Profesorado do departamento

María Vidal Costas

Alejandro Gil Rial

LigaMats

Un grupo de alumnas de 4ºESO participou a semana pasada na Ligamats, un concurso no que teñen que resolver problemas, xogos e actividades relacionadas cos talleres que forman parte da XVI edición de Imatxina, un programa de actividades relacionadas coas matemáticas que organiza en Vigo a Fundación Escola Rosalía desde o 27 de febreiro ata o 18 de marzo.

Premio de innovación educativa

Felicitacións para a profesora Noemí Fernández Sampayo porque o xurado do VII Premio de Innovación Educativa convocado por Escola Viva outorgoulle o primeiro premio polo seu traballo 'Wiki de Matemáticas'.
»

Concurso de Fotografía Matemática

O departamento de Matemáticas coa colaboración do Equipo de Dinamización Lingüística organiza o Concurso de Fotografía Matemática que se vai rexer segundo as seguintes bases:

Campionato de cálculo mental

O departamento de Matemáticas, dentro das actividades de dinamización "Divírtete coas matemáticas", convoca un campionato de cáculo mental que comezará o próximo 24 de abril no patio central do institutuo durante o recreo. Para todo o alumnado que queira participar, o prazo de inscrición está aberto ata o próximo 12 de abril. Achegámosvos as bases, que podedes consultar tamén na web do instituto.