Club da Igualdade

Dicimos NON á violencia contra as mulleres

No IES Auga da Laxe dicimos NON á violencia contra as mulleres nas súas diferentes manifestacións. Esta semana un grupo de alumnos e alumnas do Club da Igualdade atenderá nos recreos un stand no que se convida a alumnado e profesorado a reflexionar sobre todas as formas de violencia machista e a plasmar nunha tarxeta a que queren dicir NON.

Autismo e xénero no Club da Igualdade

Este próximo luns día 8, de 15:30h e 16:45h, teremos a sesión do Club da Igualdade do mes de novembro, na que falaremos de autismo e xénero. Contaremos coa presenza de Mónica Menéndez, que nos falará, desde a súa experiencia como muller e Asperger, da forma especial de percibir o mundo das persoas neurotípicas, así como das relacións entre xénero e espectro autista.

Sesión do Club da Igualdade sobre persoas trans

O Club da Igualdade vai celebrar unha sesión sobre as persoas trans o próximo luns 18 de outubro, de 15:30h a 16:45h na biblioteca.

Volve o Club da Igualdade

Dentro do proxecto educativo transversal que imos desenvolver este curso arredor de temas vinculados coa igualdade, a inclusión e o respecto pola diversidade, vanse retomar as sesións do Club da Igualdade cunha saída a Vigo para asistir no cine Salesianos á proxección de Especiais, dentro da programación do Festival de cine inclusivo.