Primeiro Trimestre

Comezo do curso 2021-2022. Reunión coas familias.

Desde o IES Auga da Laxe, dámosvos a benvida ao novo curso 21-22.

O profesorado do IES Auga da Laxe, en defensa do ensino público

O profesorado do IES Auga da Laxe, en defensa do ensino público. Non aos recortes!!!

Recorte de profesorado para o curso 21-22

Estamos estes días facendo exames de setembro e organizando o comezo do novo curso e atopámonos cunha desconcertante noticia: adxudícannos catro profesores menos que no curso pasado, tres menos que os que tiñamos antes da pandemia, un contexto que nos deixa nunha situación moi precaria á hora de atender as necesidades do instituto e que nos leva nalgúns niveis a grupos de arredor de 30 alumnos e alumnas, cun v

Amor sen prexuízos nin etiquetas

A semana do 10 ao 14 de febreiro imos celebrar o amor, o amor sen prexuízos nin etiquetas, desde o respecto á diversidade. Será unha semana de actividades que pecharemos o venres 14 a partir das 20:00h cun acto no que contaremos coa compañía de teatro A Panadaría, que poñerá en escena a obra "Elisa e Marcela".

Final do torneo de Street Basquet

Moitos parabéns aos nosos alumnos de 1ºBach-C Abdu Jato, Hugo Vilas e Hugo Martínez, integrantes de Shalke Temeto, equipo que se proclamou gañador do torneo de street basket organizado polo departamento de Educación Física. Parabéns tamén ao equipo finalista, Os Trogloditas, formado por Martín Barros, Laura Martínez, Paula Álvarez e Abraham Fernández.

Concurso de tiros triplos

Dentro das actividades de street basket que organiza o departamento de Educación Física, este mércores 18 celebrouse no patio central do instituto un concurso de tiros triplos, no que resultou gañador Bruno Vázquez Sanz, de 3ºESO-A. O xoves 19 celebrarase a final do torneo de street basket que se estivo disputando nos recreos ao longo destas dúas últimas semanas e no que participaron oito equipos.