Blogues

O mércores 26 abre a cafetaría!

Boas novas. Despois de moito batallar con quen manda nisto da adxudicación das cafetarías, Javier Carneiro abrirá mañá de novo, mércores 26, a cafetaría do instituto. Coma nos dez últimos anos e pico non poderiamos estar en mellores mans. Unha moi boa nova para toda a comunidade educativa do centro.

Inauguración do curso 2018-2019 para o alumnado de 2º de bacharelato

Inauguración do curso 2018-2019 para o alumnado de 2º de bacharelato co ex alumno Alejandro García, hoxe farmacéutico na »

Curso 2018-2019: presentación do luns 17 de setembro.

A presentación para o alumnado de ESO será de 12:00 a 13:00 con autobús ao remate do acto.

Para o alumnado de bacharelato será de 12:15 a 13:30 puidendo usar o autobús de ida cos da ESO e non terán autobús de volta.

Matrícula para ESO e bacharelato

Aviso importante.
O alumnado deberá facer a súa matrícula os seguintes días:
- 2º de bacharelato: xoves 6 e venres 7 de setembro
- ESO e 1º de bacharelato: venres 7 de setembro.

Entrega de boletíns de cualificacións de setembro

As datas de entrega dos boletíns de cualificacións dos exames de setembro son as seguintes:
- 2º de bacharelato: xoves 6 de setembro ás 11:00
»

Traballando para a próxima visita a Vire (Francia)

Na primavera o noso alumnado de 3º da ESO  visitou a Normandía francesa no marco dun intercambio escolar co Collège Saint Jean Eudes de Vire. Durante a estancia de 7 días, o alumnado viviu coas familias de acollida, coñeceu a cultura e a gastronomía, coñeceu tamén o sistema educativo francés e tivo a oportunidade de visitar lugares como Vire, Villedieu-les-Poêles, le Mont Saint Michel, Granville, Caen ou inclusa as praias do desembarco do seis de xuño de 1944.
A experiencia foi moi satisfactoria, tanto a nosa estancia en Vire como a visita dos compañeiros franceses aos poucos días.
Repetirémola para co curso 2018-2019!

Nos adxuntos quedan algunha imaxes do intercambio 2017-2018.

Probas extraordinarias de setembro: calendario e horario

Nos arquivos adxuntos queda o calendario e horario das probas extraordinarias de setembro.

Buscador de notas de corte

O xornal  La Voz de Galicia publica un "buscador" coas notas de corte das universidades galegas e das 169 opcións de estudos universitarios que ofertan. O  buscador esta aquí.

Nicolás Yagüe Novoa recolle o diploma da USC aos mellores expedientes de 2017-2018

A Universidade de Santiago de Compostela (USC) colgou o vídeo da entrega dos diplomas acreditativos dos mellores expedientes do curso 2017-2018. O noso alumno e compañeiro Nicolás Yagüe Novoa sae a partir do minuto 48.