Curso 2019-2020

Lucía García Jartín

Inés Pereiro Rodríguez

Fondo Social Europeo

Os contratos-programa IGUÁLA-T e REFÓRZA-T, a iniciativa ARCO e o PMAR foron cofinanciados polo Fondo Social Europeo durante o curso 19/20.

Período de reclamacións

CALENDARIO DE RECLAMACIÓNS ESO E 1º BACHARELATO

25 e 26 de xuño   Reclamacións do alumnado, para resolver polos departamentos ata o día 26 ás 14 horas.

29 de xuño          Resolución dos departamentos ás 11 horas. Notificación ao alumnado e ás súas familias a partir das 11 horas.

30 de xuño e 1 de xullo      Reclamación por escrito á dirección do centro, para que a eleve á Xefatura Territorial, ata o día 1 ás 12 horas.

Entrega de notas e recollida de libros do Fondo Solidario

Todo o alumnado que ten taquilla debe deixala aberta e baleira e recoller a fianza en conserxería.

A entrega de notas e recollida dos libros de texto terá lugar o xoves 25 de xuño segundo os horarios que se indican nos documentos adxuntos:

Despedida ao alumnado de 2º de bacharelato

Este luns 8 de xuño tivemos no patio exterior do instituto o acto de entrega de notas e despedida do alumnado de 2°Bach.

Reclamacións das cualificacións de 2º de bacharelato. Curso 2019/2020

Reclamacións das cualificacións de 2º de bacharelato.