Equipo directivo

Listaxes admisión alumnado

Foron admitidas todas as solicitudes de praza para o curso 2024/25, agás para 1º ESO. Neste curso foi necesario baremar debido a que recibimos máis solicitudes que as vacantes dispoñibles. Polo tanto, publícase no taboleiro interior do centro a seguinte información:

Solicitude ordinaria de admisión para o curso 2024-2025

A quen vai dirixida esta fase do proceso de admisión:

- Ao alumnado de centros non adscritos que queiran solicitar praza no noso centro e que non presentasen a solicitude de reserva no seu centro de adscrición. No caso de ter presentado reserva no seu centro, deberá renunciar á mesma antes do 28 de febreiro.

- Ao alumnado do noso centro que queira solicitar praza noutro instituto para o próximo curso (por exemplo, alumnado de 4ºESO que queira cursar o próximo curso unha modalidade de Bacharelato que non se ofreza no noso instituto).

Orde sobre o uso dos móbiles nos centros educativos

O pasado xoves 4 de xaneiro a Consellería de Educación publicou unha Orde sobre uso dos móbiles e dispositivos electrónicos nos centros educativos.

Días non lectivos e calendario escolar

O Consello Escolar aprobou como días non lectivos propios do centro o 13 de outubro de 2023 e o 20 de maio de 2024, datas que xa foron autorizadas pola inspección educativa da Consellería de Educación. Polo tanto, este próximo venres 13 de outubro non haberá clase.

Equipo directivo 2021-2025

Directora: Concha Costas