Horario de atención ao público

De luns a venres de

Libros de texto curso 2019/20

No seguinte enlace esta a listaxe dos libros de texto para o vindeiro curso 2019/2020, coas modificacións oportunas.

Becas Bacharelato e NEE 2019/20

O BOE publicou o 31 de xullo de 2019, a convocatoria de becas para o alumnado de estudios           postobrigatorios (bacharelato).

Tedes toda a información premendo aquí.

Así mesmo, o Ministerio de Educación vén de convocar as becas e axudas para o alumnado con necesidades específicas de apoio educativo. Toda a información está premendo aquí.

Información matrícula curso 2019/20

O período ordinario de matrícula abrangue desde o 21 de xuño ao 10 de xullo para o alumnado que teña todas as materias aprobadas e para os que estean autorizados a facelo.

O período extraordinario de matrícula é desde o 1 ao 10 de setembro para o resto do alumnado.

Os impresos de matrícula están nos arquivos adxuntos. Se a alumna ou alumno vai a facer uso do transporte escolar do IES Terra de Turonio, deberá cubrir o impreso de transporte.

Fondo solidario de libros de texto e material escolar

No DOG do día 20 de maio de 2019, publícase a ORDE do 3 de maio de 2019 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2019/20.

O prazo remata o día 21 de xuño de 2019 incluído.

Como novidade, no artigo 10.3. se establece que "As solicitudes presentaranse preferiblemente por via electrónica na aplicación informática fondolibros https://www.edu.xunta.es/fondolibros"

Máis información na páxina web www.edu.xunta.es

Axudas concedidas e excluídas do fondo solidario

Relación provisional de alumnado que lle foi concedida a axuda do fondo de libros ou/e de material escolar e dos que foron excluídos. O prazo de reclamación, remata o día 23 de xuño de 2018, ás 14 hs.

Os cheques das axudas para adquirir material escolar serán entregados a partir do día 17 de setembro.

As axudas quedan supeditadas á devolución dos libros prestados no curso 2017/18 e á matrícula do curso 2018/19.