Club da Igualdade

No Club da Igualdade, falamos de racismo

O próximo luns 24 de outubro, ás 15.30h no salón de actos, teremos a primeira sesión deste curso do Club da Igualdade. Nela, falaremos de racismo e xenofobia a partir do máis cercano, dos prexuízos e estereotipos absurdos instalados entre nós. Para iso, contaremos coa presenza de Yosi Ledesma, de ACCEM e haberá tamén participación de alumnado do centro.

Sesión mensual do Club da Igualdade

O vindeiro luns 25 de abril terá lugar a sesión mensual do Club da Igualdade.

Nova sesión, a sexta, do Club da Igualdade

A temática da charla deste mes de marzo tratará sobre a Intelixencia Artificial  e o seu papel na desigualdade de xénero. En concreto o título da sesión, que foi suxestión da propia relatora, é Investigación con nesgo de xénero.

Nova sesión do Club da Igualdade

vindeiro luns 21 de febreiro terá lugar unha nova sesión do Club da Igualdade. Desta volta vannos acompañar Priscila Retamozo Ramos, coordinadora do Comando Igualdade, e Blanca Fernández Ochoa, ex alumna do IES Alexandre Bóveda.

Comando Igualdade xu

No Club da Igualdade de xaneiro, falamos da prostitución

Este próximo luns 17 de xaneiro, de 15:30h a 16:45h no salón de actos, teremos unha nova sesión do Club da Igualdade na que falaremos da prostitución. Contaremos coa presenza de Hafdallah Menni El Ouali, membro da ONG ACCEM, que traballa polos dereitos das persoas en situación de vulnerabilidade.

Muller e deporte, na próxima sesión do Club da Igualdade

Este próximo luns día 13 de decembro, de 15.30h a 16:45h, teremos unha nova sesión do Club da Igualdade. O tema escollido nesta ocasión é "Muller e deporte". Contaremos coa presenza dunha pioneira do balonmán: Cristina Fernández Piñeiro, a primeira muller árbitra internacional da historia (entre outras cousas, a primeira en pitar unha final de Champions).