Charlas do departamento de Filosofía

O luns 31 de xaneiro tivemos dúas charlas organizadas polo Departamento de Filosofía: unha, impartida polo profesor Andrés Cernadas sobre "Valores, conflitos éticos e corrupción no ámbito político e profesional", para alumnado de 2º de Bacharelato de Historia da Filosofía e 4° de ESO de Valores Éticos; e a outra, a cargo da profesora Ángela Fernández co título "Políticas de xénero: onde estamos e cara on

Nova sesión do Club da Igualdade

Este pasado luns 20 celebramos no instituto a sesión de xaneiro do Club da Igualdade, dedicada nesta ocasión a falar de neurodiversidade e da realidade das persoas con Trastorno do Espectro Autista (TEA), como resultado dunha proposta do noso alumno de 1ºBach Mateo González.

Visita á audiencia provincial

Os alumnos e alumnas de Valores Éticos de 3º e 4º de ESO e de Filosofía do Dereito de 2ºBach achegáronse hoxe a Pontevedra para asistir a un xuízo na Audiencia Provincial e para facer posteriormente unha visita guiada no Museo de Pontevedra. A saída estivo organizada polo departamento de Filosofía e polo Equipo de Dinamización da Lingua Galega (EDLG).

Charla sobre autismo en 2ºBach

Este mércores 11 de decembro o alumnado de Psicoloxía de 2ªBach participou nunha charla sobre Trastorno do Espectro Autista (TEA) organizada polo departamento de Filosofía e impartida por Clara de Macedo e Mónica Álvarez, integrantes da xunta directiva de Un máis, asociación de familias de persoas con TEA do Baixo Miño.

Visita ao Parlamento de Galicia

O Departamento de Filosofía do centro organizou unha visita ao Parlamento de Galicia e ao Valedor do Pobo para o alumnado de 1º Bacharelato. Terá lugar o luns 14 de decembro.

Mesa redonda

O departamento de Filosofía organizou unha mesa redonda co gallo das eleccións municipais, á que foron invitadas todas as formacións políticas que se presentan na nosa localidade. Terá lugar o mércores 20 ás 17 horas no IES Auga da Laxe.

No seguinte enlace podes ler a nova completa no Faro de Vigo.