Dous casos positivos en COVID-19

Ao longo do venres 30 de outubro tivemos coñecemento dos dous primeiros positivos en COVID-19 entre o alumnado do IES de Chapela desde o inicio das clases no mes de setembro. Un corresponde á quenda de diúrno e outro a de modular horario adulto. Ambas as dúas persoas están ben e son asintomáticas. A orixe dos positivos é externa ao centro, mais por prevención e seguindo os protocolos da Consellería de Sanidade, o propio venres avisouse aos seus contactos estreitos, aqueles que se ubican nos postos escolares máis próximos ou que manteñen unha relación moi estreita cos dous casos, para que iniciasen o seu confinamento á espera da realización dunha proba PCR que confirme que non son positivos.

A actividade no centro continuará como ata hoxe, mantendo as medidas de seguridade e hixiene implementadas desde o principio de curso e que pensamos están a dar tan bo resultado. Chamamos de novo á calma e á responsabilidade da comunidade educativa nestes momentos, e felicitamos ao noso alumnado e as súas familias pola boa resposta que están a dar nesta crise sanitaria e educativa.

Anexamos modelo de Carta da Consellería de Sanidade que facilita para estas situacións.

Unha aperta moi forte e moito ánimo.

A dirección / Equipo COVID