1º bachillerato 2017-2018

BACHILLERATO 2

Intercambio con Aarhus

Ao longo da semana do 2 ao 9 de marzo os alumnos de 2º Bacharelato que participan no intercambio co centro dinamarqués Viby Gymnasium estarán na cidade de Aarhus. No seguinte enlace pódese consultar a páxina web do centro dinamarqués.

PRIMERO DE BACHILLERATO 2017

Visita a Amarante

Os días 29 e 30 de abril parte do alumnado de 4º ESO do centro visitará a poboación de Amarante, dentro das actividades programadas no intercambio cun centro desta localidade portuguesa.

1º DE BACHARELATO PENDENTE

Aquí tenéis un guión para el examen: Vocabulario y gramática que entrará en el segundo parcial del próximo martes

ALUMNADO de 4º, PENDENTE DE Terceiro ESO 2017-18

Intercambio con Dinamarca

Na derradeira semana de outubro teremos en Gondomar ao alumnado dinamarqués do Viby Gymnasium de Aarhus que participa no intercambio co noso centro. No seguinte enlace pódese consultar a páxina web do centro dinamarqués.

Viaxe a Aarhus

A primeira semana de marzo, os alumnos de 2º de Bacharelato participantes no intercambio con Dinamarca estarán na cidade de Aarhus, residindo nas casa dos compañeiros que visitaron Gondomar a principios do curso.

2º Bach.

Revise your notes and then try the exercises. Remember to do a few every day. "Practice makes perfect"