Debuxo e Educación Plástica

Francisco Cabo Martínez

Dorinda Garrido González

Entroido 2019

Coas ordes do meco que preparou o alumnado de Ed. Plástica, comezou no instituto a celebración do Entroido 2019, que culminará o venres 1 de marzo cunha xornada de actividades.

Arte nos muros do IES Auga da Laxe

Este martes 11 de decembro celebrouse no instituto o acto de presentación do proxecto DepoRuarte, promovido pola Deputación de Pontevedra, que permitiu iniciar nestas últimas semanas unha intervención artística nos muros exteriores do recinto.

Recicletas

Oo longo desta semana instalouse no centro unha exposición de bicicletas antigas. Completarase cunha actividade chamada Recicletas, que amosará aos nosos alumnos a forma de arranxar e reutilizar as nosas bicis. En principio está dirixida aos alumnos de 4º ESO, e realizarase o xoves 18 de xuño.