Traballando para a próxima visita a Vire (Francia)

Na primavera o noso alumnado de 3º da ESO  visitou a Normandía francesa no marco dun intercambio escolar co Collège Saint Jean Eudes de Vire. Durante a estancia de 7 días, o alumnado viviu coas familias de acollida, coñeceu a cultura e a gastronomía, coñeceu tamén o sistema educativo francés e tivo a oportunidade de visitar lugares como Vire, Villedieu-les-Poêles, le Mont Saint Michel, Granville, Caen ou inclusa as praias do desembarco do seis de xuño de 1944.
A experiencia foi moi satisfactoria, tanto a nosa estancia en Vire como a visita dos compañeiros franceses aos poucos días.
Repetirémola para co curso 2018-2019!

Nos adxuntos quedan algunha imaxes do intercambio 2017-2018.

Programación 2.015-2.016

Intercambio con Francia

Alumnos do noso centro viaxarán á Normandía francesa ao longo da semana do 23 ao 28 de marzo, na primeira etapa do intercambio que mantén o IES Auga da Laxe cun dos centros educativos de Vire.

Teatro en francés

O alumnado de francés de 4º ESO e Bacharelato terá a oportunidade de asisitir a unha representación teatral en francés o próximo venres 6 de marzo, nunha  actividade organizada polo departamento de francés en colaboración coa Alianza Francesa.

Programación Francés 2013-14

2º bachiller révision du passé composé

Vídeo da viaxe a Londres e París.

Xa está colgado en Youtube o vídeo da viaxe a Londres e París.

A actividade foi organizada polo departamento de francés para o alumnado da materia en 4º de ESO e 1º de bacharelato. Realizouse entre os días 19 e 25 de marzo.

VIAXE LONDRES-PARÍS

O alumnado de Francés dos cursos 4º de ESO e 1º Bach A-B-C realizarán unha viaxe a Londres e París entre os días 19 e 25 de marzo.

Mái información nos ficheiros adxuntos.

Préparation de la Bûche de Noël

Nous vous souhaitons un joyeux noël et une bonne année à tous.Nous espérons que vous vous regalerez avec sette délicieuse bûche de noël.

Bonnes vacances!

Vous pouvez voir le film ici:

Saída ao Cine

Saida o mércores 28 de marzo a ver a pelicula Intouchables.