Visita ao Parlamento de Galicia

O Departamento de Filosofía do centro organizou unha visita ao Parlamento de Galicia e ao Valedor do Pobo para o alumnado de 1º Bacharelato. Terá lugar o luns 14 de decembro.

Mesa redonda

O departamento de Filosofía organizou unha mesa redonda co gallo das eleccións municipais, á que foron invitadas todas as formacións políticas que se presentan na nosa localidade. Terá lugar o mércores 20 ás 17 horas no IES Auga da Laxe.

No seguinte enlace podes ler a nova completa no Faro de Vigo.

Visita ao Parlamento de Galicia e ao Valedor do Pobo

O día 15 de decembro os alumnos de 1º Bacharelato do centro visitarán o Parlamento de Galicia e ao Valedor do Pobo, nunha actividade organizada polo Departamento de Filosofía.

EXAMES DE HISTORIA DA FILOSOFIA DE 2º BACHARELATO: DATAS

OS PRÓXIMOS EXAMES PARCIAIS (TEST)

DE HISTORIA DA FILOSOFIA DE 2º DE BACHARELATO

APRAZANSE CON MOTIVO DA FOLGA ,E

FARANSE O LUNS 28 DE OUTUBRO NAS HORAS DE CLASE

QUÉ É O PARLAMENTO DE GALICIA

Charla-coloquio dirixida ao alumnado de Bacharelato, organizada polo Parlamento en colaboración coa Asociación de Ex parlamentarias e Ex parlamaentarios do Parlamento de Galicia, para dar a coñecer esta institución.

Celebrarase o 19 de abril ás 12:30 no Salón de actos. Participa todo o alumnado de 1º Bach A,B e C. Organiza o Departamento de Filosofía.

PROXECTOS DIDÁCTICOS

PROXECTOS DIDÁCTICOS DAS MATERIAS DO DEPARTAMENTO

Filosofía da Ciencia

Introducción

A necesidade da filosofía da ciencia ven dada pola intrinseca insuficiencia das capacidades do analise cientifico que compartimenta os seu campo de estudo a un determinado obxecto de investigación. Mais a mesma ciencia non pode investigarse a si mesma, xa que é a ciencia o suxeito da investigación non podería cumprir a labor de ser ao mesmo  tempo obxecto da mesma. De selo caso a obxectividade científica quedaría en entredito, como xuíz e parte.

¿Investigación antropolóxica ou antropocéntrica?

Os Argonautas no pacífico occidental