blogue deadmin

Intercambio con Dinamarca

Tiro con arco

O martes 23 teremos no instituto unha xornada de tiro con arco organizada polo departamento de Educación Física e o Club Arco Serra de Gondomar. Está destinada ao alumnado de ESO e ao alumnado visitante do Viby Gymnasium de Århus (Dinamarca).

Alumnado de 4ºESO visita o centro de negocios do Porto do Molle

O próximo 23 de outubro os alumnos e alumnas das materias de Economía e de Iniciación á Actividade Emprendedora e Empresarial de 4ºESO van visitar o centro de negocios do Porto do Molle (Nigrán), onde poderán entrar en contacto co labor da aceleradora de empresas de Via Galicia, que dá apoio e asesoramento a emprendedores e empresas na súa fase inicial a través dun espazo coas instalacións necesarias e un servizo de asesoramento empresarial: elaboración de plans de negocio, xestión empresarial, formación,

O Teatro Ensalle trae o proxecto LPQNC ao IES Auga da Laxe

Un grupo de alumnas e alumnos do noso instituto está a participar ao longo desta semana no proxecto performativo Las Palabras Que Nos Construyen (LPQNC), desenvolvido da man de Horman Poster coa colabo

MODIFICACIONS NA WEB

Estamos a realizar modificacións na Web.

Desculpen as molestias.

Preparando o #11F

Coma en cursos anteriores xa estamos apuntados para celebrar o 11 de febreiro, Día internacional da muller e a nena na Ciencia, recibindo no instituto a científicas que nos falarán do seu traballo.

O mércores 26 abre a cafetaría!

Boas novas. Despois de moito batallar con quen manda nisto da adxudicación das cafetarías, Javier Carneiro abrirá mañá de novo, mércores 26, a cafetaría do instituto. Coma nos dez últimos anos e pico non poderiamos estar en mellores mans. Unha moi boa nova para toda a comunidade educativa do centro.

Inauguración do curso 2018-2019 para o alumnado de 2º de bacharelato

Inauguración do curso 2018-2019 para o alumnado de 2º de bacharelato co ex alumno Alejandro García, hoxe farmacéutico na »

Curso 2018-2019: presentación do luns 17 de setembro.

A presentación para o alumnado de ESO será de 12:00 a 13:00 con autobús ao remate do acto.

Para o alumnado de bacharelato será de 12:15 a 13:30 puidendo usar o autobús de ida cos da ESO e non terán autobús de volta.