Relixión católica

Visita a Asturias

O departamento de Relixión do centro organizou unha visita a Asturias, na que o alumnado de Bacharelato matriculado na materia de Relixión poderá coñecer Oviedo e Xixón. Estarán fóra dende o mércores 13  ata o venres 15 de xaneiro. No arquivo adxunto pódese ver o programa da actividade.

Visita ao Mosteiro de Poio

O departamento de Relixión católica do centro organizou unha visita ao Mosteiro de Poio para o alumnado matriculado na materia no curso de 1º de ESO. Esta saída terá lugar o vindeiro luns 25 de maio.

Visita á cidade de Ourense

Os alumnos de relixión de 2º de ESO terán a oportunidade de visitar a cidade de Ourense nunha actividade preparada polo Departamento de Relixión do centro o vindeiro luns 11 de maio.

Visita á cidade de Ourense

Viaxe a Salamanca

O departamento de relixión do centro organizou unha visita cultural á cidade de Salamanca para os alumnos de 3º ESO matriculados en relixión, que terá lugar os días 8 e 9 de abril. Visitarán a Catedral, o Convento de Santa Clara e o Museo do Automóbil.

Charla OMIX

O Martes 16 de decembro visitarán o noso centro representantes de OMIX, e participarán nunha actividade con alumnos de 1º ESO

Visita a San Campio de Lonxe (Tomiño)

O próximo 27 de novembro o alumnado de 1º ESO fará unha visita ao templo de San Campio, co fin de realizar unha tarefa da materia de Relixión.

DOMUND 13

A semana do 14-18 outubro farase un visionado e posterior comentario sobre o DOMUND ( El milagro de Mao).

VISITA A OURENSE

O alumnado de relixión de 1º e 2º de ESO realizarán uhna viaxe cultural a Ourense organizada polo departamento de Relixión.

Visitarán a Catedral, as Burgas e tomarán un baño nas Pozas.