Programas Comenius

Viaxe a Alemaña

Un grupo de alumnos de 2º ESO participantes no programa Comenius Poetry slam and songs viaxarána Alemaña a semana do 23 ao 28 de marzo para visitar aos nosos compañeiros xermánicos.

Viaxe a Polonia dentro do Programa Comenius Poetry slam and songs

A semana do 16 ao 23 de novembro,  alumnos do IES Auga da Laxe participantes no Programa Comenius Poetry slam and songs sairán cara Świebodzice (Polonia), para participar nun dos intercambios programados nesta actividade.

Actividades Comenius "Little steps for a healthier world"

Programación da semana do 8 ao 12 de abril:

Proxecto "Little steps for a healthier world"

Este curso 2012/2013 empezamos un proxecto Comenius de dous anos con Turquía, Polonia e Italia. Xa tivemos un primeiro encontro en Polonia dende o 26 de novembro ata o día 1 de decembro.

Tedes información do proxecto no ficheiro que se xunta "Little steps for a healthier world".

Incluímos tamén o ficheiro "Cartel Comenius" que se utilizou para dar a coñecer o proxecto a comunidade educativa do centro

Proxecto Comenius no noso Centro.

Presentación do cartel da actividade.