Visita a Porto do Molle

Un grupo de alumnos e alumnas de Economía e de Iniciación á Actividade Emprendedora e Empresarial de 4ºESO, acompañados polo seu profesor José Pereira, achegáronse onte ata o Porto do Molle: visitaron as instalacións e puideron coñecer o funcionamento do centro de negocios, do viveiro de empresas e do programa de »

Visita a Porto do Molle

Visita a Viza Automoción

O Departamento de Economía do centro organizou unha visita ás instalacións da empresa Viza Automoción (O Porriño) para coñecer o funcionamento dunha empresa próxima ao noso concello. Participará o alumnado de economía de 1º de Bacharelato e de Obradoiro de iniciativas Emprededoras de 3º ESO. Terá lugar o vindeiro luns 11 de maioAPRAZADA AO 18 DE MAIO

Visita ao Porto do Molle

O departamento de economía organizou unha visita ao Parque Empresarial do Porto do Molle para o vindeiro 11 de febreiro, co fin de coñecer as instalacións.

Programacións Departamento Economía

Aquí podedes encontrar os mínimos esixibles nas distintas materias do departamento, actividades que hai que facer e como se avaliarán. Tedes a información por cursos, en ficheiros adxuntos.

Visita a Automoción Viza

En data aínda por concretar (posiblemente o 20 de marzo) o alumnado de Economía de 1º Bacharelato e os de Iniciativas emprendedoras de 3º da Eso visitarán a empresa de Automoción Viza.