Solicitude ordinaria de admisión para o curso 2024-2025

A quen vai dirixida esta fase do proceso de admisión:

- Ao alumnado de centros non adscritos que queiran solicitar praza no noso centro e que non presentasen a solicitude de reserva no seu centro de adscrición. No caso de ter presentado reserva no seu centro, deberá renunciar á mesma antes do 28 de febreiro.

- Ao alumnado do noso centro que queira solicitar praza noutro instituto para o próximo curso (por exemplo, alumnado de 4ºESO que queira cursar o próximo curso unha modalidade de Bacharelato que non se ofreza no noso instituto).

Días non lectivos e calendario escolar

O Consello Escolar aprobou como días non lectivos propios do centro o 13 de outubro de 2023 e o 20 de maio de 2024, datas que xa foron autorizadas pola inspección educativa da Consellería de Educación. Polo tanto, este próximo venres 13 de outubro non haberá clase.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

Xa están dispoñibles, nos taboleiros do interior do Instituto, as listasxes cos libros concedidos no Fondo Solidario para o curso 2023/2024. As persoas interesadas poden pasar a consultalas de 9:30 a 14:00 horas.

Este ano concedéronse cheques para material ás familias que teñan asignados en préstamo 6 ou 4 libros.

No DOG do día 19 de maio de 2023, publícase a ORDE do 10 de maio de 2023 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2023/24.

O prazo remata o día 21 de xuño de 2023 incluído.

Como novidade, no artigo 9.3. se establece que "As solicitudes presentaranse preferiblemente por via electrónica na aplicación informática fondolibros https://www.edu.xunta.es/fondolibros" ou a través da sede electrónica da Xunta de Galicia https://sede.xunta.gal

Máis información na páxina web www.edu.xunta.gal

Libros de texto para o curso 2023-2024

Nesta ligazón tedes a relación de libros de texto para o curso 2023-2024.

Matrícula curso 2023/24

O período de matrícula abrangue desde o 21 de xuño ao 7 de xullo.

BACHARELATO

Do 21 ao 30 de xuño terá preferencia o alumnado que desexe facer a matrícula en Bacharelato ou en 4º da ESO. O alumnado de bacharelato ten, nesta ligazón, os impresos para a matrícula. Tamén teñen, nesta outra, a solicitude de transporte.

ESO

Do 3 ao 7 de xullo, terá preferencia o alumnado que desexe facer a matrícula en 1º, 2º ou 3º da ESO. O alumnado de ESO ten, nesta ligazón, os impresos para a matrícula. Tamén teñen, nesta outra ligazón, a solicitude de transporte se desexan utilizar o do IES Terra de Turonio