Segundo Trimestre

Moi importante: remate da 2ª avaliación

1. Segundo as instrucións recibidas, en toda a ESO e en 1º de bacharelato, pecharase a segunda avaliación coas cualificacións obtidas polo alumnado ata o 13 de marzo.

Vías de comunicación co alumnado durante o período de suspensión das clases.

Neste documento (pique aquí: https://bit.ly/2S3XU4a) figuran as vías seguidas polo profesorado para comunicarse co seu alumnado (e viceversa) durante o período de suspensión das clases.

Aviornis Internacional Ibérica

O luns 9 a cuarta hora o alumnado de primeiro de ESO asistiu a unha charla de Tony Silva avicultor e escritor de orixe cubana e residencia en Miami e participante ao congreso Aviornis Internacional Ibérica que se celebrou a pasada fin de semana no noso concello.

LigaMats

Un grupo de alumnas de 4ºESO participou a semana pasada na Ligamats, un concurso no que teñen que resolver problemas, xogos e actividades relacionadas cos talleres que forman parte da XVI edición de Imatxina, un programa de actividades relacionadas coas matemáticas que organiza en Vigo a Fundación Escola Rosalía desde o 27 de febreiro ata o 18 de marzo.