Concurso de cabazas de Halloween- Samaín

Xa temos gañadoras e gañadores do concurso de cabazas que organizou o departamento de Inglés. No primeiro premio produciuse un empate entre Lara Rial Costas, de 1°ESO-B, e Iván Rial Pérez, de 2°ESO-B. O segundo premio foi para Nerea Gándara Prado, de 1°ESO-A. No terceiro posto quedou a proposta conxunta de Andrea Vericat e Lucía González, de 1°ESO-A, e o cuarto premio foi para Bruno Patrone Freiría, de 1°ESO-A. Moitos parabéns a todos os premiados e premiadas e moitas grazas a todo o alumnado que participou traendo as súas cabazas.

Chega Halloween- Samaín

Xa comezaron a chegar ao instituto as primeiras cabazas que van participar no concurso de Halloween / Samaín que organiza o departamento de Inglés coa colaboración do departamento de Plástica. Tedes ata o mércores 31 para traer as vosas propostas e entrar no concurso. A entrega de  premios celebrarase ese mesmo día no recreo, así que, xa sabedes, poñede a andar a vosa creatividade e sorprendédenos coas vosas cabazas.

2º Bach. 2018-2019

Adeus ás alumnas e aos alumnos daneses do intercambio

Este sábado dixémoslles adeus ás alumnas e aos alumnos daneses que estiveron en Gondomar participando no intercambio que organiza o Departamento de Inglés. Foi unha semana intensa de actividades e convivencia que remataba cunha cea de despedida o venres á noite e a súa saída de volta a Viby (Aarhus) o sábado á mañá. Atoparanse de novo a comezos do mes de marzo, cando o noso alumnado viaxe a Dinamarca para a segunda parte do intercambio.

Visita a Compostela

Hoxe, mércores 24 de outubro, o grupo de intercambio de 2º de bacharelato e o alumnado do Viby Gymnasium de Århus visitaron Compostela. Por suposto que foron á Catedral de Santiago pero tamén tiveron tempo para rendirlle visita ás irmás María e Coralia Fandiño, As Marías.

REPASO 1º BACHILLERATO VERANO