Blogues

Charlas informativas para 2º de bacharelato

Para 2º de bacharelato, charlas informativas sobre a ABAU (a proba de acceso á universidade) e a oferta educativa da Universidade de Santiago de Compostela.

Charla de orientación para alumnado de 2º de bacharelato

Charla informativa sobre a nova ABAU (o vella PAU, a selectividade) e a oferta educativa da Universidade de Vigo, o mércores 29 de marzo contra as 17:00.

Convocadas as probas de acceso a ciclos de grao medio e grao superior.

Grao medio
- Prazo de inscrición: entre os días 13 e 23 de marzo.
- Realización da proba: 31 maio

2ºBachA

Charla informativa para 2º de bacharelato

O vindeiro mércores 14 de decembro e para o alumnado de 2º de bacharelato haberá unha charla informativa dos estudos que ofrece a Universidade da Coruña.Será contra as 17:00 no Salón de actos.

Charla informativa para 2º de bacharelato

O vindeiro mércores 14 de decembro e para o alumnado de 2º de bacharelato haberá unha charla informativa dos estudos que ofrece a »

4º ESO 2016-17

Saúde e Terra, irmá(n)s!

O alumnado de 4ºESO visita este martes 25 de outubro a cidade de Ourense nunha saída didáctica organizada polo departamento de Lingua Galega e Literatura coa colaboración da ANPA As Gaiandas. De mañá o alumnado visitará a exposición "", que conmemora o centenario do nacemento das Irmandades da Fala (1916-2016), e alí terán que buscar as respostas a unha ficha de preguntas preparada polas súas profesoras, Araceli González e Concha Costas. Ademais, organizados en grupos, os alumnos e alumnas realizarán un percorrido literario pola cidade a través dun xogo de pistas que os achegará a espazos de referencia de autores como Vicente Risco, Otero Pedrayo, Alexandre Bóveda, Lamas Carvajal, Blanco Amor, Carlos Casares... Logo de xantar en Ourense, o grupo desprazarase ata Trasalba, onde farán unha visita guiada á Casa Museo de Otero Pedrayo. Con esta saída vanse ampliar e reforzar moitos dos contidos traballados na materia de Lingua Galega e Literatura neste primeiro trimestre.

2ºBach.2016-17

"Practice makes perfect"

Visita de 1º de ESO á Facultade de Filoloxía e Tradución

Mañá xoves 13 de outubro, de 12:30h a 15:00h o alumnado de 1ºESO vai visitar a exposición O principiño arredor do mundo. A colección de Carlos Casares na Facultade de Filoloxía e Tradución da Universidade de Vigo (FFT). Ademais de visitar a exposición e realizar unha ficha de traballo que lles preparou o profesorado, os rapaces e rapazas serán recibidos no salón de actos da Facultade por Luís Alonso, decano, e Ana Luna Alonso, profesora, quen lles explicarán como é o traballo que realizan os tradutores e lles mostrarán algunhas das instalacións da Facultade: biblioteca, laboratorios de interpretación simultánea, etc.

Esta visita inclúese dentro da proposta de actividades que se están a organizar arredor da lectura da obra O principiño, de Antoine de Saint-Exupéry e nas que están a participar profesores e profesoras de diferentes materias. A iniciativa serve tamén para facer un achegamento á figura de Carlos Casares, tradutor da obra ao galego e autor ao que se lle dedica o Día das Letras Galegas 2017.