Lingua e Literatura española

Poemas de inverno. Homenaxe a Laura Luelmo.

Este martes 18 degustamos poemas de inverno cun acompañamento doce de pastas e música no salón de recitado que acolleu a dinamización poética de decembro que organiza o departamento de LCL.

Endulzando palabras de invierno

Este martes 18 de decembro o patio central do instituto acollerá unha nova sesión dos recreos con poesía que organiza o departamento de Lingua Castelá e Literatura: "Endulzando palabras de invierno". Nesta ocasión haberá un salón de recitado onde se lerán poemas de inverno, acompañados dunha sorpresa doce. O espazo estará aberto durante o recreo a toda a comunidade educativa para que quen queira poida achegarse e ler un poema.

"Palabras por ti, mujer"

No recreo do xoves 29 de novembro o patio central do instituto acolleu a acción poética de novembro, titulada "Palabras por ti, mujer", que organiza o departamento de Lingua Castelá e Literatura e que consistiu nunha performance poético teatral coa que se quería convidar a reflexionar, desde as palabras, sobre a violencia machista.

Dinamización poética de novembro

O próximo xoves 29 de novembro terá lugar durante o recreo a segunda actividade de dinamización poética que organiza o departamento de Lingua Castelá e Literatura no patio interior do instituto co obxectivo de achegar a poesía ao alumnado. Nesta ocasión será unha performance poético-teatral sobre o machismo, na que van participar dez alumnos e alumnas de 4º de ESO e de 1º e 2º de Bacharelato.

Acción poética. Recreos con poesía: Outono.

Hoxe no recreo o patio central do instituto encheuse de follas e de poesía sobre o outono na primeira sesión da actividade "Recreos con poesía" que o departamento de Lingua Castelá e Literatura organiza o último martes de cada mes.

Recreos con poesía

O próximo martes 30 de outubro, de 12:00h a 12:30h, o patio central do instituto acollerá a actividade Recreos con poesía, unha sesión de dinamización poética organizada polo departamento de Lingua Castelá e Literatura. Esta primeira proposta leva por título "Palabras de otoño" e terá como protagonistas a poesía e a música.