XXIII Maratón das Letras Galegas

Un ano máis, e van xa vinte e tres, celebramos o día das Letras Galegas coa tradicional maratón escolar de Chapela. O pasado xoves 16 de maio corremos baixo o lema "Fala o galego que levas dentro".

Comezamos a xornada visitando os postos de venda con fins solidarios que organizaron non CEIP de Laredo, venta de marcapáxinas para enviar grúas de papel a Hiroshima e do libro de Sesé Mateo: No camiño do vento. Tamén se puido facer intercambio de libros e participar no photocall "Queremos galego para..."
Posto de venta solidaria 1 No camiño do vento
Marcapáxinas para Hiroshima Posto de intercambio de libros

Antes de comezar a carreira aproveitamos o tempo para personalizar as nosas camisetas, contemplar as marabillosas vistas á ría ou posar para a foto cos compañerios e compañeiras:
 Maratón 1  Maratón 2
 Maratón 3  Maratón 4
 Maratón 5  Maratón 6
 Maratón 7  Maratón 8

Aquí alumnos, alumnas, profesores, profesoras e algún exalumno concentrados, recibindo as últimas indicacións e atentos ao sinal de saída!
 Maratón 9  Maratón 10
 Maratón 12  Maratón13
 Maratón14  Maratón 15
 Maratón 14  Maratón 15

Chegada á meta dos máis rápidos e de algúns e algunhas non tan rápidos, pero que lle puxeron moito empeño!
Maratón 18 Maratón 19
Maratón20 Maratón 21
Maratón 24 Maratón 25
 Maratón 32  Maratón 34
 Maratón 36  Maratón 37
 Maratón 38  Maratón 39
 Maratón 40  Maratón 41

Entrega de medallas e dunha pequena sorpresa!
Categoría feminina menores

Menores feminina 3 Menores feminina 2 Menores feminina 1
Yaiza Alvárez Soto - 3º posto Nerea González Canaval - 2º posto Adelaida González Vázquez -1º posto

Categoría masculina menores

Menores masculina 3  Menores masculina 2  Menores masculina 1
 Iván Regueiro Lago - 3º posto  Simón Couto Figueroa - 2º posto  Eyasu Álvarez Lago - 1º posto

Categoría feminina maiores

Menores feminina 3  Maiores feminina 2  Maiores feminina 1
Sara Martínez Martínez - 3º posto Malena Rodríguez González - 2º posto Carla Cabaleiro Rodríguez - 1º posto

Categoría masculina maiores

Maiores masculina 3 Maiores masculina 2 Maiores masculina 1
Alexandre Lloves Rodríguez - 3º posto Marcos Serrano Abraldes - 2º posto Ismael Villar Villalongos - 1º posto

Agasallo dunha pequena escultura, feita polo artesán Iñaki Tellería, para os gañadores e para a profesora Carolina, que sendo Vicedirectora, organizou durante moitos anos esta maratón.
Berete 1 Berete 2 Berete 3