Segundo Trimestre

Visita a Plastic Omnium

O alumnado da modalidade de Ciencias de 1ºBach visitou o pasado 7 de marzo no polígono da Pasaxe, en Gondomar, as instalacións da empresa Plastic Omnium, dedicada á fabricación de compoñentes e accesorios para o sector do automóbil. A actividade organizouse con motivo da celebración do Día da Muller Traballadora, xa que nesta empresa é moi importante a presenza da muller no cadro de persoal, moi especialmente nos cargos de responsabilidade, algo pouco habitual no sector industrial vinculado á automoción.

Intercambio co Collège Saint Jean Eudes de Vire (Normandía)

Este sábado 16 marcharon a Francia doce alumnos e alumnas de 3° e 4° de ESO, acompañados de dous profesores, para realizar un intercambio escolar co alumnado do Collège Saint Jean Eudes de Vire (Normandía). Estarán alí ata o sábado 23, participando nun programa de actividades que inclúe convivencia coas familias, asistencia ás clases cos seus compañeiros franceses e excursións pola zona.

Quérote π

Este xoves 14 de marzo o departamento de Matemáticas organizou unha actividade para celebrar o Día do número Pi. Durante o acto escoitáronse diferentes pezas musicais de Michael Blake e David McDonald inspiradas no número Pi.

Regreso a Gondomar

Hoxe regresan a Gondomar os dezanove alumnos e alumnas de 2ºBach que estiveron nesta última semana participando no intercambio con Dinamarca que organiza o departamento de Inglés. Aproveitaron estes últimos días para visitar o Aros, museo de arte contemporánea de Århus, onde realizaron un dos obradoiros do museo, e a cidade de Copenhague.

Intercambio co Viby Gymnasium de Aarhus

Os alumnos e alumnas de 2ºBach que se atopan estes días en Dinamarca participando no intercambio co Viby Gymnasium están a desfrutar de diferentes actividades: traballo en grupos, convivencia coas familias, xogos e algunhas excursións e visitas, como a que lles permitiu coñecer a cidade de Aarhus e a Den Gamle By, ou Cidade Vella, un museo ao aire libre con máis de setenta edificios históricos. Unha experiencia estupenda!

Intercambio co Viby Gymnasium de Aarhus