Bioloxía e Xeoloxía

Día Internacional da Muller e a Nena na Ciencia

Ademais dotras celebracións nas materias de ciencias, as profesoras Josefa Rodríguez (Bioloxía e Xeoloxía) e Olalla Varela (Física e Química) estiveron traballando co seu alumnado de 2º de ESO e 1º de bacharelato na preparación duns paneis sobre mulleres científicas e inventoras.

Sen biodiversidade non hai vida

Desde o xoves 21 de xaneiro e ata a segunda semana de febreiro está no instituto a exposición Sen biodiversidade non hai vida de Ecoloxistas en acción. Os paneis mostran a importancia fundamental do mantemento da biodiversidade e as ameazas ás que está exposta pola actividade humana, destacando ente elas o cambio climático e a contaminación.

Charla de Carlos Spuch sobre saúde mental

Hoxe tivemos a visita de Carlos Spuch, biólogo e investigador no Instituto de Investigación Sanitaria Galicia Sur, para falarnos sobre saúde mental. Asistiu o alumnado de Bioloxía e Xeoloxía de bacharelato e parte do profesorado. Logo da charla houbo unha prolongada quenda de preguntas ao respecto.

E se o volcán de Cumbre Vieja estivese no instituto?

Esta imaxe feita cunha ferramenta de simulación publicada polo xornal El País mostra ata onde chegaría a coada de lava se o cono volcánico de Cumbre Vieja (La Palma, Illas Canarias) estivese no instituto. A simulación e do día nove de outubro. A simulación non ten en conta a orografía propia do val do Miñor.

Semana da Muller e a nena na ciencia

Mañá venres 14 rematan as actividades programadas polo departamento de Bioloxía e Xeoloxía para celebrar o 11 de febreiro, (»