Profesorado do departamento

Marta Bermúdez Crespo

María Josefa Sánchez González

Charla coa asociación Arelas

O martes 17 e o mércores 18 de setembro o alumnado de 3º e 4º de ESO e de 1ºBach participou nun encontro con Mónica Rodríguez, secretaria de Arelas, asociación de familias de menores transexuais. Na charla, ademais de falar dos dereitos e da visibilización da realidade trans no ámbito infanto-xuvenil, tivemos a oportunidade de clarificar conceptos e de reflexionar sobre situacións de discriminación e de exclusión social que viven as persoas do colectivo LGTBI.

Charla da asociación Arelas

Mañá martes 17, contra as 10:20, para 3º e 4º de ESO, e o mércores 18 para 1º de bacharelato, co mesmo horario, charla da asociación Arelas no salón de actos.

Charla sobre as ABAU

O mércores 22 de maio, contra as 10:30, Cristina Álvarez, orientadora de bacharelato, ofrecerá unha charla ao alumnado de 2º de bacharelato sobre a mellor maneira de afrontar a preparación e realización das ABAU.
»

Charla da Universidade de Vigo para 2ºBach

O alumnado de 2ºBach asistiu este luns 6 de maio no salón de actos do instituto a unha charla con Ricardo Corderí, xefe de servizo da »

Charla da Universidade da Coruña

Este martes 9 de abril o noso alumnado de 2º de Bacharelato asistiu no salón de actos do instituto a unha charla sobre a preinscrición na Universidade e a oferta de titulacións da Universidade de A Coruña.