Terceiro Trimestre

Intercambio co Otto-Hahn-Gymnasium de Nagold (Alemaña)

Hoxe regresa a Gondomar o alumnado que participou ao longo desta última semana nun intercambio en Alemaña. Nestes últimos días, ademais de participar nun xogo de busca por Nagold e en diferentes actividades de convivencia coas familias de acollida, visitaron o castelo da vila, o Museo do Chocolate e a cidade universitaria de Tubinga, onde deron un paseo en barca polo río Neckar.

Saída a Mogor

Na nosa páxina en Facebook están colgadas as imaxes da saída do pasado xoves á praia con visita aos petróglifos de Mogor e ao seu centro de interpretación.

Despedida do curso

Hoxe despedimos co noso alumnado o curso 2018-2019. Foi unha mañá intensa de actividades: finais dos torneos de futbito e xadrez, obradoiro de papiroflexia coas profesoras do departamento de Matemáticas, entrega de diplomas e mencións especiais, concerto do alumnado de 2°Bach baixo a dirección do profesor Sergio Álvarez e espectáculo de canto e danza con Martina Briones e Andrea Blanco, alumnas de 4°ESO.

Despedida ao noso alumnado de 2º de bacharelato

Velaquí quedan unhas imaxes da agradable despedida do pasado venres ao noso alumnado de 2º de bacharelato. No acto falaron o profesor Anxo Iglesias e a directora Mar Platero quen entregou diplomas e mencións de honra aos recen graduados. E coma non, para rematar, uns petiscos preparados por Susi na cafetaría do centro. Grazas polo bo ambiente e moita sorte para todo o que veña.

Premio de innovación educativa

Felicitacións para a profesora Noemí Fernández Sampayo porque o xurado do VII Premio de Innovación Educativa convocado por Escola Viva outorgoulle o primeiro premio polo seu traballo 'Wiki de Matemáticas'.
»

Actividades do departamento de Matemáticas

O pasado 16 de maio entregáronse os premios das diferentes actividades que organizou o departamento de Matemáticas nestas últimas semanas. Por unha banda, no campionato de cálculo mental resultou gañador Javier González na categoría de 1º e 2ºESO, logo dunha final moi igualada con Lucía González, mentres que na categoría de 3º e 4ºESO o gañador foi Xián Gayoso, vencedor en todas as partidas xogadas.