Bioloxía e Xeoloxía

Lucía García Jartín

Inés Pereiro Rodríguez

Semana da Muller e a nena na ciencia

Mañá venres 14 rematan as actividades programadas polo departamento de Bioloxía e Xeoloxía para celebrar o 11 de febreiro, (»

Semana da Muller e a nena na ciencia

Comezamos a semana da Muller e a nena na ciencia na que teremos tres charlas doutras tres científicas. O mércores 12 visitaranos Alba Aguión, bióloga, gañadora do FameLab e compoñente da expedición antártica Homeward Bound. O venres 14 de febreiro dobre sesión.

Doazón e transplante de órganos

Organizada polo departamento de Bioloxía e Xeoloxía hoxe, martes 14 de xaneiro, o alumnado de Anatomía aplicada de 1º de bacharelato participou nunha charla sobre doazón e transplantes de órganos ofrecida por Marta Álvarez da Coordinación Autonómica de Trasplantes e Lola cun transplante de fígado desde hai dezasete anos.

Visita ao Museo de Historia Natural da USC

Organizada polo departamento de Bioloxía e Xeoloxía, hoxe, venres 10 de xaneiro, o alumnado de 1º de ESO fixo unha visita guiada ao »