Lingua e Literatura galega

María Concepción Costas Fernández

Araceli González Andrade

Programacións didácticas

Pablo Reñones gañador do "Rosalía sempre viva"

Pablo Reñones gaña o concurso de recitado poético "Rosalía sempre viva" promovido pola Casa-Museo Manuel María e celebrado o sábado 6 de abril en Outeiro de Rei, Lugo. Participaron mozas e mozos de toda Galicia, e do noso centro acudiron os alumnos Diego Sotos Outón e Pablo Reñones Lema, ambos para recitar poemas de Rosalía de Castro.

Visita ao muíño do Quintas

Hoxe o alumnado de 3ºB de ESO visitou o muíño do Quintas, Segundo o alumno Iago Varela "Sergio fixo moi bos amigos cos nenos e nenas de 3º B e, ademais, gozou de ensinarnos o seu traballo milenario de muiñeiro".
»

Día da Poesía

Hoxe, para celebrar o Día da Poesía, compartimos na entrada do instituto bicos... de poesía!

Día de Rosalía

Hoxe celebramos o Día de Rosalía de Castro (24 de febreiro) coa lectura polo profesorado e o alumnado de diferentes cursos do manifesto da AELG escrito por Ana Romaní e de poemas de Rosalía.