blogue deadmin

Libros de texto para o curso 2017-2018

http://www.colegiocaude.com/site/demo/images/libros/portada_libros_texto.gifNo ficheiro que se xunta podedes consultar os libros de texto para o curso 2017/18.

Charlas informativas para 2º de bacharelato

Para 2º de bacharelato, charlas informativas sobre a ABAU (a proba de acceso á universidade) e a oferta educativa da Universidade de Santiago de Compostela.

Charla de orientación para alumnado de 2º de bacharelato

Charla informativa sobre a nova ABAU (o vella PAU, a selectividade) e a oferta educativa da Universidade de Vigo, o mércores 29 de marzo contra as 17:00.

Convocadas as probas de acceso a ciclos de grao medio e grao superior.

Grao medio
- Prazo de inscrición: entre os días 13 e 23 de marzo.
- Realización da proba: 31 maio

Charla informativa para 2º de bacharelato

O vindeiro mércores 14 de decembro e para o alumnado de 2º de bacharelato haberá unha charla informativa dos estudos que ofrece a Universidade da Coruña.Será contra as 17:00 no Salón de actos.

Charla informativa para 2º de bacharelato

O vindeiro mércores 14 de decembro e para o alumnado de 2º de bacharelato haberá unha charla informativa dos estudos que ofrece a »

Saúde e Terra, irmá(n)s!

O alumnado de 4ºESO visita este martes 25 de outubro a cidade de Ourense nunha saída didáctica organizada polo departamento de Lingua Galega e Literatura coa colaboración da ANPA As Gaiandas. De mañá o alumnado visitará a exposición "", que conmemora o centenario do nacemento das Irmandades da Fala (1916-2016), e alí terán que buscar as respostas a unha ficha de preguntas preparada polas súas profesoras, Araceli González e Concha Costas. Ademais, organizados en grupos, os alumnos e alumnas realizarán un percorrido literario pola cidade a través dun xogo de pistas que os achegará a espazos de referencia de autores como Vicente Risco, Otero Pedrayo, Alexandre Bóveda, Lamas Carvajal, Blanco Amor, Carlos Casares... Logo de xantar en Ourense, o grupo desprazarase ata Trasalba, onde farán unha visita guiada á Casa Museo de Otero Pedrayo. Con esta saída vanse ampliar e reforzar moitos dos contidos traballados na materia de Lingua Galega e Literatura neste primeiro trimestre.

Visita de 1º de ESO á Facultade de Filoloxía e Tradución

Mañá xoves 13 de outubro, de 12:30h a 15:00h o alumnado de 1ºESO vai visitar a exposición O principiño arredor do mundo. A colección de Carlos Casares na Facultade de Filoloxía e Tradución da Universidade de Vigo (FFT). Ademais de visitar a exposición e realizar unha ficha de traballo que lles preparou o profesorado, os rapaces e rapazas serán recibidos no salón de actos da Facultade por Luís Alonso, decano, e Ana Luna Alonso, profesora, quen lles explicarán como é o traballo que realizan os tradutores e lles mostrarán algunhas das instalacións da Facultade: biblioteca, laboratorios de interpretación simultánea, etc.

Esta visita inclúese dentro da proposta de actividades que se están a organizar arredor da lectura da obra O principiño, de Antoine de Saint-Exupéry e nas que están a participar profesores e profesoras de diferentes materias. A iniciativa serve tamén para facer un achegamento á figura de Carlos Casares, tradutor da obra ao galego e autor ao que se lle dedica o Día das Letras Galegas 2017.

Limpeza de ríos

Proxecto Ríos organiza con diferentes entidades unha limpeza s

Calendario Setembro - Outubro

As cualificacións de 2º de Bach. publicaranse o luns 5 ás 19:30 horas no taboleiro do instituto.

A entrega de cualificacións de ESO e 1º Bach. será o mércores 7 ás 11:00 horas.

O prazo de matrícula remata o día 9 de setembro.

Setembro  -  Outubro

1, 2 e 5

Exámenes de setembro

5

Ás 19:30 hs. publicación das notas de 2º de bacharelato

6

Prazo de reclamación ás notas de 2º de bacharelato, ata as 14 horas.

6 e 7

Prematrícula para a PAU, no Centro, para o alumnado que superou 2º de bacharelato en setembro.

7

Entrega de notas ás 11:00 para o alumnado de ESO e 1º de bacharelato

7, 8 e 9

Datas de matrícula para o alumnado da ESO, 1º e 2º de bacharelato.

8

Matrícula PAU por parte do Centro no Lerd

14, 15 e 16

Realización dos exercicios da PAU

15

Data de comezo do curso

15

Recollida dos vales de axudas libros e material escolar

22

Publicación na CIUG, nos LERD e na Internet das cualificacións provisionais da PAU

3 de outubro

Remate do prazo para a solicitude de beca, tanto a de necesidades educativas especiais como a de estudios postobrigatorios.

9 de outubro

Remate do prazo para solicitar axudas libros e material escolar para o alumnado de 4º da ESO que repita curso durante o ano académico 2016/17