Lingua e Literatura galega

María Concepción Costas Fernández

Araceli González Andrade

Día das Letras 2019

Co gallo do Día das Letras Galegas invitamos ao instituto ao poeta e contador Lois Pérez, premio mellor poema en galego no Certame aRitmar 2018 e autor de Long Play, publicado por Xerais en 2017. Agasallounos cos seus poemas, cancións e historias. Foi un pracer!

Excursión de 2º de ESO ao museo Meirande

Excursión de 2º de ESO ao museo Meirande sobre a Batalla de Rande e á illa de San Simón para coñecer a súa historia pasada e recente e as pegadas literarias na obra de Jules Verne desta enseada da ría de Vigo e despois de ler a novela 'Amor de serea' de Jaureguizar. Excursión promovida polo EDLG e o departamento de Lingua e Literatura Galega.

Pablo Reñones gañador do "Rosalía sempre viva"

Pablo Reñones gaña o concurso de recitado poético "Rosalía sempre viva" promovido pola Casa-Museo Manuel María e celebrado o sábado 6 de abril en Outeiro de Rei, Lugo. Participaron mozas e mozos de toda Galicia, e do noso centro acudiron os alumnos Diego Sotos Outón e Pablo Reñones Lema, ambos para recitar poemas de Rosalía de Castro.

Visita ao muíño do Quintas

Hoxe o alumnado de 3ºB de ESO visitou o muíño do Quintas, Segundo o alumno Iago Varela "Sergio fixo moi bos amigos cos nenos e nenas de 3º B e, ademais, gozou de ensinarnos o seu traballo milenario de muiñeiro".
»

Día da Poesía

Hoxe, para celebrar o Día da Poesía, compartimos na entrada do instituto bicos... de poesía!