Lingua e Literatura galega

Araceli González Andrade

Dolores Crespo Salgueiro

Paulo Vilar Millán

Se nos paramos a pensar...

Se nos paramos a pensar, aínda atopamos moitas tarefas das que se seguen a encargar moi maioritariamente, dun xeito case invisible, as mulleres.

Homenaxe á muller traballadora.

Visita a Santiago de Compostela

O alumnado de 1º de bacharelato visitou en Santiago de Compostela a praza do Obradoiro, o Panteón de Galegos Ilustres e a exposición Galicia, un relato no mundo no Museo Centro Gaiás da Cidade da Cultura de Galicia, unha actividade promovida polo Equipo de Dinamización da Lingua Galega e o departamento de Lingua e Literatur

Obradoiro de regueifas

Obradoiro de regueifas do luns 13 para o alumnado de 2º de ESO  impartido polos veteranos Pinto de Herbòn e Luis Caruncho.

Día das Letras 2019

Co gallo do Día das Letras Galegas invitamos ao instituto ao poeta e contador Lois Pérez, premio mellor poema en galego no Certame aRitmar 2018 e autor de Long Play, publicado por Xerais en 2017. Agasallounos cos seus poemas, cancións e historias. Foi un pracer!