Exposición Eu son UVigo!

Durante as próximas semanas o alumnado do noso instituto poderá desfrutar da exposición Eu son UVigo!,  unha mostra itinerante que ten como propósito amosarlle á sociedade perfís de persoas que estudaron na Universidade de Vigo ou que actualmente investigan nesta institución e que teñen recoñecido éxito en ámbitos de interese para o alumnado de Secundaria e de Bacharelato.

Profesorado do departamento

Sagrario Sánchez Moreno

Cristina Álvarez Pérez

María Josefa Sánchez González

Lucía Rodríguez Costa (ARCO)

Panel de experiencias con exalumnos e exalumnas

Este pasado xoves 21 de outubro o alumnado de bacharelato asistiu a un panel de experiencias a cargo dun grupo de exalumnos e exalumnas do instituto que lles viñeron falar da súa experiencia académica e laboral: Juanjo (Enxeñería Industrial), Eva (ADE e Dereito), Jéssica (Ciclo de Repostería), Jota (Grao no Conservatoria de Música Profesional), Lorena (Educación Infantil e Primaria) e

Programa de Bolsas Fundación Amancio Ortega

A Fundación Amancio Ortega retoma o seu Programa de Bolsas para os estudantes que desexen cursar 1º de Bacharelato en Canadá e en Estados Unidos.
Tedes toda a información na seguinte ligazón:

Visita do alumnado de 4º de ESO do IES Terra de Turonio

Este xoves 13 recibimos no instituto o alumnado de 4ºESO do IES Terra de Turonio que o próximo curso podería estudar bacharelato no noso centro. Realizaron unha visita ás instalacións, asistiron a unha charla coa orientadora sobre a nosa oferta de estudos de bacharelato e, finalmente, ofrecémoslles un petisco na cafetería.