Blogues

Libros de texto para o curso 2017-2018

http://www.colegiocaude.com/site/demo/images/libros/portada_libros_texto.gifNo ficheiro que se xunta podedes consultar os libros de texto para o curso 2017/18.

Charlas informativas para 2º de bacharelato

Para 2º de bacharelato, charlas informativas sobre a ABAU (a proba de acceso á universidade) e a oferta educativa da Universidade de Santiago de Compostela.

Charla de orientación para alumnado de 2º de bacharelato

Charla informativa sobre a nova ABAU (o vella PAU, a selectividade) e a oferta educativa da Universidade de Vigo, o mércores 29 de marzo contra as 17:00.

Convocadas as probas de acceso a ciclos de grao medio e grao superior.

Grao medio
- Prazo de inscrición: entre os días 13 e 23 de marzo.
- Realización da proba: 31 maio

2ºBachA

Charla informativa para 2º de bacharelato

O vindeiro mércores 14 de decembro e para o alumnado de 2º de bacharelato haberá unha charla informativa dos estudos que ofrece a Universidade da Coruña.Será contra as 17:00 no Salón de actos.

Charla informativa para 2º de bacharelato

O vindeiro mércores 14 de decembro e para o alumnado de 2º de bacharelato haberá unha charla informativa dos estudos que ofrece a »

4º ESO 2016-17

Saúde e Terra, irmá(n)s!

O alumnado de 4ºESO visita este martes 25 de outubro a cidade de Ourense nunha saída didáctica organizada polo departamento de Lingua Galega e Literatura coa colaboración da ANPA As Gaiandas. De mañá o alumnado visitará a exposición "", que conmemora o centenario do nacemento das Irmandades da Fala (1916-2016), e alí terán que buscar as respostas a unha ficha de preguntas preparada polas súas profesoras, Araceli González e Concha Costas. Ademais, organizados en grupos, os alumnos e alumnas realizarán un percorrido literario pola cidade a través dun xogo de pistas que os achegará a espazos de referencia de autores como Vicente Risco, Otero Pedrayo, Alexandre Bóveda, Lamas Carvajal, Blanco Amor, Carlos Casares... Logo de xantar en Ourense, o grupo desprazarase ata Trasalba, onde farán unha visita guiada á Casa Museo de Otero Pedrayo. Con esta saída vanse ampliar e reforzar moitos dos contidos traballados na materia de Lingua Galega e Literatura neste primeiro trimestre.

2ºBach.2016-17

"Practice makes perfect"