Blogues

Buscador de notas de corte

O xornal  La Voz de Galicia publica un "buscador" coas notas de corte das universidades galegas e das 169 opcións de estudos universitarios que ofertan. O  buscador esta aquí.

Nicolás Yagüe Novoa recolle o diploma da USC aos mellores expedientes de 2017-2018

A Universidade de Santiago de Compostela (USC) colgou o vídeo da entrega dos diplomas acreditativos dos mellores expedientes do curso 2017-2018. O noso alumno e compañeiro Nicolás Yagüe Novoa sae a partir do minuto 48.

Notas de corte e número de prazas das universidades galegas

Aquí podes consultar as notas de corte das universidades galegas no curso 2017-2018 e a súa oferta en número de prazas.
Notas de corte:

Oferta, número de prazas:

Probas extraordinarias de setembro: calendario e horario

Nos arquivos adxuntos queda o calendario e horario das probas extraordinarias de setembro.

Nicolás Yagüe Novoa, entre os mellores expedientes de Galicia

Hoxe, mércores catro de xullo, na Universi

Alumnado de 1º de bacharelato participa nun intercambio con Alemaña

Desde o pasado 22 de xuño vinte e catro alumnas e alumnos de 1ºBach do IES Auga da Laxe, acompañados de dúas profesoras, están en Nagold (Alemaña) participando na segunda parte dun intercambio que inclúe, ademais da convivencia coa familia de acollida, actividades e visitas na propia vila de Nagold, asistencia a clases no instituto alemán co que se realiza o intercambio, un obradoiro para facer brezeln (un tipo de pan lixeiramente salgado), visitas ao Museo do Chocolate en Waldenbuch ou ao Museo da Mercedes e excursións á cidade de Stuttgar

Resultados das ABAU: pleno de aprobados

Parabéns a todo o noso alumnado de 2º de bacharelato (e ao seu profesorado) polas boas cualificacións obtidas nas ABAU, as probas de acceso á universidade ou selectividade.
Noraboa!

Simulador de cálculo de nota de admisión ás distintas titulacións do SUG

Todas as persoas interesadas en coñecer a nota de admisión ás distintas titulacións do SUG, ten a súa disposición este simulador. Para  isto, é necesario introducir a nota das distintas partes da proba da ABAU (a nota das materias da parte obrigatoria e as notas das distintas materias da parte voluntaria obxecto de ponderación) e a nota media de bacharelato.

Buscador de notas de corte para os estudos universitarios.

Faro de Vigo publica este buscador das notas de corte con opción de elixir universidade e grao.