Bolsas

Convocatorias de axudas para o alumnado

Becas Bacharelato

O Ministerio de Educación convocou día 11 de agosto as becas para o alumnado de estudios postobrigatorios (bacharelato).

Tedes toda a información premendo aquí.

Becas e axudas para o alumnado con necesidade específica de apoio educativo

O Ministerio de Educación convocou as becas e axudas para o alumnado con necesidade específica de apoio educativo, tanto para secundaria como para bacharelato.

Para máis información preme aquí ou ben a partir do 1º día de setembro dirixirvos ao Departamento de Orientación do Instituto.

Fondo solidario de libros de texto e material escolar

Ven de publicarse no DOG do día 22 de maio de 2017, a Orde do 16 de maio de 2017 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2017/18.

O prazo remata o día 23 de xuño.

No arquivo adxunto está a solicitude do Fondo solidario

Beca Barrié para Aarón Domínguez

Parabéns ao noso alumno Aarón Domínguez Costas ao que lle concederon a beca Barrié para cursar 1º de bacharelato en Canadá ou en Estados Unidos.

Axudas material escolar

A Conselleria de educación e cultura acaba de publicar as axudas para a adquisición de material escolar para o alumnado de primaria e secundaria.

Tedes toda a información aquí.

As solicitudes podedelas descargar deste outro enlace.

Fondo solidario e axudas para a adquisición de libros de texto

No Dog do luns 1 de xuño publicouse a Orde pola que se regula o fondo solidario de libros de texto destinado ao alumnado de 2º e 4º da ESO. Premendo aquí acederedes a citada Orde.

O alumado que no curso 2015/16 acceda a 2º ou 4º da ESO e estea interesado no Fondo Solidario ten de prazo ata o 30 de xuño para solicitar os libros. Premendo aquí accedese a solicitude.

Por outra banda, o alumnado que o  curso 2015/16, acceda a 1º ou 3º da ESO poderá solicitar axuda para a adquisición de libros de texto. Tedes a Orde neste enlace. Tamén accederedes ao formulario de solicitude premendo aquí.

O prazo e ata o 27 de xullo para o alumnado matriculado antes do 10 de xullo ou o 2 de outubro para o alumnado que ten exames en setembro e matricúlase no período extraordinario.

Toda a información dun xeito máis abreviado aquí.