Lingua e Literatura galega

Saúde e Terra, irmá(n)s!

O alumnado de 4ºESO visita este martes 25 de outubro a cidade de Ourense nunha saída didáctica organizada polo departamento de Lingua Galega e Literatura coa colaboración da ANPA As Gaiandas. De mañá o alumnado visitará a exposición "", que conmemora o centenario do nacemento das Irmandades da Fala (1916-2016), e alí terán que buscar as respostas a unha ficha de preguntas preparada polas súas profesoras, Araceli González e Concha Costas. Ademais, organizados en grupos, os alumnos e alumnas realizarán un percorrido literario pola cidade a través dun xogo de pistas que os achegará a espazos de referencia de autores como Vicente Risco, Otero Pedrayo, Alexandre Bóveda, Lamas Carvajal, Blanco Amor, Carlos Casares... Logo de xantar en Ourense, o grupo desprazarase ata Trasalba, onde farán unha visita guiada á Casa Museo de Otero Pedrayo. Con esta saída vanse ampliar e reforzar moitos dos contidos traballados na materia de Lingua Galega e Literatura neste primeiro trimestre.

Visita de Manuel Gómez Singala

O próximo luns 30 de maio o escritor Manuel Núñez Singala visitará o IES Auga da Laxe para manter un encontro co alumnado de 4ºESO-A e 4ºESO-B e falar das dúas obras que os mozos e mozas destes grupos leron ao longo do 3º trimestre: o ensaio En galego, por que non? e o libro de relatos Instrucións para tomar café. A cita será ás 17:00h na aula 4. Organiza: Departamento de Lingua Galega.

Día da Ciencia en Galego

O alumnado de 1º Bacharelato do centro participará o martes 26 de abril nunha videoconferencia no salón de actos do centro. Tratarase dun videotitorial que explica como deseñar e programar un arpa (instrumento musical) usando o programa Scratch 2.0 e o dispositivo Leap Motion.

O enlace para o evento é o seguinte https://www.youtube.com/watch?v=aeLlOoMV9Mo

Obradoiro Colexio de Xornalistas

O xoves 28 de abril o alumnado de 4º ESO do centro participará nun Obradoiro do Colexio de Xornalistas no propio instituto, nunha actividade organizada polo departamento de Lingua e Literatura Galega.

As fillas bravas

O alumnado de 3º ESO e 1º Bacharelato terá a oportunidade de asistir no Auditorio Lois Tobío de Gondomar á obra As fillas bravas o vindeiro mércores 25 de novembro, nunha actividade organizada polo departamento de Lingua e Literatura Galega.

A praia dos afogados

O alumnado de 4º ESO e 1º Bacharelato terá a posibilidade de asistir á proxección da película A praia dos afogados o día 12 de novembro, nunha actividade organizada polo departamento de Lingua e Literatura Galega.

Contacontos

O departamento de Lingua e Literatura galega organizou unha actividade para o vindeiro mércores 15 de abril. Consistirá nun Contacontos coa participación de Paula Carballeira, e estará dirixida ao alumnado de 1º e 2º da ESO.

Espectáculo poético-musical con María Lado e Lucía Aldao no IES Auga da Laxe

O salón de actos do IES Auga da Laxe (Gondomar) acollerá este próximo xoves 19 de marzo a partir das 20:30h o espectáculo poético musical Moita poesía, pouca diversión, a cargo das poetas María Lado e Lucía Aldao. Trátase dun recital poético diferente ao habitual, con música en directo, poemas propios, historias e moita participación dos asistentes, que terán a posibilidade de sorprenderse, rirse e emocionarse a partes iguais coa poesía. O acto, gratuíto para o alumnado do instituto, está aberto tamén a todas as persoas que queiran achegarse cunha entrada de 2€ que pode adquirirse xa na conserxería do instituto ou o propio día 19 ao comezo do espectáculo.

Este acto forma parte das actividades que organiza o IES Auga da Laxe, a través do Equipo de Dinamización e Normalización Lingüística e os Departamentos de Lingua Espazola e Lingua Galega, para conmemorar o Día Internacional da Poesía, que se celebra este próximo sábado 21 de marzo. A poesía estará tamén presente estas dúas semanas no instituto con outras actividades como unha exposición cunha selección de poemas publicados nestas últimas décadas ou unha acción poética que encheu de versos as paredes do instituto.

Programación de Lingua Galega