Período extraordinario de matrícula curso 2021/22

O período extraordinario de matrícula abrangue desde o 7 ao 10 de setembro para o alumnado que non fixo a matrícula no período ordinario.

O alumnado que vaia cursar Bacharelato fará a matrícula o 7 ou o 8 de setembro. O alumnado que vaia a cursar a ESO poderá matricularse entre o 7 e o 10 de setembro.

Os impresos de matrícula están nos arquivos adxuntos. Se a alumna ou alumno vai facer uso do transporte escolar do IES Terra de Turonio deberá cubrir o impreso de transporte.

Curso 2021/22

Nesta ligazón tedes a relación de libros de texto para o curso 2021/2022.

MÁSCARAS PARA O ALUMNADO DE ESO

O venres día 13 de novembro publicáronse no DOG as instrucións para que os centros proporcionen máscaras hixiénicas ao alumnado da ESO (Criterios de distribución de máscaras entre o alumnado da ESO) segundo os seguintes criterios:

a) Se solicitou libros do fondo solidario, esa mesma aplicación determinará se lle corresponde recibir as máscaras, logo non deberá facer ningún trámite.

b) Se non solicitou libros do fondo solidario e no seu núcleo familiar a renda per cápita e igual ou inferior a 6.000 euros, poderá solicitar a adxudicación de máscaras na secretaría do centro, antes do 27 de novembro.

As máscaras repartiranse despois do 27 de novembro.

50 das máscaras foron doadas por Paula Bouzós, as restantes serán adquiridas con cargo aos orzamentos do centro.

FP DUAL

Nos vindeiros días será publicada a oferta educativa de FP en todas as modalidades así como a oferta de FP DUAL. Para dar a coñocer esta oferta, os próximos días 23 e 25 de xuño en franxa horaria de mañá e tarde realizaranse unhas xornadas divulgativas por videoconferencia da oferta educativa dos ciclos de FP Dual que se realizan na área de Vigo e sur de Pontevedra, explicando como se desenvolverán, con que empresas e respostando as dúbidas que poidan xurdir.

MODELOS DE EXAME PARA AS ABAU 2020

Neste enderezo da CIUG están publicados os modelos dos exames das ABAU de 2020.
»