Relixión católica

Visita ao Santuario de San Campio

O próximo luns 19 de novembro o alumnado de Relixión de 1º e 2º ESO vai visitar o Santuario de San Campio, en Tomiño, para realizar un traballo guiado, previamente preparado na aula. Esta actividade ten como obxectivos descubrir a arte cristiá como expresión de fe e recoñecer a planta e a orientación dun templo, así como os diferentes elementos litúrxicos e decorativos.

Visita a Asturias

O departamento de Relixión do centro organizou unha visita a Asturias, na que o alumnado de Bacharelato matriculado na materia de Relixión poderá coñecer Oviedo e Xixón. Estarán fóra dende o mércores 13  ata o venres 15 de xaneiro. No arquivo adxunto pódese ver o programa da actividade.

Visita ao Mosteiro de Poio

O departamento de Relixión católica do centro organizou unha visita ao Mosteiro de Poio para o alumnado matriculado na materia no curso de 1º de ESO. Esta saída terá lugar o vindeiro luns 25 de maio.

Visita á cidade de Ourense

Os alumnos de relixión de 2º de ESO terán a oportunidade de visitar a cidade de Ourense nunha actividade preparada polo Departamento de Relixión do centro o vindeiro luns 11 de maio.

Visita á cidade de Ourense

Viaxe a Salamanca

O departamento de relixión do centro organizou unha visita cultural á cidade de Salamanca para os alumnos de 3º ESO matriculados en relixión, que terá lugar os días 8 e 9 de abril. Visitarán a Catedral, o Convento de Santa Clara e o Museo do Automóbil.