Intercambios

Intercambio con Aarhus

Ao longo da semana do 2 ao 9 de marzo os alumnos de 2º Bacharelato que participan no intercambio co centro dinamarqués Viby Gymnasium estarán na cidade de Aarhus. No seguinte enlace pódese consultar a páxina web do centro dinamarqués.

Intercambio Waldbröl

Intercambio con Francia

Alumnos do noso centro viaxarán á Normandía francesa ao longo da semana do 23 ao 28 de marzo, na primeira etapa do intercambio que mantén o IES Auga da Laxe cun dos centros educativos de Vire.

Intercambio con Nagold (Alemaña). Plan da viaje.

Fai clic aquí para descargar o arquivo.

Intercambios con Dinamarca e Alemaña

Neste curso 2012/13 comezamos dous intercambios, con Dinamarca (15 alumnos/as) e con Alemaña (27 alumnos/as).

Os daneses xa estiveron no noso instituto dende o 30 de setembro ao 6 de outubro e agora irán os nosos alumnos/as a Dinamarca na primeira semana de marzo.

O alumnado de Alemaña estará con nós dende o 11 ao 18 de maio, mentres o noso alumnado irá a Nagold a finais de xuño.