Convocadas probas de acceso a ciclos formativos de grao medio

Prazo de presentación de solicitudes: do día 26 de febreiro ao 6 de marzo de 2024, ambos incluídos.

Requisitos: ter 17 anos ou cumprilos no 2024 e non estar en posesión do título de Graduado en ESO.

Máis información: https://www.edu.xunta.gal/fp/acceso-grao-medio-convocatoria-actual

Probas de acceso a ciclos formativos de grao medio e superior

Probas de acceso a ciclos formativos de grao medio e superior. Próxima publicación da Orde de convocatoria 2023.

Prazos de presentación de solicitudes:

Exposición Eu son UVigo!

Durante as próximas semanas o alumnado do noso instituto poderá desfrutar da exposición Eu son UVigo!,  unha mostra itinerante que ten como propósito amosarlle á sociedade perfís de persoas que estudaron na Universidade de Vigo ou que actualmente investigan nesta institución e que teñen recoñecido éxito en ámbitos de interese para o alumnado de Secundaria e de Bacharelato.

Panel de experiencias con exalumnos e exalumnas

Este pasado xoves 21 de outubro o alumnado de bacharelato asistiu a un panel de experiencias a cargo dun grupo de exalumnos e exalumnas do instituto que lles viñeron falar da súa experiencia académica e laboral: Juanjo (Enxeñería Industrial), Eva (ADE e Dereito), Jéssica (Ciclo de Repostería), Jota (Grao no Conservatoria de Música Profesional), Lorena (Educación Infantil e Primaria) e

Programa de Bolsas Fundación Amancio Ortega

A Fundación Amancio Ortega retoma o seu Programa de Bolsas para os estudantes que desexen cursar 1º de Bacharelato en Canadá e en Estados Unidos.
Tedes toda a información na seguinte ligazón: