Horario de atención ao público

De luns a venres de

ENTREGA DOS VALES PARA ADQUISICIÓN DE MATERIAL ESCOLAR

Os vales para a adquisición de material escolar do curso 2020/21 poden recollerse na Secretaría do instituto a partir do luns 7 de setembro de 9:30 da mañá ata as 14:00 horas, para o alumnado que fixo a matrícula no mes de xullo. Para o resto do alumnado a partir do 16 de setembro.

BECAS BACHARELATO E NEE 2020/21

Para o alumnado de Bacharelato e/ou alumnado con necesidade específica de

apoio educativo o Ministerio de Educación convoca becas para o curso

2020/21.

Os prazos rematan os días 1 de outubro e o 30 de setembro respectivamente.

Na seguinte ligazón tedes toda a información así como o acceso ás solicitudes.

Entrega de notas e recollida de libros do Fondo Solidario

Todo o alumnado que ten taquilla debe deixala aberta e baleira e recoller a fianza en conserxería.

A entrega de notas e recollida dos libros de texto terá lugar o xoves 25 de xuño segundo os horarios que se indican nos documentos adxuntos:

Fondo solidario de libros de texto e material escolar

No DOG do día 19 de maio de 2020, publícase a ORDE do 12 de maio de 2020 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2020/21.

O prazo remata o día 19 de xuño de 2020 incluído.

Como novidade, no artigo 10.3. se establece que "As solicitudes presentaranse preferiblemente por via electrónica na aplicación informática fondolibros https://www.edu.xunta.es/fondolibros" ou a través da sede electrónica da Xunta de Galicia https://sede.xunta.gal

Máis información na páxina web www.edu.xunta.es

ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2020/21

Todas as solicitudes de admisión presentadas para o vindeiro curso académico 2020/21 foron admitidas