Programacións Didácticas

Profesores do Departamento

Angel Iglesias Mariño

Daniel Sánchez Limón

Pirámide alimenticia e hábitos de vida saudable

O alumnado da materia Promoción de Hábitos de Vida Saudables de 2ºESO estivo desenvolvendo nas clases un traballo sobre a nova pirámide alimenticia: estudaron cales son os alimentos máis necesarios e as cantidades que deben consumirse para conseguir unha dieta sa e equilibrada, así como outros aspectos que contribúen a mellorar os nosos hábitos de vida: o equilibrio emocional, o consumo de auga, o exercicio físico, etc.

Tiro con arco

Hoxe tiramos frechas a esgalla. Anxo Iglesias e Daniel Sánchez do departamento de Educación Física e o Club Arco Serra de Gondomar con Marco, o seu monitor, organizaron unha xornada de tiro con arco para os estudantes de ESO e o alumnado visitante do Viby Gymnasium de Århus (Dinamarca).

Tiro con arco

O martes 23 teremos no instituto unha xornada de tiro con arco organizada polo departamento de Educación Física e o Club Arco Serra de Gondomar. Está destinada ao alumnado de ESO e ao alumnado visitante do Viby Gymnasium de Århus (Dinamarca).

Actividade de baloncesto en cadeira de rodas co equipo do AMFIV de Vigo

A semana pasada o alumnado 3º ESO A-C e 4º ESO participou nunha Actividade de baloncesto en cadeira de rodas co equipo do AMFIV de Vigo.