Momentos do "Divírtete coas matemáticas!"

Momentos do "Divírtete coas matemáticas!" de hoxe, a iniciativa que unha vez ao mes convidará a achegarse a esta materia dun xeito lúdico e divertido. A proposta está aberta a toda a comunidade educativa. As copias dos xogos van quedar ao longo de toda a semana que vén para que a xente os poida coller para resolvelos e logo entregárllelos ás profesoras de Matemáticas.

Divírtete coas matemáticas!

Este próximo venres 9 de novembro, de 12:00h a 12:30h, desenvolverase no patio central do instituto unha actividade lúdica de xogos e retos matemáticos organizada polas profesoras do departamento de Matemáticas. Será a primeira proposta da iniciativa "Divírtete coas matemáticas", que unha vez ao mes convidará a achegarse a esta materia dun xeito lúdico e divertido.

Programación de Matemáticas do curso 18-19

Exercicios para o alumnado coas matemáticas pendentes

Programación de Matemáticas. CURSO 17-18

Grao mínimo dos estándares de aprendizaxe. Curso 2018-19