Matrícula 2º ESO

Prazo: 26 ao 30 de xuño

Quen:

Alumnado con todo aprobado ou promocionado en xuño

Alumnado con 1 ou 2 suspensas se non coincide Lingua Galega + Mate ou Lingua Castelá + Mate

(Alumnado restante no mes de setembro, antes do día 10)

Documentación:

1. Impreso de matrícula PDF editable: descárgao aquí

2. Unha foto.

O alumnado novo no centro traerá a seguinte documentación: pica aquí

Presentación telemática (preferente) ou presencial:

Telemáticaenvía toda a documentación nun mesmo correo a ies.chapela@edu.xunta.gal  Recibirás sempre un correo de confirmación a partir do día seguinte de que todo está correcto ou de ser preciso se che requirirá calquera dato ou documento. Dadas as circunstancias este é o xeito preferente para presentar a matrícula. Podes utilizar apps de móbil como Notebloc, CamScanner... para escanear documentos. Ánímate a intentalo!

Presencial: presenta todos os documentos na secretaría do centro en horario de 9:00 a 13:00.

TRANSPORTE ESCOLAR - En caso de utilizar o transporte escolar cubre, e envía ou presenta xunto á documentación da matrícula este formulario coas paradas.

(Plano cos itinerarios.)