Visita a Viza Automoción

O Departamento de Economía do centro organizou unha visita ás instalacións da empresa Viza Automoción (O Porriño) para coñecer o funcionamento dunha empresa próxima ao noso concello. Participará o alumnado de economía de 1º de Bacharelato e de Obradoiro de iniciativas Emprededoras de 3º ESO. Terá lugar o vindeiro luns 11 de maioAPRAZADA AO 18 DE MAIO

Visita ao Porto do Molle

O departamento de economía organizou unha visita ao Parque Empresarial do Porto do Molle para o vindeiro 11 de febreiro, co fin de coñecer as instalacións.

Programacións Departamento Economía

Aquí podedes encontrar os mínimos esixibles nas distintas materias do departamento, actividades que hai que facer e como se avaliarán. Tedes a información por cursos, en ficheiros adxuntos.

Visita a Automoción Viza

En data aínda por concretar (posiblemente o 20 de marzo) o alumnado de Economía de 1º Bacharelato e os de Iniciativas emprendedoras de 3º da Eso visitarán a empresa de Automoción Viza.

Calendario de Exames do Departamento

Aquí encontrarás as datas de exames, entrega de traballos etc das distintas materias impartidas polo Departamento de Economía.

Visita ao Porto de Vigo

02/15/2013
Etc/GMT+1

En data aínda por determinar, no terceiro trimestre, acompañados polos seus profesores, o alumnado de Economía de 1º Bach, Economía da empresa de 2º Bach, e os de Obradoiro de iniciativas emprendedoras de 3º de ESO, visitarán a lonxa, porto pesqueiro e porto comercial en Vigo. A saída será as 6,15 da mañá, co obxecto de ver o funcionamento das poxas.

Seminario de creación de empresas. 2º Bach e Obradoiro de iniciativas (3º ESO)

o Seminario de creación de empresas previsto para este curso 2012/13 non se celebrará debido aos recortes de presuposto por parte da Cámara de Comercio, que se facía cargo da impartición do Seminario.