Visita aos centros integrados de Formación Profesional

Este xoves 7 de febreiro achegámonos a Vigo co alumnado de 3ºESO e unha parte de 4ºESO para visitar os Centros Integrados de Formación Profesional Paz Andrade e Manuel Antonio co obxectivo de que coñecesen a oferta de ciclos formativos da contorna e de que se achegasen aos diferentes talleres especializados. A visita estivo guiada pola orientadora e orientador de cada centro e contou cunha explicación por parte do alumando que se está formando neses ciclos.

Charla sobre a oferta de titulacións da Universidade de Santiago de Compostela

Este venres 1 de febreiro o noso alumnado de 2º de Bacharelato asistiu no salón de actos do instituto a unha charla sobre a oferta de titulacións da Universidade de Santiago de Compostela.

Ciberseguridade para 4º de ESO

Hoxe recibimos á Montserrat Obach, cibercooperante do INCIBE (Instituto Nacional de Ciberseguridade) e consultora e auditora en protección de datos.

Enfadarnos sen chegar a perder o control

O pasado luns e hoxe, 21 de xaneiro, o alumnado de 2º da ESO participou no obradoiro "Regularte. Enfadarnos sen chegar a perder o control" impartido pola Fundación Amigó. Nel as psicólogas Aora González e Raquel Gallego formaron ao alumnado sobre as emocións e a necesidade de poder xestionalas, especialmente o enfado, para o cal facilitáronlles diferentes técnicas.

Convocadas as probas de acceso a ciclos formativos de 2019.

A orde na que se publica a convocatoria está aquí:

Charla sobre ciberseguridade

Hoxe recibimos a visita de Juan González Martínez (responsábel de seguridade e privacidade de