Profesorado do departamento

Begoña Recondo Burgo

Programacións didácticas

Regreso a Gondomar

Hoxe regresan a Gondomar os dezanove alumnos e alumnas de 2ºBach que estiveron nesta última semana participando no intercambio con Dinamarca que organiza o departamento de Inglés. Aproveitaron estes últimos días para visitar o Aros, museo de arte contemporánea de Århus, onde realizaron un dos obradoiros do museo, e a cidade de Copenhague.

Intercambio co Viby Gymnasium de Aarhus

Os alumnos e alumnas de 2ºBach que se atopan estes días en Dinamarca participando no intercambio co Viby Gymnasium están a desfrutar de diferentes actividades: traballo en grupos, convivencia coas familias, xogos e algunhas excursións e visitas, como a que lles permitiu coñecer a cidade de Aarhus e a Den Gamle By, ou Cidade Vella, un museo ao aire libre con máis de setenta edificios históricos. Unha experiencia estupenda!

Intercambio co Viby Gymnasium de Aarhus

Intercambio con Dinamarca

Este xoves 7 de marzo saíron de viaxe cara a Dinamarca dezanove alumnos e alumnas de 2ºBach, acompañados por dúas profesoras, para participar na segunda parte do intercambio que organiza o Departamento de Inglés co instituto Viby Gymnasium de Aarhus.