Horario de atención ao público

De luns a venres de

SOLICITUDES DE ADMISIÓN CURSO 2021/2022

Todas as solicitudes de admisión presentadas neste centro foron admitidas para o curso 2021/22. Pode consultarse a relación de admitidos no taboleiro do centro.

Toda a información sobre a admisión do alumnado para o próximo curso 2021/22: principais novidades, lexislación, calendario, documentación, formularios irase poñendo nesta páxina web a medida que vaia saíndo.

Curso 2020/21

No arquivo adxunto tedes a relación de libros de texto para o curso 2020/2021.

BECAS BACHARELATO E NEE 2020/21

Para o alumnado de Bacharelato e/ou alumnado con necesidade específica de

apoio educativo o Ministerio de Educación convoca becas para o curso

2020/21.

Os prazos rematan os días 1 de outubro e o 30 de setembro respectivamente.

Na seguinte ligazón tedes toda a información así como o acceso ás solicitudes.

ENTREGA DOS VALES PARA ADQUISICIÓN DE MATERIAL ESCOLAR

Os vales para a adquisición de material escolar do curso 2020/21 poden recollerse na Secretaría do instituto a partir do luns 7 de setembro de 9:30 da mañá ata as 14:00 horas, para o alumnado que fixo a matrícula no mes de xullo. Para o resto do alumnado a partir do 16 de setembro.

Entrega de notas e recollida de libros do Fondo Solidario

Todo o alumnado que ten taquilla debe deixala aberta e baleira e recoller a fianza en conserxería.

A entrega de notas e recollida dos libros de texto terá lugar o xoves 25 de xuño segundo os horarios que se indican nos documentos adxuntos: