Primeiro Trimestre

Amor sen prexuízos nin etiquetas

A semana do 10 ao 14 de febreiro imos celebrar o amor, o amor sen prexuízos nin etiquetas, desde o respecto á diversidade. Será unha semana de actividades que pecharemos o venres 14 a partir das 20:00h cun acto no que contaremos coa compañía de teatro A Panadaría, que poñerá en escena a obra "Elisa e Marcela".

Final do torneo de Street Basquet

Moitos parabéns aos nosos alumnos de 1ºBach-C Abdu Jato, Hugo Vilas e Hugo Martínez, integrantes de Shalke Temeto, equipo que se proclamou gañador do torneo de street basket organizado polo departamento de Educación Física. Parabéns tamén ao equipo finalista, Os Trogloditas, formado por Martín Barros, Laura Martínez, Paula Álvarez e Abraham Fernández.

Concurso de tiros triplos

Dentro das actividades de street basket que organiza o departamento de Educación Física, este mércores 18 celebrouse no patio central do instituto un concurso de tiros triplos, no que resultou gañador Bruno Vázquez Sanz, de 3ºESO-A. O xoves 19 celebrarase a final do torneo de street basket que se estivo disputando nos recreos ao longo destas dúas últimas semanas e no que participaron oito equipos.

Visita á Universidade de Vigo

O mércores 18 o alumnado de 1ºBach-A e 1ºBach-B achegouse ata o campus da Universidade de Vigo para visitar as facultades de Ciencias do Mar, Química e Bioloxía, onde asistiron a charlas informativas sobre os graos que se imparten nelas: contidos, materias, saídas laborais... Ademais, nas facultades de Química e de Bioloxía visitaron os laboratorios e puideron asistir a algunha práctica.

Ximnasia acrobática

Despois da sesión teórica de onte veu a práctica de iniciación á ximnasia acrobática con Cristina Castro Rocha do »

Sesión do Club da Igualdade

Este luns 16 de decembro tivemos unha nova sesión do Club da Igualdade, na que vimos e comentamos fragmentos da película "Con amor, Simon", unha proposta realizada por un grupo de alumnas.