Primeiro Trimestre

Charla coa asociación Arelas

O martes 17 e o mércores 18 de setembro o alumnado de 3º e 4º de ESO e de 1ºBach participou nun encontro con Mónica Rodríguez, secretaria de Arelas, asociación de familias de menores transexuais. Na charla, ademais de falar dos dereitos e da visibilización da realidade trans no ámbito infanto-xuvenil, tivemos a oportunidade de clarificar conceptos e de reflexionar sobre situacións de discriminación e de exclusión social que viven as persoas do colectivo LGTBI.

Charla da asociación Arelas

Mañá martes 17, contra as 10:20, para 3º e 4º de ESO, e o mércores 18 para 1º de bacharelato, co mesmo horario, charla da asociación Arelas no salón de actos.

Xa estamos de volta!

Xa estamos de volta nas aulas. Retomamos así a actividade académica neste novo ano 2019, logo das vacacións de nadal.

Visita de 4ºESO a dúas exposicións en Santiago

Este pasado mércores 19 de decembro o alumnado de 4ºESO participou nunha visita didáctica a dúas exposicións sobre Castelao en Santiago, unha actividade organizada polo departamento de Lingua Galega e Literatura e o Equipo de Dinamización da Lingua Galega do instituto. Pola mañá realizaron no Museo do Pobo Galego unha actividade sobre Antón Fraguas, autor homenaxeado no Día das Letras Galegas 2019.

Charla sobre ludopatía

Hoxe, xoves 20 de decembro, o alumnado de 3º e 4º de ESO e 1º de bacharelato asistiu a unha charla de Juan Lamas, director terapéutico de AGAJA e director técnico de FEJAR, sobre a crecente vaga de ludopatía, en especial sobre a prevención dos xogos de azar na idade do noso alumnado.

Palabra de bruxa

A voltas con “Palabra de bruxa” de Andrea Barreira... O mesmo que a protagonista, o alumnado de 3º ESO recolleu bruxerías sandables das súas devanceiras, remedios caseiros a base de plantas que medran pola nosa terra.