Charla informativa Aldeas Infantís SOS

O alumnado dos Ciclos Formativos de Grao Superior en Educación Infantil e en Integración social do réxime modular acudiron a unha charla informativa impartida no salón de actos do IES Chapela, o día 9 de abril, sobre a labor socioeducativa levada a cabo por Aldeas Infantís SOS Redondela.

Trátase dunha organización que posúe diferentes servizos e programas propios do eido social.

As persoas educadoras que desempeñan a súa labor profesional en Aldeas Infantís resumiron a súa función, os perfís profesionais que teñen cabida nos equipos da organización, dos múltiples programas e servizos que ofertan, etc.

Para pechar a actividade produciuse unha quenda de preguntas por parte do alumnado ás que as persoas educadoras deron resposta.

Charla Aldeas Infantís  Charla Aldas Infantís