Blogues

VI Campus de Verán XuvenCiencia no Campus Lugo de la USC

O Campus XuvenCiencia terá lugar do 2 ao 6 de xullo e vai dirixido ao alumnado de 4º de ESO e 1º de BAC.

»

A educación a debate: Intervención co alumnado con TDA (trastorno por déficit de atención)

A Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitara invita ás familias a asistir a unha formación titulada A educación a debate que consta de varias sesións sobre distintos temas.

Programación de Matemáticas. CURSO 17-18

Curso 2017-18. Plan de traballo para o alumnado coas Matemáticas pendentes

Para o alumnado da ESO repártese a materia en dúas partes para examinarse por parciais de cada unha delas. As probas realizaranse no segundo e terceiro trimestre. Se desta forma non se supera a materia, haberá unha proba final no mes de maio.

Xornada Educación a debate

A Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria invita ás familias»

1º bacharelato 2017-2018

Calendario Setembro - Outubro

As cualificacións de 2º de Bach. publicaranse o martes 5 ás 20:00 horas no taboleiro do instituto.

A entrega de cualificacións de ESO e 1º Bach. será o xoves 7 ás 11:00 horas.

O prazo de matrícula extraordinario remata o día luns 11 de setembro.

Setembro  -  Outubro

Venres 1, Luns 4 e

Martes 5

Exámenes de setembro

Martes 5

Ás 20Hs. publicación das notas de 2º de Bacharelato

Mércores 6

Prazo de reclamación ás notas de 2º de bacharelato, ata as 14 hs.

Mércores 6

Prematrícula para as probas ABAU, no Centro, para o alumnado que superou 2º de bacharelato en setembro

Xoves 7

Entrega de notas ás 11:00 para o alumnado da ESO e 1º de bacharelato

Xoves 7, Venres 8 e

Luns 11

Datas de matrícula extraordinaria para o alumnado da ESO, 1º e 2º de bacharelato

Xoves 7

Matrícula ABAU por parte do Centro no Lerd

Martes 12, Mércores 13 e Xoves 14

Realización dos exercicios da ABAU

Venres 15

Data de comezo do curso ás 11:00 hrs. Haberá transporte escolar.

Venres 15

Recollida dos vales de axudas libros e material escolar

Xoves 21

Xeración e publicación das notas das probas da ABAU

Xoves 28

Remate do prazo para presentar solicitudes de axudas para o alumnado con necesidades específicas de apoio educativo

Martes 3 de Outubro

Remate do prazo para presentar solicitudes de axudas para o alumnado de bacharelato e  niveis postobrigatorios

Mércores 11 de Outubro

Remate do prazo para a solicitude de axudas de libros e material escolar para o alumnado de  4º da ESO que repita curso durante o ano académico 2017/18

Grao mínimo dos estándares de aprendizaxe. Curso 2017-18

O alumnado deberá demostrar que acadou, polo menos, o 50% dos estándares de aprendizaxe correspondentes ao seu curso. Os estándares de aprendizaxe detállanse a continuación en cada un dos arquivos adxuntos

Libros de texto para o curso 2017-2018

http://www.colegiocaude.com/site/demo/images/libros/portada_libros_texto.gifNo ficheiro que se xunta podedes consultar os libros de texto para o curso 2017/18.