Segundo Trimestre

Actos polo 8M

O pasado 8 de marzo participamos nos actos institucionais do Concello de Gondomar con motivo do Día Internacional da Muller. Alumnado de 1º, 2º e 3º ESO e alumnas de 2º Bacharelato deron lectura ao Manifesto, xunto co Alcalde e a Concelleira de Igualdade; logo varios grupos de alumnos/as escenificaron algúns dos micromachismos aínda vixentes na nosa sociedade e Nerea Gándara, de 2º Bach, cantou, como remate, "La puerta violeta", de Rozalén, acompañada por un coro numeroso de alumnado e profesorado. As actividades estiveron organizadas desde o EDLG,

Día de Rosalía 2024

Este próximo venres 23 de febreiro, se o tempo o permite, o IES Auga da Laxe celebrará de 11:20h a 12:00h un acto na praza Rosalía de Castro de Gondomar, no que se incluirán diferentes propostas desenvolvidas polo noso alumnado da ESO: lectura do manifesto da AELG, de Carlos Callón, baixo o lema “Rosalía: o amor da patria galega”; lectura de varios poemas de Rosalía; interpretación do poema “Adiós r

Axudas para estadías lingüísticas no estranxeiro no verán de 2024 para alumnado de Bacharelato

Este pasado luns 12 de febreiro publicouse no DOG unha orde pola que se convocan axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no verán de 2024 destinadas a alumnado de Bacharelato. O prazo de solicitude remata o 12 de marzo. Pódese acceder a toda a información relativa á convocatoria e ao procedemento de solicitude na seguinte ligazón:

Para acceder ao texto da orde no DOG:

Entroido 2024

Ante a suspensión do desfile escolar de entroido do Concello de Gondomar, pola previsión de chuvia, facemos unha modificación da programación do venres 9, que quedaría como segue:

9:30h-11:00h. Clase e rexistro de asistencia

Cifras e Letras 2023

Este próximo xoves 21 de decembro teremos un programa de actividades especiais para despedir o ano antes das vacacións do Nadal. Logo de pasar o control de asistencia nas aulas ás 9:30h, celebrarase unha nova edición do Cifras e Letras, un concurso no que participan equipos de alumnado e profesorado resolvendo diferentes probas de palabras e de números. Haberá tamén un obradoiro de papiroflexia, coordinado polas profesoras do departamento de Matemáticas, e teremos un partido de Street basket entre un equipo de profesorado e o equipo de alumnado gañador do torneo.

Street basket 2023

Desde o pasado 11 de decembro e ata o próximo día 20 o patio central do instituto acolle a 3ª edición do torneo Street basket 3x3, coa participación de oito equipos. Logo da primeira fase, que se celebrou a semana pasada, estes días estanse a xogar as semifinais e o día 20 teremos a gran final. Ademais, o xoves 21 o equipo de alumnado gañador do torneo xogará un partido contra un equipo de profesorado. Dentro das actividades inclúese tamén un concurso de triplas.