Intercambio con Aarhus

Ao longo da semana do 2 ao 9 de marzo os alumnos de 2º Bacharelato que participan no intercambio co centro dinamarqués Viby Gymnasium estarán na cidade de Aarhus. No seguinte enlace pódese consultar a páxina web do centro dinamarqués.

4º ESO 2016-17

2ºBach.2016-17

"Practice makes perfect"

KEY TO p 80-81

PARA EL ÚLTIMO EXAMEN DE PRIMERO BACHILLERATO

En estas páginas encontré archivos con ejercicios y soluciones

para pasivas:

Para condicionales:

ALUMNADO de 4º, PENDENTE DE Terceiro ESO (Tiempos verbales para repasar)

Os dejo dos páginas de ejercicios de tiempos verbales por si queréis repasar para el examen

aprendeinglessila.com/2013/05/presente-perfecto-just-already-yet-since-for/

PRIMERO DE BACHILLERATO 2016

Os dejamos unos ejercicios de verbos modales y tiempos verbales con solución para el primer examen de la tercera evaluación

Visita a Amarante

Os días 29 e 30 de abril parte do alumnado de 4º ESO do centro visitará a poboación de Amarante, dentro das actividades programadas no intercambio cun centro desta localidade portuguesa.

1º DE BACHARELATO PENDENTE

Aquí tenéis un guión para el examen: Vocabulario y gramática que entrará en el segundo parcial del próximo martes

ALUMNADO de 4º, PENDENTE DE Terceiro ESO

Revisade o guión para a segunda parte do exame. Os exercicios que se repiten só tendes que repasalos.

Propóñovos algúns exercicios de repaso. Se os facedes, tédemos que entregar antes do día 15 de abril.

Facede só os exercicios útiles para o exame.