Profesores do Departamento

Angel Iglesias Mariño
Ruth Calvo Ferrer

A túa saúde, a túa responsabilidade

Hoxe, luns 9 de marzo, a quinta e sexta hora, o alumnado de 2º e 4º de ESO participará nunhas charlas da médica e antiga alumna do centro »

Final do torneo de Street Basquet

Moitos parabéns aos nosos alumnos de 1ºBach-C Abdu Jato, Hugo Vilas e Hugo Martínez, integrantes de Shalke Temeto, equipo que se proclamou gañador do torneo de street basket organizado polo departamento de Educación Física. Parabéns tamén ao equipo finalista, Os Trogloditas, formado por Martín Barros, Laura Martínez, Paula Álvarez e Abraham Fernández.

Concurso de tiros triplos

Dentro das actividades de street basket que organiza o departamento de Educación Física, este mércores 18 celebrouse no patio central do instituto un concurso de tiros triplos, no que resultou gañador Bruno Vázquez Sanz, de 3ºESO-A. O xoves 19 celebrarase a final do torneo de street basket que se estivo disputando nos recreos ao longo destas dúas últimas semanas e no que participaron oito equipos.

Ximnasia acrobática

Despois da sesión teórica de onte veu a práctica de iniciación á ximnasia acrobática con Cristina Castro Rocha do »

Comezou o torneo de street basket

Este luns 9 de decembro comezou no patio central do instituto o torneo de street basket que organiza nos recreos o departamento de Educación Física. A final celebrarase o xoves 19 e un día antes, o mércores 18, a nosa improvisada cancha de baloncesto acollerá tamén un concurso de tiros triplos.