Matrícula curso 2020/21

Por mor da Covid19 e para evitar aglomeracións de xente diante da secretaría do centro á    hora de facer a matrícula para o vindeiro curso 2020/21, vémonos na obriga de establecer o seguinte calendario de preferencia

XUÑO

XULLO

LUNS

MARTES

MÉRCORES

XOVES

VENRES

SÁBADO

DOMINGO

XULLO

LUNS

MARTES

MÉRCORES

XOVES

VENRES

SÁBADO

DOMINGO

1º BACH

2º BACH

Hai que ter en conta:

1.- Os impresos de matrícula están nos arquivos adxuntos, tanto para a ESO como para o Bacharelato.

2.- Na última folla do impreso de matrícula, cítase a documentación que se debe aportar no momento da súa presentación.

3.- O alumnado da ESO que desexe utilizar o transporte do IES Terra de Turonio debe de cubrir o impreso de solicitude correspondente. O resto do alumnado da ESO ten á súa disposición as paradas no impreso de matrícula.

Documentación ABAU

O alumnado que desexe asistir ás probas das ABAU, ten a documentación no seguinte enlace.

Aínda que non o pon, lembrade que tedes que imprimir 3 copias do impreso de pago. Unha para a entidade bancaria, outra para a CIUG (que deberedes presentar na secretaría do centro cando fagades a inscripción da ABAU), e outra para vos a modo de resgardo.

Título de Bacharelato

O alumnado que estea proposto para o título de Bacharelato ten que cubrir o Modelo A para facer o depósito do Título. Unha vez realizado o pagamento, achegarase xustificante á secretaría do centro

O desconto por familia numerosa ten que acreditarse mediante unha copia do carnet de familia numerosa (non caducado) no momento de presentar o xustificante de pagamento, Modelo A.