FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

No DOG do día 18 de maio de 2022, publícase a ORDE do 29 de abril de 2022 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2022/23.

O prazo remata o día 22 de xuño de 2022 incluído.

Como novidade, no artigo 9.3. se establece que "As solicitudes presentaranse preferiblemente por via electrónica na aplicación informática fondolibros https://www.edu.xunta.es/fondolibros" ou a través da sede electrónica da Xunta de Galicia https://sede.xunta.gal

Máis información na páxina web www.edu.xunta.es

Bolsas Ministerio de Educación e FP 2022/2023

AMPLIADO O PRAZO ATA O DÍA 16 DE MAIO.

O Ministerio de Educación e Formación Profesional convoca bolsas e axudas para o curso 2022/2023, destinadas aos estudantes interesados en estudos postobrigatorios (Bacharelato, Ciclos Formativos, F. P. Básica, Universidade, etc...).

O prazo está aberto desde o 30 de marzo ao 12 de maio do 2022.

As persoas que desexen solicitar a bolsa teñen que facelo neste período, aínda que non saiban con seguridade que estudos van realizar.

Poden solicitarse aínda que non saiban que estudos van realizar.Na seguinte ligazón tedes toda a información así como o acceso ás solicitudes.

SOLICITUDES DE ADMISIÓN CURSO 2022/2023

Xa está publicada no taboleiro do centro a relación de admitidos para o curso 2022/23. Dado que ningunha solicitude foi rexeitada, non se publica listaxe de excluídos.

Horario de atención ao público

De luns a venres de

Período extraordinario de matrícula curso 2021/22

O período extraordinario de matrícula abrangue desde o 7 ao 10 de setembro para o alumnado que non fixo a matrícula no período ordinario.

O alumnado que vaia cursar Bacharelato fará a matrícula o 7 ou o 8 de setembro. O alumnado que vaia a cursar a ESO poderá matricularse entre o 7 e o 10 de setembro.

Os impresos de matrícula están nos arquivos adxuntos. Se a alumna ou alumno vai facer uso do transporte escolar do IES Terra de Turonio deberá cubrir o impreso de transporte.

Curso 2021/22

Nesta ligazón tedes a relación de libros de texto para o curso 2021/2022.