Lingua e Literatura española

Do departamento de Lingua e Literatura Castelá

O departamento de Lingua e Literatura Castelá comunica o seguinte:
"Tras valorar el interés e implicación del alumnado en las diversas propuestas de dinamización poética ha decidido en reunión de depar

Palabras en piedra, ausencia en palabras

Este martes 29 de xaneiro o patio interior do instituto acollerá durante o recreo a actividade de dinamización poética de xaneiro, "Palabras en piedra, ausencia en palabras", organizada polo departamento de Lingua Castelá e Literatura.

Poemas de inverno. Homenaxe a Laura Luelmo.

Este martes 18 degustamos poemas de inverno cun acompañamento doce de pastas e música no salón de recitado que acolleu a dinamización poética de decembro que organiza o departamento de LCL.

Endulzando palabras de invierno

Este martes 18 de decembro o patio central do instituto acollerá unha nova sesión dos recreos con poesía que organiza o departamento de Lingua Castelá e Literatura: "Endulzando palabras de invierno". Nesta ocasión haberá un salón de recitado onde se lerán poemas de inverno, acompañados dunha sorpresa doce. O espazo estará aberto durante o recreo a toda a comunidade educativa para que quen queira poida achegarse e ler un poema.

"Palabras por ti, mujer"

No recreo do xoves 29 de novembro o patio central do instituto acolleu a acción poética de novembro, titulada "Palabras por ti, mujer", que organiza o departamento de Lingua Castelá e Literatura e que consistiu nunha performance poético teatral coa que se quería convidar a reflexionar, desde as palabras, sobre a violencia machista.

Dinamización poética de novembro

O próximo xoves 29 de novembro terá lugar durante o recreo a segunda actividade de dinamización poética que organiza o departamento de Lingua Castelá e Literatura no patio interior do instituto co obxectivo de achegar a poesía ao alumnado. Nesta ocasión será unha performance poético-teatral sobre o machismo, na que van participar dez alumnos e alumnas de 4º de ESO e de 1º e 2º de Bacharelato.