Lingua e Literatura española

Acción poética. Recreos con poesía: Outono.

Hoxe no recreo o patio central do instituto encheuse de follas e de poesía sobre o outono na primeira sesión da actividade "Recreos con poesía" que o departamento de Lingua Castelá e Literatura organiza o último martes de cada mes.

Recreos con poesía

O próximo martes 30 de outubro, de 12:00h a 12:30h, o patio central do instituto acollerá a actividade Recreos con poesía, unha sesión de dinamización poética organizada polo departamento de Lingua Castelá e Literatura. Esta primeira proposta leva por título "Palabras de otoño" e terá como protagonistas a poesía e a música.

CONVOCATORIA ALUMNADO BAC Y ESO CON LCL O LIT. UNIVERSAL PENDIENTE: : EXAMEN FINAL

SE CONVOCA A TODO EL ALUMNADO DE ESO (EXCEPTO PMAR) Y BACHILLERATO  CON LA LENGUA CASTELLANA O LA LITERATURA UNIVERSAL PENDIENTES DE CURSOS ANTERIORES  a la realización del EXAMEN FINAL

CONVOCATORIA ALUMNADO BAC Y ESO: 2º PARCIAL PENDIENTES (LCL y LIT. UNIVERSAL)

SE CONVOCA A TODO EL ALUMNADO DE ESO (EXCEPTO PMAR) Y BACHILLERATO  CON LA LENGUA CASTELLANA O LA LITERATURA UNIVERSAL PENDIENTES DE CURSOS ANTERIORES  a la realización del segundo parcial de recuperación.

CONVOCATORIA PARCIAL 1 LENGUA CASTELLANA Y LITERATURA Y LIT. UNIVERSAL PENDIENTE

1. SE CONVOCA A TODO EL ALUMNADO DE ESO Y BACHILLERATO (EXCEPTO PMAR) CON LA LENGUA PENDIENTE DE CURSOS ANTERIORES  a la realización del primer parcial de recuperación.

FECHA: MARTES 30 DE ENERO.

LUGAR: AULA 15.

HORA: 16:30 A 18:00.

El tipo de examen y los contenidos se adaptarán a lo recogido en la Programación del Departamento de Lengua y Literatura Españolas para el curso 2017-18 y a los modelos publicitados en la web del instituto.

CONVOCATORIA ALUMNADO 2º BACHARELATO CON LCL PENDIENTE : EXAME OFICIAL

Convócase ó alumnado coa materia Lingua castelá e Literatura I (1º BAC) pendente á realización do EXAME OFICIAL de recuperación.