blogue deadmin

Resultados das ABAU: pleno de aprobados

Parabéns a todo o noso alumnado de 2º de bacharelato (e ao seu profesorado) polas boas cualificacións obtidas nas ABAU, as probas de acceso á universidade ou selectividade.
Noraboa!

Simulador de cálculo de nota de admisión ás distintas titulacións do SUG

Todas as persoas interesadas en coñecer a nota de admisión ás distintas titulacións do SUG, ten a súa disposición este simulador. Para  isto, é necesario introducir a nota das distintas partes da proba da ABAU (a nota das materias da parte obrigatoria e as notas das distintas materias da parte voluntaria obxecto de ponderación) e a nota media de bacharelato.

Buscador de notas de corte para os estudos universitarios.

Faro de Vigo publica este buscador das notas de corte con opción de elixir universidade e grao.

Primeira xornada de portas abertas da Facultade de Informática da Universidade da Coruña.

O luns 18 de xuño, a partir das 12:00, celebraremos a primeira xornada de portas abertas da Facultade de Informática da Universidade da Coruña.

Fomos o primeiro centro en contar con estudos universitarios de informática en Galicia e actualmente somos o máis grande entre as tres posibilidades existentes e o único no qu

VI Xornada de portas abertas na Escola de Enxeñaría Industrial

Durante a xornada, prevista para o vindeiro 20 de xuño de 2018, os asistentes coñecerán as instalacións e terán a ocasión de resolver as súas dúbidas sobre as titulacións ofertadas polo centro. A asistencia é gratuita pero é preciso reservar a túa praza enchendo o formulario que atoparás premendo aquí.

Xornada de presentación do Grao en Enxeñaría Aeroespacial

O campus de Ourense acolle unha xornada aberta de presentación do Grao de Enxeñaría Aeroespacial, titulación única no mapa universitario galego que comezou a impartirse neste campus no curso 2016/2017. A xornada, especialmente orientada ao estudantado interesado en cursar estes estudos o vindeiro curso, permitirá ás persoas asistentes coñecer as características deste grao e as súas saídas profesionais.

Coñece como traballa un director de hotel

O Centro Superior de Hostalaría de Galicia convídavos a visitar un hotel para que coñezades como traballa o director, profesional que se forma na escola. O sábado, 23 de xuño, Miguel Tilve ensinaravos o AC Vigo Palacio Universal.

Construíndo comunidades educativas inclusivas

O CFR de Vigo en colaboración con FOANPAS organiza unha actividade formativa titulada Construíndo comunidades educativas inclusivas que se desenvolverá o vindeiro sábado día 26 de maio no Verbum de Vigo ( Avda.

Sesión formativa sobre educación emocional

A Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitara invita ás familias a asistir a unha formación titulada A educación a debate que consta de va