Profesorado do departamento

Miguel Ángel Veiga Campo

Charlas do departamento de Economía

O departamento de Economía organizou no mes de xaneiro dúas novas charlas. O día 22 contamos coa presenza de Isabel Iglesias Arce, asesora financeira europea, quen lle explicou ao alumnado o funcionamento do mercado da bolsa e como investir de xeito seguro e sen riscos. O día 30 Xabier Roibas, xerente de Áncora Dixital, empresa dedicada ao márketing dixital, explicou a actividade que desenvolve a súa empresa e como conseguir posicionamento na internet.

Charlas do departamento de Economía

O departamento de Economía organizou este mes dúas charlas dirixidas ao alumnado das materias Iniciación á Actividade Emprendedora e Empresarial de 4ºESO e Economía de 4ºESO e 1º e 2º Bach.

Visita a Porto do Molle

Un grupo de alumnos e alumnas de Economía e de Iniciación á Actividade Emprendedora e Empresarial de 4ºESO, acompañados polo seu profesor José Pereira, achegáronse onte ata o Porto do Molle: visitaron as instalacións e puideron coñecer o funcionamento do centro de negocios, do viveiro de empresas e do programa de »

Visita a Porto do Molle

Visita a Viza Automoción