Segundo Trimestre

Día de Rosalía de Castro 2019

O 24 de febreiro celébrase o Día de Rosalía de Ca

Charla sobre o TDAH

O vindeiro luns 18 de febreiro de 2019 as 18:45 horas, haberá unha charla no salón de actos do IES Auga da Laxe impartida por María Estela Portillo Encina, coordinadora e psicóloga de Anhida, e Ricardo García Díaz, presidente de Anhida, onde falarán do TDAH (Trastorno por Déficit de Atención e Hiperactividade) e coñeceremos en que consiste. A ANPA As Gaiandas convídanos a participar.

Visita aos centros integrados de Formación Profesional

Este xoves 7 de febreiro achegámonos a Vigo co alumnado de 3ºESO e unha parte de 4ºESO para visitar os Centros Integrados de Formación Profesional Paz Andrade e Manuel Antonio co obxectivo de que coñecesen a oferta de ciclos formativos da contorna e de que se achegasen aos diferentes talleres especializados. A visita estivo guiada pola orientadora e orientador de cada centro e contou cunha explicación por parte do alumando que se está formando neses ciclos.

Imaxes do Divírtete coas matemáticas!

Unhas fotiñas de "Divírtete coas matemáticas", as actividades de dinamización que organiza o departamento de Matemáticas con tangrams, pentominós, hexamantes, espellos, cubo soma...

Charla sobre a oferta de titulacións da Universidade de Santiago de Compostela

Este venres 1 de febreiro o noso alumnado de 2º de Bacharelato asistiu no salón de actos do instituto a unha charla sobre a oferta de titulacións da Universidade de Santiago de Compostela.

Divírtete coas matemáticas!

O próximo martes 5 de febreiro, durante o recreo, terá lugar no patio interior do instituto unha nova sesión das actividades de dinamización que organiza o departamento de Matemáticas. Nesta ocasión convidan a toda a comunidade educativa a achegarse ás matemáticas manipulando distintos materiais: tangrams, pentominós, hexamantes, espellos, cubo soma... Esperamos que a proposta resulte enriquecedora e que vos animedes a participar.