Bioloxía e Xeoloxía

Margarita Miramontes Castro

Maria de los Ángeles Suárez Gestal

Charla de Bibiana Rodiño de Beta Implants

Hoxe, venres 22, visitounos »

Limpeza de ríos

Proxecto Ríos organiza con diferentes entidades unha limpeza s

Xeoloxía de Galicia

O Departamento de Bioloxía e xeoloxía organizou unha charla obradoiro sobre a xeoloxía de Galicia para o alumnado de 1º Bacharelato matriculado na materia de Bioloxía e xeoloxía, que terá lugar no salón de actos no centro o vindeiro martes 8 de marzo.

Ángeles Alvariño

O xoves 29 de outubro o alumnado de ciencias de 1º de Bacharelato acudirá a unha charla para coñecer a figura de Ángeles Alvariño. Por outra banda, dentro das actividades preparadas para celebrar o VI Día da Ciencia en Galego, o departamento de Bioloxía e Xeoloxía o o Departamento de Normalización e Dinamización Lingüística do centro coordinaron a participación do alumnado de 1 de Bacharelato e 4º PDC na videoconferencia con Xurxo Mariño , organizada pola    Coordinadora de ENDL. Realizarase o vindeiro mércores 4 de novembro.

Arpexios de ciencia

O departamento de Bioloxía e Xeoloxía organizou unha saída para os alumnos de 4º ESO para visitar a exposición Arpexios de Ciencia. Realizarase o vindeiro venres 8 de maio.