inxustiza que poden sentir estas persoas. Recollimos as conclusións por grupos e puxémolo en común. Aproveitando o contexto privilexiado, tamén fixemos unhas dinámicas para exercitar o entendemento e as habilidades sociais necesarias para o traballo futuro. Tiñamos como meta fomentar a cohesion grupal, a empatía e a escoita activa. Entre todas descubrimos que aínda hai moito camiño por facer, pero estamos no camiño!