Comezo de Curso en O Beque - E. Infantil, APSD

O 25 e 26 de setembro, o alumnado de 2º Educación Infantil e 2º Atención a Persoas en Situación de Dependencia, comezamos o curso cunha saída a O Beque (Moaña). Con esta experiencia conseguimos un achegamento á natureza desfrutando duns beneficios que acotío pasan desapercibidos ou non valoramos na súa xusta medida. Enchemos a viaxe cunha bolsa de tesouros do medio ambiente, unha clase de ioga ao ar libre, un obradoiro de clown, outro de expresión corporal e un encontro na praia con persoas da Asociación Juan XXIII de Cangas. E por suposto, durmimos no albergue O Beque e experimentamos abraiantes sensacións como as picadas de mosquitos.

Desta saída en grupo as alumnas e os alumnos extraemos dúas ensinanzas:

Como dixo Antoine de Saint-Exupéry en O Principiño, “o esencial é invisible aos ollos”. Relacionándoo coa beleza interior das persoas, a importancia de ver co corazón, valorar as pequenas cousas, un xesto, unha mirada, un sorriso, un agradecemento. Mais tamén a beleza do noso contorno natural, o canto dun paxaro, a aspereza dun tronco, o contacto coas follas secas... Redescubrir o noso mundo con ollos de crianza. A segunda, chegar xuntos é o principio, manterse xuntos é o progreso, traballar xuntos é o éxito.

O noso agradecemento ao Concello de Moaña, á Asociación Juan XXIII e a todas as persoas colaboradoras, cuxa axuda e implicación foi imprescindible. Grazas, grazas, grazas.