Lingua e Literatura galega

O IES Auga da Laxe en Negro

No IES Auga da Laxe facemos unha homenaxe a vítimas da violencia machista cunha actividade realizada polo alumnado da materia de Igualdade de Xénero. Noventa globos adicado a cada unha das persoas que xa non están, as oficiais, as non oficiais, a todas.

Érase un muíño

Con motivo da lectura Palabra de bruxa de Andrea Barreira, o alumnado de 3ºESO A e C vai visitar un dos nosos muíños, onde "o ar cheira, o río chama, as plantas engolen, a terra latexa"...

I Semana poética Victoriano Taibo

Ao longo desta semana, as portas e escaparates de diferentes establecementos comerciais de Gondomar, así como os balcóns de moitas vivendas e espazos públicos, acolleron carteis e pancartas con versos de diferentes autores e autoras dentro da I Semana poética Victoriano Taibo que organiza o Instituto de Estudos Miñoráns.

Brux@s e cómplices

A partir da lectura da novela Palabra de bruxa, de Andrea Barreira (Editorial Galaxia), o alumnado de 3ºESO reflexionou estes días nas clases de Lingua Galega e Literatura sobre aquelas cousas que hai anos poderían ser consideradas delitos nunha muller, aqueles feitos que podían facer que as mulleres fosen xulgadas como bruxas só por non renunciaren a ter unha voz propia.

Contra a violencia de xénero

Onte o alumnado da materia Igualdade de Xénero de 2ºESO pintou en diferentes espazos do recinto escolar frases en favor da igualdade que previamente seleccionaran na clase.

Saúde e Terra, irmá(n)s!

O alumnado de 4ºESO visita este martes 25 de outubro a cidade de Ourense nunha saída didáctica organizada polo departamento de Lingua Galega e Literatura coa colaboración da ANPA As Gaiandas. De mañá o alumnado visitará a exposición "", que conmemora o centenario do nacemento das Irmandades da Fala (1916-2016), e alí terán que buscar as respostas a unha ficha de preguntas preparada polas súas profesoras, Araceli González e Concha Costas. Ademais, organizados en grupos, os alumnos e alumnas realizarán un percorrido literario pola cidade a través dun xogo de pistas que os achegará a espazos de referencia de autores como Vicente Risco, Otero Pedrayo, Alexandre Bóveda, Lamas Carvajal, Blanco Amor, Carlos Casares... Logo de xantar en Ourense, o grupo desprazarase ata Trasalba, onde farán unha visita guiada á Casa Museo de Otero Pedrayo. Con esta saída vanse ampliar e reforzar moitos dos contidos traballados na materia de Lingua Galega e Literatura neste primeiro trimestre.