Admisión de alumnado para o curso 2017/18

Toda a información sobre a admisión do alumnado para o próximo curso 2017/18: principais novidades, lexislación, calendario, documentación, formularios.

ADMISIÓN ESO E BACHARELATO 2017-2018

Formación en linguas estranxeiras

Informamos a todo o alumnado e as súas familias, que o pasado día 27 de febreiro, convocáronse as axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras.

• O prazo para a presentación de solicitudes será dun mes, contado a partir do día seguinte ao da publicación da orde no Diario Oficial de Galicia

Máis información aquí.

Horario de atención ao público

De luns a venres de

Calendario Setembro - Outubro

As cualificacións de 2º de Bach. publicaranse o luns 5 ás 19:30 horas no taboleiro do instituto.

A entrega de cualificacións de ESO e 1º Bach. será o mércores 7 ás 11:00 horas.

O prazo de matrícula remata o día 9 de setembro.

Setembro  -  Outubro

1, 2 e 5

Exámenes de setembro

5

Ás 19:30 hs. publicación das notas de 2º de bacharelato

6

Prazo de reclamación ás notas de 2º de bacharelato, ata as 14 horas.

6 e 7

Prematrícula para a PAU, no Centro, para o alumnado que superou 2º de bacharelato en setembro.

7

Entrega de notas ás 11:00 para o alumnado de ESO e 1º de bacharelato

7, 8 e 9

Datas de matrícula para o alumnado da ESO, 1º e 2º de bacharelato.

8

Matrícula PAU por parte do Centro no Lerd

14, 15 e 16

Realización dos exercicios da PAU

15

Data de comezo do curso

15

Recollida dos vales de axudas libros e material escolar

22

Publicación na CIUG, nos LERD e na Internet das cualificacións provisionais da PAU

3 de outubro

Remate do prazo para a solicitude de beca, tanto a de necesidades educativas especiais como a de estudios postobrigatorios.

9 de outubro

Remate do prazo para solicitar axudas libros e material escolar para o alumnado de 4º da ESO que repita curso durante o ano académico 2016/17

Becas Bacharelato

O Ministerio de Educación convocou día 16 de agosto as becas para o alumnado de estudios postobrigatorios (bacharelato).

Tedes toda a información premendo aquí.

Becas e axudas para o alumnado con necesidade específica de apoio educativo

O Ministerio de Educación convocou as becas e axudas para o alumnado con necesidade específica de apoio educativo, tanto para secundaria como para bacharelato.

Para máis información preme aquí ou ben a partir do 1º día de setembro dirixirvos ao Departamento de Orientación do Instituto.

Procedemento, calendario e documentación para a matrícula de setembro do curso 2016/17

MATRÍCULA SETEMBRO CURSO 2016-2017

Procedemento, calendario e documentación.

Hai dous procedementos para formalizar a matrícula:

1. Descargar, cubrir e imprimir todos os impresos do noso sitio web (premendo aquí tedes o enlace aos impresos), cubrilos e entregalos na secretaría do Instituto.

2. Recoller na conserxería do Instituto a documentación, cubrir os impresos e entregalos na secretaría do Instituto.

Seguro escolar:

O alumnado, agás o de 1º e 2º de ESO, no momento de formalizar a matrícula, deberá ter pagado o seguro escolar.

• Pagar en  ABANCA ou facer unha transferencia bancaria de 1.12 € e traer o xustificante.

Nº de conta do Instituto para facer o pago: 2080 5035 04 3040008371

(Poñer como concepto: Seguro escolar + nome alumno)

Calendario de matrícula setembro 2016

1º ESO, 2º ESO, 3º ESO, 4º ESO, 1º BAC e 2º BAC: desde o día 7 de setembro (incluído) ata o 9 de setembro de 9:30 a 14 horas.

NOTAS:

•  Só se formalizarán as matrículas coa documentación completa.

•  A documentación para facer a matrícula, para os que non a descarguen da nosa web, recóllese na secretaría, de 9:30 a 14 horas.

DOCUMENTACIÓN PARA A MATRÍCULA

3.- Fotocopia da Tarxeta Sanitaria

4.- Fotocopia do DNI (Se ten)

5.- Certificación académica das/os alumnas/os que veñan doutro Centro (agás as/os alumnas/os do CEIP Chano Piñeiro)

4.- Fotocopia do DNI

4.- Fotocopia do NUSS

5.- 1 fotocopia do DNI

6.- Ingreso de 1,12 € en Abanca na conta 2080 5035 04 3040008371

7.- Certificación académica dos/as alumnos/as que veñan doutro centro (agás as/os alumnas/os do IES Terra de Turonio

ENTREGA DOS VALES PARA ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

Os vales para a adquisición de libros de texto  de 2º ESO e 4º ESO  para  o curso 2016-2017, e os  correspondentes ás axudas para a a adquisición de material escolar , poden recollerse na Secretaría do instituto a partir do venres 15 de Xullo no horario de  9:30 da mañá ata as 14:00 horas, para o alumnado que aprobou tódalas materias en Xuño.

Datas de Matrícula

O prazo de matrícula para o curso 2016/17 do alumnado que aprobou tódalas materias en xuño, remata o día 12 de xullo.

Fondo solidario de libros de texto, adquisición de libros e material escolar

Ven de publicarse no DOG do 16 de maio, DOG Núm. 92, a Orde do 27 de abril de 2016 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2016/2017.

O prazo remata o día 23 de xuño.

No arquivo adxunto está a solicitude do Fondo solidario