Curso 2015-2016

Exames de setembro: calendario e horario

Podedes consultar o horario de exames do mes de setembro do curso 2015/16 no ficheiro que se xunta.

O Pobo Saharaui

O luns 30 de maio terán lugar no centro unha serie de charlas relacionadas coa Solidariedade do pobo galego co pobo saharaui. Asistirán en distintas sesións todos os niveis educativos do centro.

Visita de Manuel Gómez Singala

O próximo luns 30 de maio o escritor Manuel Núñez Singala visitará o IES Auga da Laxe para manter un encontro co alumnado de 4ºESO-A e 4ºESO-B e falar das dúas obras que os mozos e mozas destes grupos leron ao longo do 3º trimestre: o ensaio En galego, por que non? e o libro de relatos Instrucións para tomar café. A cita será ás 17:00h na aula 4. Organiza: Departamento de Lingua Galega.

Calendario probas de pendentes

Aquí, no arquivo que se achega, tedes o calendario de probas de materias pendentes, serve para todas as materias e cursos.

Calendario de probas finais de 2º de Bacharelato

No arquivo que se achega tedes o calendario de probas finais de 2º de bacharelato.

II Competición de Robots da EEI

O venres 29 de abril varios grupos de alumnos de 1º ESO e 3º ESO participarán na II Competición de Robots da EEI  no CUVI, nunha actividade organizada polo departamento de Tecnoloxía do centro.

Xogos do mundo

Sesión de xogos do mundo con Cedric Bouchard para alumnado de 1º, 2º e 3º ESO o 26 de abril

Actividade de baloncesto en cadeira de rodas co equipo do AMFIV de Vigo

A semana pasada o alumnado 3º ESO A-C e 4º ESO participou nunha Actividade de baloncesto en cadeira de rodas co equipo do AMFIV de Vigo.

Iniciación ao tenis de mesa

O pasado luns 18 de abril realizouse unha Actividade de iniciación ao tenis de mesa para o alumnado de 1º ESO coa Agrupación Deportiva Vincios no noso centro.

Atletismo no CUVI

O departamento de Educación Física organizou unha xornada de atletismo no CUVI para todo o alumnado de 1º ESO. Terá  lugar, se as condicións meteorolóxicas o permiten, o martes 5 de maio.