Admisión de alumnado para o curso 2018/19

Toda a información sobre a admisión do alumnado para o próximo curso 2019/20: principais novidades, lexislación, calendario, documentación, formularios.

ADMISIÓN ESO E BACHARELATO 2019-2020

No arquivo adxunto está a relación de alumnado admitido

Horario de atención ao público

De luns a venres de

Axudas concedidas e excluídas do fondo solidario

Relación provisional de alumnado que lle foi concedida a axuda do fondo de libros ou/e de material escolar e dos que foron excluídos. O prazo de reclamación, remata o día 23 de xuño de 2018, ás 14 hs.

Os cheques das axudas para adquirir material escolar serán entregados a partir do día 17 de setembro.

As axudas quedan supeditadas á devolución dos libros prestados no curso 2017/18 e á matrícula do curso 2018/19.

Fondo solidario de libros de texto e material escolar

No DOG do día 21 de maio de 2018, publícase a ORDE do 9 de maio de 2018 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2018/19.

O prazo remata o día 22 de xuño.

Nos arquivos adxuntos hai máis información e está o impreso de  solicitude do Fondo solidario