Charlas informativas para 2º de bacharelato

Para 2º de bacharelato, charlas informativas sobre a ABAU (a proba de acceso á universidade) e a oferta educativa da Universidade de Santiago de Compostela.

Charla de orientación para alumnado de 2º de bacharelato

Charla informativa sobre a nova ABAU (o vella PAU, a selectividade) e a oferta educativa da Universidade de Vigo, o mércores 29 de marzo contra as 17:00.

Charla informativa para 2º de bacharelato

O vindeiro mércores 14 de decembro e para o alumnado de 2º de bacharelato haberá unha charla informativa dos estudos que ofrece a Universidade da Coruña.Será contra as 17:00 no Salón de actos.

Charla informativa para 2º de bacharelato

O vindeiro mércores 14 de decembro e para o alumnado de 2º de bacharelato haberá unha charla informativa dos estudos que ofrece a »

Universidade de Vigo

Representantes da Universidade de Vigo visitarán o noso centro a tarde do mércores 13 de abril, para explicarlles aos alumnos e alumnas de Bacharelato a oferta de graos actual. A visita foi organizada polo Departamento de Orientación do centro.

Charlas da Garda Civil

A semana do 11 ao 15 de abril todo o alumnado da ESO participará nunha serie de charlas coa Garda Civil sobre temas como a violencia de xénero, os riscos na rede, acoso en Internet, drogas... Realizaranse no salón de actos do centro.