Charla "O teu algoritmo"

Hoxe martes, organizada polos departamentos de Matemáticas e Tecnoloxía, unha gran parte do alumnado de 1º de Bacharelato de Matemáticas I e TIC I asistiu á charla "O teu algoritmo", a cargo de Jaime González, da Escola de Telecomunicacións da Universidade de Vigo. Grazas!

Profesorado do departamento

Belén García Fernández

Inmaculada González Álvarez

Dolores Fernández Mira

María Vidal Costas

LigaMats

Un grupo de alumnas de 4ºESO participou a semana pasada na Ligamats, un concurso no que teñen que resolver problemas, xogos e actividades relacionadas cos talleres que forman parte da XVI edición de Imatxina, un programa de actividades relacionadas coas matemáticas que organiza en Vigo a Fundación Escola Rosalía desde o 27 de febreiro ata o 18 de marzo.

Premio de innovación educativa

Felicitacións para a profesora Noemí Fernández Sampayo porque o xurado do VII Premio de Innovación Educativa convocado por Escola Viva outorgoulle o primeiro premio polo seu traballo 'Wiki de Matemáticas'.
»

Concurso de Fotografía Matemática

O departamento de Matemáticas coa colaboración do Equipo de Dinamización Lingüística organiza o Concurso de Fotografía Matemática que se vai rexer segundo as seguintes bases: