Charla de orientación para alumnado de 2º de bacharelato

Charla informativa sobre a nova ABAU (o vella PAU, a selectividade) e a oferta educativa da Universidade de Vigo, o mércores 29 de marzo contra as 17:00.

Convocadas as probas de acceso a ciclos de grao medio e grao superior.

Grao medio
- Prazo de inscrición: entre os días 13 e 23 de marzo.
- Realización da proba: 31 maio

Charla informativa para 2º de bacharelato

O vindeiro mércores 14 de decembro e para o alumnado de 2º de bacharelato haberá unha charla informativa dos estudos que ofrece a Universidade da Coruña.Será contra as 17:00 no Salón de actos.

Charla informativa para 2º de bacharelato

O vindeiro mércores 14 de decembro e para o alumnado de 2º de bacharelato haberá unha charla informativa dos estudos que ofrece a »

Universidade de Vigo

Representantes da Universidade de Vigo visitarán o noso centro a tarde do mércores 13 de abril, para explicarlles aos alumnos e alumnas de Bacharelato a oferta de graos actual. A visita foi organizada polo Departamento de Orientación do centro.

Charlas da Garda Civil

A semana do 11 ao 15 de abril todo o alumnado da ESO participará nunha serie de charlas coa Garda Civil sobre temas como a violencia de xénero, os riscos na rede, acoso en Internet, drogas... Realizaranse no salón de actos do centro.

CONVOCADAS AS PROBAS DE ACCESO A CICLOS DE GRAO MEDIO E SUPERIOR DE FP.

Convocatoria 2016 Galicia

Acceso a Grao Medio:

-- Inscrición: 4-15 de abril
-- Exame: 25 de mayo

Acceso a Grao Superior:
-- Inscrición: 15-26 de febreiro
-- Exame: 20 de abril

Toda a información en:   http://www.edu.xunta.es/fp/probas

Programa Ktorce-18

O alumnado de 3º ESO terá a oportunidade de asistir a unha charla relacionada co programa Ktorce-18, que pretende informar, previr e facer conscientes aos adolescentes das consecuencias dos seus actos, en relación coa Ley 5/2000, reguladora da responsabilidade legal dos menores.

A actividade, organizada polo Departamento de Orientación, realizarase no salón de actos do centro o vindeiro xoves 17 de decembro.

Taller de habilidades sociais

O departamento de orientación do centro organizou un obradoiro de habilidades sociais para o alumnado de 3º ESO. Realizarase en varias xornadas, comezando o martes 21 de abril e rematando o vindeiro 5 de maio.

Novas tecnoloxías. Os riscos de Internet.

Ao longo de todo o mes de marzo o departamento de orientación do centro organizou unha serie de charlas sobre as novas tecnoloxías, os riscos de internet, o consumo de drogas... Están dirixidas aos pais, alumnos, profesores e restantes membros da comunidade educativa.