Blogues

Semana cultural 2024

Do 18 ao 22 de marzo, xa rematados os exames da 2ª avaliación e coincidindo coa viaxe a Andorra do alumnado de 4ºESO, celebraremos no instituto a Semana cultural 2024, cun programa de actividades que organizan conxuntamente a vicedirección, o EDLG, a Biblioteca e os dieferentes departamentos didácticos. O luns 18 haberá unha charla do poeta madrileño Mario Obrero para o alumnado de 1º e 2º de Bacharelato, unha proposta que se organiza ao abeiro do programa “Encuentros literarios” do Ministerio de Cultura.

Actos polo 8M

O pasado 8 de marzo participamos nos actos institucionais do Concello de Gondomar con motivo do Día Internacional da Muller. Alumnado de 1º, 2º e 3º ESO e alumnas de 2º Bacharelato deron lectura ao Manifesto, xunto co Alcalde e a Concelleira de Igualdade; logo varios grupos de alumnos/as escenificaron algúns dos micromachismos aínda vixentes na nosa sociedade e Nerea Gándara, de 2º Bach, cantou, como remate, "La puerta violeta", de Rozalén, acompañada por un coro numeroso de alumnado e profesorado. As actividades estiveron organizadas desde o EDLG,

Solicitude ordinaria de admisión para o curso 2024-2025

A quen vai dirixida esta fase do proceso de admisión:

- Ao alumnado de centros non adscritos que queiran solicitar praza no noso centro e que non presentasen a solicitude de reserva no seu centro de adscrición. No caso de ter presentado reserva no seu centro, deberá renunciar á mesma antes do 28 de febreiro.

- Ao alumnado do noso centro que queira solicitar praza noutro instituto para o próximo curso (por exemplo, alumnado de 4ºESO que queira cursar o próximo curso unha modalidade de Bacharelato que non se ofreza no noso instituto).

Admisión solicitudes de reserva para o curso 2024-2025

Foron admitidas todas as solicitudes de reserva de praza presentadas para 1ºESO (alumnado procedente do CEIP Chano Piñeiro) e para 1ºBach (alumnado procedente do IES Terra de Turonio). Poden consultarse as listaxes no taboleiro interior do instituto.

Convocadas probas de acceso a ciclos formativos de grao medio

Prazo de presentación de solicitudes: do día 26 de febreiro ao 6 de marzo de 2024, ambos incluídos.

Requisitos: ter 17 anos ou cumprilos no 2024 e non estar en posesión do título de Graduado en ESO.

Máis información: https://www.edu.xunta.gal/fp/acceso-grao-medio-convocatoria-actual